دانلود و خرید کتاب چیزی بگو پیتر اچ. رینولدز ترجمه رضی هیرمندی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چیزی بگو اثر پیتر اچ. رینولدز

کتاب چیزی بگو

امتیاز:
۴.۵از ۵۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب چیزی بگو

کتاب چیزی بگو اثری زیبا و تاثیرگذار از پیتر اچ رینولدز است که با ترجمه روان رضی هیرمندی در دست دارید. این کتاب قرار است به کودکان روشی را نشان دهد که به کمک آن می‌توانند در زندگی خود و دیگران تاثیرگذار باشند؛ با حرفشان، با عملشان یا با هر روش دیگری!

انتشارات پرتقال با هدف نشر بهترین و با کیفیت‌ترین کتاب‌ها برای کودکان و نوجوانان تاسیس شده است. پرتقال بخشی از انتشارات بزرگ خیلی سبز است.

درباره کتاب چیزی بگو

چیزی بگو کتابی جالب است که به کودکان یادآوری می‌کند حرف‌ها و اعمال و کارهایشان ارزشمند است و هر قدمی که برمی‌دارند، می‌تواند برای کارشان موثر باشد. این کتاب به کودکان آموزش می‌دهد که در چه مواقعی و از طریق چه راهی می‌توانند ابراز وجود کنند. حرفشان را بیان کنند. مطلبی را که در ذهن دارند به زبان بیاورند، اگر بی عدالتی دیده‌اند، در برابر آن ایستادگی کنند و اگر عصبانی هستند، عصبانیتشان را به شیوه درست نشان دهند. 

این کتاب با تصاویر گویایش و با متن کوتاهش به کودکان کمک می‌کند تا از موجوداتی منفعل به افرادی تبدیل شوند که در ساخت یک جامعه بهتر قدم برمی‌دارند و پویا هستند.

کتاب چیزی بگو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

چیزی بگو را به تمام کودکان پیشنهاد می‌کنیم. این کتاب به مربیان و والدین نیز کمک می‌کند تا روشی عالی برای ابراز وجود و بالا بردن اعتماد به نفس در کودکان پیدا کنند و هم آن‌ها را به حرف زدن و عمل کردن ترغیب کنند.

درباره پیتر اچ رینولدز

پیتر اچ رینولدز، با نام کامل پیتر همیلتون رینولدز نویسنده و تصویرگر کانادایی در سال ۱۹۶۱ به دنیا آمد. او در دانشگاه ماساچوست تحصیل کرد و در سال ۱۹۸۳ جایزه سال بهترین دانشجوی ارتباطات را از آن خود کرد. پیتر تاکنون ۶۵ کتاب نوشته، اما به گفته خودش ۱۰۰ ایده دیگر هم در سر دارد. او علاوه بر نوشتن داستان و تصویرگری آن به تهیه فیلم متحرک آموزشی نیز علاقه مند است و آن را به شکل حرفه‌ای انجام می‌دهد.

شاید بتوان مشهورترین اثر او را کتاب نقطه دانست. این کتاب آن چنان جایگاهی در ادبیات کودک در سراسر جهان پیدا کرده است که یک روز جهانی را هم به خود اختصاص داده است. رینولدز درباره کتاب نقطه اینطور می‌گوید: «دلم می‌خواهد ببینم این کتاب چگونه دیگران را ترغیب می‌کند تا جسارت به خرج دهند و اثری از خود به جای بگذارند. داستان نقطه کشف روح خلاقی است که در درون همه‌ی ما پنهان است.»

پیتر اچ رینولدز در جهان به دلیل خلق آثارش شناخته می‌شود. آثاری که به کودکان زیبایی شناسی، خلاقیت و ابراز وجود ر آموزش می‌دهد.  

درباره رضی هیرمندی

رضی هیرمندی متولد سال ۱۳۲۶ در روستای واصلان در پیرامون زابل در سیستان است. در سال ۱۳۴۹ فارغ‌التحصیل رشته زبان و ادبیات انگلیسی دانشگاه فردوسی مشهد شد و در سال ۱۳۵۳ کار به عنوان دبیر آموزش پرورش را آغاز کرد. او در دبیرستان خوارزمی و دانشگاه تهران، تدریس می‌کرد. در سال ۱۳۶۷ دوره کارشناسی ارشد زبان‌شناسی همگانی را در دانشگاه تهران با رساله‌ای با عنوان توصیف مقابله‌ای زمان‌ها در انگلیسی و فارسی به پایان رساند و از سال ۱۳۷۰ به بعد مشغول تدریس اصول ترجمه در دانشگاه آزاد شد. 

رضی هیرمندی کار ادبی‌ برای کودکان و نوجوانان را در سال ۱۳۵۵ با ترجمه کتاب درخت بخشنده اثر شل سیلوراستاین آغاز کرد. او آثار بسیاری را هم برای مخاطب کودک و نوجوان و هم برای مخاطب بزرگسال ترجمه کرده است و جوایز بسیاری را هم نصیب خود کرده است. 

نظرات کاربران

فائزه یوسفی
۱۴۰۰/۰۶/۲۴

یه کتاب فوق العاده ست . درباره ی هر جمله ش میتونید ساعت ها با فرزندتون صحبت کنید و در موردش فکر کنید. خوندن این کتاب حتی به بزرگ ترها هم پیشنهاد میشه .

امیررضا
۱۴۰۱/۰۹/۱۶

کتاب از ارتباط میگه این که حرف بزنیم اون چیزی رو که فکر میکنیم درسته رو بگیم و اینکه گفتن اون چیزی که میخوایم صرفا با حرف زدن شکل نمیگیره، با عمل هم میشه. تنها دلیلی که نمیتونم امتیاز کامل بدم دید نویسنده بود

- بیشتر
Elham jannesari
۱۴۰۱/۰۶/۰۲

هرکسی حرفی برای گفتن دارد❤️

ارمیا محمد
۱۴۰۰/۱۱/۱۳

بی نهایت عالی هست من این کتاب رو هر چند بار بخونم سیر نمیشم

کاربر ۱۸۱۵۵۹۱
۱۴۰۰/۰۱/۱۱

یه کتاب انگیزشی برای کودکان

Tannaz
۱۴۰۰/۰۱/۱۰

بامزه بود😊ممنون دوست داشتم😉

zahra
۱۴۰۰/۰۹/۲۲

سلام. میخواستم بگم که این کتاب واقعاً فوق العاده ست. من واقعا از خواندن این کتاب لذت بردم و مطالعه این کتاب به بزرگ تر ها هم پیشنهاد می شود. و واقعا ممنون از نویسنده این کتاب. 🙏🙏🙏🙏❤️❤️💖♥️♥️

زینب سادات رضازاده
۱۴۰۰/۰۹/۰۶

اینکه حرف زدن همیشه به گفتن نیست و راه های مختلفی دارند خیلی جالب بود. برای بچه‌هایی که شاید حرف هایشان را در جمع بیان نمیکنن کتاب بسیار خوبی هست

nazi.habi
۱۴۰۰/۰۸/۰۷

انگیزه بخشه و آموزنده داستانی نیست ولی کتاب بسیار خوبیه

ریحون بنفش
۱۴۰۰/۰۷/۲۴

جالب بود اما میشد قوی تر باشه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۰ صفحه

حجم

۳٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۰ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان