دانلود و خرید کتاب قوز فکری و قدرت اندیشه علیرضا میری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قوز فکری و قدرت اندیشه اثر علیرضا میری

کتاب قوز فکری و قدرت اندیشه

نویسنده:علیرضا میری
انتشارات:انتشارات نظری
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب قوز فکری و قدرت اندیشه

کتاب قوز فکری و قدرت اندیشه نوشته علیرضا میری به شما نشان می‌دهد هیچ موفقیت و پیروزی‌ای در جهان تصادفی نیست و برای رسیدن به آن باید مسیری را رفت شما را برای موفقیت آماده می‌کند.

درباره کتاب قوز فکری و قدرت اندیشه

اَندیشه یا فِکر، یکی از نیروهای درونی انسان است که به مفاهیم مربوط است. ایمانوئل کانت از جمله فیلسوفانی است که در کتابش با عنوان «سنجش خرد ناب» دربارهٔ فکر و مفاهیم به بحث پرداخته‌است.

اندیشیدن یا تفکر کاری ذهنی است و زمانی مطرح می‌گردد که انسان با مسئله‌ای مواجه‌است و خواستار حل آن است. در این هنگام در ذهن، تلاشی برای حل مسئله آغاز می‌گردد که این تلاش ذهنی را، تفکر یا اندیشه می‌نامند. فعالیت برای حل مسئله، از مراحلی تشکیل شده‌است که از تعریف مسئله به‌طور شفاف، روشن و ملموس، آغاز می‌گردد و با پیدا کردن راه حل‌هایی برای حل مسئله ادامه می‌یابد و با به کارگیریِ عملی بهترین راه حل و یافتن جواب نهایی به پایان می‌رسد؛ ولی بهتر است بگوییم در «مسیر دیگری قرار می‌گیرد» به پایان نمی‌رسد انسانِ بدون اندیشه متصور نیست..

در جامعه این باور وجود دارد که استعداد ذاتی برای موفقیت در هر زمینه‌ای امری واجب و ضروری است در حالی که بسیاری از افراد موفق با تلاش و پشتکار به موفقیت خود دست یافته‌اند. برای آشنایی بیشتر با این موضوع در ادامه با یوکن همراه باشید و جهت پیدا کردن انگیزه کافی برای تلاش در راه رسیدن به خواسته‌هایتان خواندن این مقاله را از دست ندهید.

ما در جامعه‌ی وابسته به دستاورد زندگی می‌کنیم‌ و افراد موفق اغلب به عنوان ابر انسان‌ها به تصویر کشیده شده‌اند که توانایی‌های جادویی دارند که آن‌ها را از بقیه نژادهای انسانی جدا می‌کند. به عنوان مثال، بازیگران جوان برنده جایزه و جوانانی که موفق به راه‌اندازی کسب و کاری پررونق شده‌اند به عنوان بااستعداد شناخته می‌شوند. درواقع در صورتی که دستاورد حاصل در مدت‌زمان اندک و در سال‌های اولیه جوانی باشد.

رسانه‌ها به کار سخت، یا تلاش زیادی که افراد باهوش یا با استعداد قبل از دیدن نتایج انجام داده‌اند علاقه‌مند نیستند. جامعه ما در حال حاضر افراد را بر اساس دستاوردشان قضاوت می‌کنند و فرض می‌کنند که هدایای ذاتی دارند. ما از تلاش‌هایی که برای یک رمان پرفروش، یک کمپانی با عملکرد بالا یا یک قطعه خیره‌کننده از آثار هنری انجام شده، قدردانی نمی‌کنیم. ما تمایل داریم فرض کنیم که «استعداد» به طور طبیعی نتایج خوبی به دست می‌آورد.

شما می‌توانید این باور را در سراسر جامعه مشاهده کنید. به عنوان مثال شرکت‌ها اغلب از آزمون‌های آی‌کیو برای ارزیابی متقاضی خود برای یافتن افرادی که ظاهراً بیشترین پتانسیل را دارند استفاده می‌کنند تا از رقیبان خود پیشی بگیرند. کسب و کارها به دنبال یافتن و آموزش «بهترین‌ها» هستند. در بسیاری موارد، «بهترین» معادل است با افرادی که به نظر می‌رسد با توانایی‌های ذاتی به دنیا آمده باشند.

اگر چه رسانه‌ها شما را به گونه‌ دیگری متقاعد کرده‌اند، اما کار سخت در واقع بر استعداد پیروز می‌شود. هنگامی که شما برای اولین بار در مورد یک فرد موفق می‌شنوید، آسان‌ترین نکته‌ای که می‌توانید به آن باور داشته باشید این است که آن‌ها با هدیه‌‌ای مادرزادی متولد شده‌اند اما تعداد فراوانی از افراد معروف وجود دارند که به کار سخت متکی هستند.

به عنوان مثال، مایکل جردن، بازیکن بسکتبال افسانه‌ای، از تیم بسکتبال دبیرستان خود رد شده بود، اما به یکی از بزرگ‌ترین ورزشکاران تمام دورانش تبدیل شد. روزنامه‌ای که پیشگام انیمیشن، والت دیزنی را اخراج کرده بود به او گفت که هیچ ایده‌ی اصیل و خیال‌پردازی ندارد. به اوپرا وینفری یک بار گفته شده بود؛ «برای تلویزیون مناسب نیست.» این داستان‌ها نشان می‌دهد که هر فرد موفقی موفقیت و معروفیت آنی پیدا نمی‌کند. کار سخت و پشتکار است که درنهایت جواب می‌دهد. در کتاب قوز فکری و قدرت اندیشه می‌خوانید چطور می‌توانید به موفقیت برسید و پیشرفت کنید.

خواندن کتاب قوز فکری و قدرت اندیشه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به موفقیت پیشنهاد می‌کنیم.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

قیمت:
۱۵,۶۰۰
تومان