دانلود و خرید کتاب خروجی چاپ از نرم افزارهای گرافیک رضا عالی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خروجی چاپ از نرم افزارهای گرافیک اثر رضا عالی

کتاب خروجی چاپ از نرم افزارهای گرافیک

نویسنده:رضا عالی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۱از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب خروجی چاپ از نرم افزارهای گرافیک

کتاب خروجی چاپ از نرم افزارهای گرافیک نوشته رضا عالی است. این کتاب به دغدغه‌های مهم گرافیست‌ها می‌پردازد و سعی دارد با اطلاعات دقیق و کاربردی کار آن‌ها را آسان کند.

درباره کتاب خروجی چاپ از نرم افزارهای گرافیک

گروه پژوهشی عفراوی از سال ۱۳۸۲ با ارائه اولین کتاب  آنچه طراحان گرافیک و ناظران چاپ می دانند، کار پژوهشی خود را آغاز کرد و طی سال‌های بعدی، سایت، کتاب‌های متعدد آموزش، نشریه، محصولات الکترونیک، سمینار و کارهای فراوانی در زمینه اهداف پژوهشی، آموزشی خود انجام داده است. اکنـون در افق تازه‌ای از برنامه‌های گروه، بـــه جهت سرعت بخشیدن به اهداف طراحی شده، از دانش و اطلاعات فعالان گرافیک و چاپ بهره گرفته تا بتواند اطلاع رسانی خود را به علاقمندان و دانشجویان مخاطب افزایش دهد. کتـاب خروجی چاپ از نرم افزارهای گرافیک نخستین کتـاب از رویکرد جدید گروه پژوهشی عفراوی اســـت.

خواندن کتاب خروجی چاپ از نرم افزارهای گرافیک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام فعالان حوزه گرافیک پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب خروجی چاپ از نرم افزارهای گرافیک

یکـــی از مشکلاتی که ا کثر طراحـــان با آن برخورد می‌کنند، خروجـــی از فایل نهایی است. طراحی خود را در نرم افزارهایی مانند فتوشاپ، ایالستراتور، ایندیزاین یا کورل دراو انجام داده‌اید، حال نیاز دارید تا فایل خود را برای چاپ به لیتوگرافی بفرستید. برخی از طراحان فایـــل اوریجینال خود را ذخیره و به مسئـــول لیتوگرافی ارسال می‌کنند. ا گر نرم افزاری که فایل در آن طراحی شده در رایانه لیتوگرافی نصب نباشد، فایل شما باز نخواهد شد. حتی امکـــان دارد نسخه نرم افزار شما با نسخه نصب شده در لیتوگرافی متفاوت باشد که این خود باعث بروز خطاهایی در باز شدن فایل است. در خوشبینانه‌ترین حالت اگر فایل به درستـــی باز شود، چون فایل با قالب محلی یا اورجینـــال را ارسال کرده اید، امکان اصلاح آن میســـر است. به همین دلیل خطاهـــای احتمالی در مورد اصلاح فایل بالا می‌رود. در ضمـــن شما نسخـــه اصلی را که با زحمت فـــراوان طراحی کرده اید در اختیـــار دیگران قرار می دهید که این خود باعث کپی کردن طرح شما به اسناد دیگران خواهد شد. در حالت دوم می‌توانید از فایل خود خروجی بگیرید. بدین معنا که فایل به نوعی ذخیره شود که کمترین امکان اصلاح در آن وجود داشته و با نرم افزارهای دیگر گرافیک نیز قابل شناسایـــی و بازگشایی باشد. یکی از ایـــن قالب‌ها PDF که فرمتی شناخته شده و مناسب بـرای چاپ است می‌باشد. اما تنظیمات فایل خروجی ا گر بدرستی رعایت نشود، شاهد تغییراتـی مانند رنـــگ، اضافه کاغذ یا پرتی، چهار رنگ نبـــودن سند حتی خوانده نشدن فونتهـا خواهیم بود. بنابراین خواهیـــد دید خروجی فایل نیز ا گـــر بدرستی رعایت نشود باعث بروز مشکلاتی خواهد شد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۱۰٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان