دانلود و خرید کتاب تاثیر فلات زدگی شغلی در سازمان اکبر عباسی امیرهنده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تاثیر فلات زدگی شغلی در سازمان اثر اکبر عباسی امیرهنده

کتاب تاثیر فلات زدگی شغلی در سازمان

معرفی کتاب تاثیر فلات زدگی شغلی در سازمان

کتاب تاثیر فلات زدگی شغلی در سازمان اثری از اکبر عباسی امیرهنده است. او در این کتاب به بررسی موضوع مهمی به نام فلات زدگی می‌پردازد که مانعی برای پیشرفت شغلی است و احساس رضایت شغلی را از فرد دریغ می‌کند. 

درباره کتاب تاثیر فلات زدگی شغلی در سازمان

فلات زدگی یکی از حالت‌هایی است که می‌تواند در زندگی شغلی افراد ایجاد شود و به عنوان یک مانع در مسیر شغلی قرار بگیرد. احساس رضایت شغلی را از فرد بگیرد و به این ترتیب کاری کند که او مدام احساس درجا زدن داشته باشد و پیشرفت را نبیند. فلات شغلی در مواجهه با دو مساله محدودیت‌های سلسله مراتبی و وظیفه گرایی ایجاد می‌شود. 

درباره این موضوع در سراسر دنیا تحقیقات بسیاری صورت گرفته است. این تحقیقات نشان داده است که حدود چهار درصد از افراد در سازمان خود به این حالت دچارند و به محض پیدا کردن موقعیت شغلی جدید، کارشان را رها می‌کنند. اما چطور می‌توان از چنین موضوعی جلوگیری کرد؟ 

اکبر عباسی امیرهنده در کتاب تاثیر فلات زدگی شغلی در سازمان در تلاش است تا این موضوع را در جامعه معلمان بررسی کند. او معتقد است که هم فلات زدگی و هم بی تفاوتی سازمانی از عواملی هستند که ادامه کار را دشوار می‌کنند. مولف در این کتاب به این پرسش پاسخ می‌دهد که آیا فلات زدگی شغلی بر بی تفاوتی سازمانی و تمایل به ترک شغل در معلمان زن و مرد تاثیر دارد؟  

کتاب تاثیر فلات زدگی شغلی در سازمان را به چه کسانی پیشنهاد می‌‌کنیم 

تمام مدیران کسب و کارها و رهبران سازمان‌ها و تیم‌ها، می‌توانند از محتوای کتاب تاثیر فلات زدگی شغلی در سازمان استفاده کنند تا عملکرد کارمندان و به این ترتیب عملکرد سازمان را بالا ببرند. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۸۱ صفحه

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۸۱ صفحه

قیمت:
۱۹,۰۰۰
تومان