دانلود و خرید کتاب کونگ فوی سلامت و ذن داریوش قاسمیان دستجردی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کونگ فوی سلامت و ذن اثر داریوش قاسمیان دستجردی

کتاب کونگ فوی سلامت و ذن

انتشارات:ناشر مؤلف
امتیاز:
۳.۳از ۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب کونگ فوی سلامت و ذن

کتاب کونگ فوی سلامت و ذن اثری از داریوش قاسمیان دستجردی است و به رابطه ورزش کونگ فو، سلامت ذهن و جسم و همچنین انجام تمرین‌های مدیتیشن و مراقبه می‌پردازد. 

واژه کونگ ‌فو از دو بخش «کونگ» یا «گونگ» به معنای کار، فعالیت، شایستگی یا دستاورد و «فو» تشکیل می‌شود. «فو» در زبان چینی هم به معنای انسان است و هم پسوندی است که معانی بسیاری را در برمی‌گیرد. کونگ فو اصطلاحی است که اگر آن را به زبان فارسی برگردانیم چنین معنایی می‌دهد: مهارت و ماهر بودن. اما امروزه بیشتر آن را به معنای یک ورزش رزمی می‌گیرند.

کتاب کونگ فوی سلامت و ذن بر اساس روش کونگ فو توآ نوشته شده است. این ورزش و تمرینات به شما آمادگی روحی و جسمی بالایی می‌دهد و به حفظ سلامتی شما کمک می‌کند.

کتاب کونگ فوی سلامت و ذن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

خواندن کتاب کونگ فوی سلامت و ذن را به تمام علاقه‌مندان به ورزش‌های رزمی و دوست‌داران سلامت جسمی و ذهنی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب کونگ فوی سلامت و ذن

شکل‌گیری کونگ فوی سلامت و ذن برمی‌گردد به ۴۸ سال تجربه و دانش من در زمینه ورزش... و اینکه با آرامش و استمرار در درازمدت، تأثیر آن را بر سلامتی خود به وضوح دیده‌ام؛ ... تأکید در این سبک، بر ورزش است با تمرکز بر هماهنگی روح و جسم و در نتیجه: سلامت جسمی با حرکات نرمشی و ورزشی این سبک، و سلامت روحی با بهره‌گیری از ذن: رها شدن ذهن... و مدیتیشن: تمرکز و فکر کردن...؛ کل فلسفه، حرکات نرمشی، تکنیک‌ها، طراحی لباس، طراحی سالن، و نظم و ترتیب دقیق در کلاس، همگی در مسیر نظم و تعادل طراحی شده‌اند، و برای همه سنین با هر نوع توانایی جسمی و روحی سازگار هستند...؛ یک کونگ فوکار سلامت و ذن یک انسان سالم و قوی است که به مبارزه فکر نمی‌کند، ولی آمادگی جسمی و روحی بسیار بالایی برای دفاع از خود را دارد...

نظرات کاربران

eternal1379
۱۴۰۲/۱۱/۱۴

خوبه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۵۶ صفحه

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۵۶ صفحه

قیمت:
۷,۵۰۰
تومان