دانلود و خرید کتاب فناوری در سال 2021 گروه نویسندگان مجله کسب و کار هاروارد ترجمه زهرا درستکار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب فناوری در سال 2021

کتاب فناوری در سال 2021 مجموعه مقالاتی از مجله کسب و کار هاروارد است که با ترجمه زهرا درستکار و علیرضا کاظمی نیا می‌خوانید. در این اثر فناوری‌هایی معرفی و بررسی شده‌اند که می‌توانند در انجام کارهای ما به ما کمک کنند. 

درباره کتاب فناوری در سال 2021

کتاب فناوری در سال ۲۰۲۱ مجموعه مقالاتی درباره فناوری‌های مختلف است. اما چرا خواندن چنین کتابی مهم است؟ امروزه همه افراد وقتی به کسب و کار فکر می‌کنند از فناوری‌های مختلفی که به آن‌ها در پیشبرد اهدافشان کمک می‌کند استفاده می‌کنند. این موضوع به دو دلیل اهمیت دارد. دلیل اول اهمیت دنیای دیجیتال به طور کلی است و دلیل مهم‌تر این است که  پیشرفت شرکت‌های امروزی به تعامل و مشارکت افراد با یکدیگر در عرضه کالاها و خدمات، نحوه دسترسی به مشتریان و کاربران و نحوه تعامل آن کاربران با کسب‌وکار و سایر کاربران بستگی دارد. 

مجله کسب و کار هاروارد در مقالات این کتاب به بررسی فناوری‌هایی می‌پردازد که رهبران باید مدنظر داشته باشند و سود، ضرر و تحول‌آفرینی احتمالی آن‌ها را بررسی کنند. کتاب فناوری در سال ۲۰۲۱ به مهم‌ترین پرسش‌هایتان در زمینه فناوری‌ها جواب می‌دهد. مقالات این کتاب همگی جنبه‌های جزئی از یک موضوع پیچیده را بررسی می‌کنند و با مطالعه همه آن‌ها می‌توان به یک دید کلی نسبت به این موضوعات دست یافت. 

کتاب فناوری در سال 2021 را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

خواندن کتاب فناوری در سال ۲۰۲۱ را به تمام رهبران و مدیران تیم‌ها و کسب و کارها و علاقه‌مندان به دنیای فناوری پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب فناوری در سال 2021

هوش مصنوعی رفتارها و پتانسیل های یک داوطلب شغلی را سریع‌تر، بهتر و کارآمدتر پیشبینی می‌کند. اگر مجموعه آموزشی، داده ها یا هر دوی آن‌ها خطا داشــته باشند و الگوریتم‌ها دقیق بررسی نشده باشند، هوش مصنوعی تنها باعث بدتر شدن مشکل تبعیض و عدم تنوع در استخدام سازمان‌ها می شــود. برای اطمینان از وجود دقت و بی طرفی در سیستم‌های هوش مصنوعی که برای مدیریت استعداد به کار می‌روند، باید مراحل زیر را طی کنید:

تمرکز خود را روی پیاده سازی سیستم‌هایی قرار دهید که رابطه علت و معلولی را نشان می‌دهند؛ نه اینکه فقط در پی یافتن همبستگی باشند. اگر داوطلبی از یک ویژگی مثبت برخوردار باشد، الگوریتم هوش مصنوعی باید دلیل این موضوع را مشخص کند.

هر دو ویژگی (دقت و بی طرفی) را به یک اندازه بهینه سازی کنید.

با ارزیابی ابزارها و اپلیکیشن ها توسط ســایر افراد؛ شرکت ها و توسعه دهندگان نسبت به اقدامات خود مسئولیت پذیری بیشتری خواهند داشت.

از همان قوانینی اســتفاده کنید که قبلا برای اســتخدام افراد اســتفاده می‌شده و جمع آوری و کاربرد داده را در کنار این قوانین مورد استفاده قرار دهید.

فهرست 

  • مقدمه: پذیرفتن آشفتگی زندگی، کار و بازار
  • تغییر نحوه خرید با استفاده از دستیارهای صوتی 
  • چهار سؤال فروشندگان در مورد واقعیت افزوده 
  • هوش مصنوعی اخلاقی برای مدیریت استعدادها 
  • پنج نوع پروژه بلاکچین و میزان اهمیت هر کدام 
  • یادگیری نحوه کار با ماشین‌های هوشمند 
  • چرا کسب و کارها باید برای 5G آماده شوند؟ 
  • آیا علم بیومتریک می‌تواند یک کمپین بازاریابی ویروسی را پیشبینی کند؟
  • هوش مصنوعی پوشیدنی چگونه می‌تواند هوش بشر را تقویت کند؟ 
  • عصر شبکه‌های اجتماعی ضداجتماعی 
  • چرا کنترل داده‌ها برای کاربران دشوار است 
  • چگونه می‌توان از زیرساخت‌ها در برابر حمله سایبری محافظت کرد؟
  • راهنمای رقابت برای استارت آپ‌ها در عصر شرکت‌های بزرگ فناوری
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳)
تمام استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های باسابقه، هنگام تولید محصولات فناوری جدید با یک معضل مواجه می‌شوند؛ در صورتی که آنها نوآوری جدیدی کشف کنند که پتانسیل زیادی دارد، شرکت‌های فناوری بزرگ از جمله آمازون، گوگل، فیس‌بوک و مایکروسافت به سراغ آن ایده می‌آیند. شرکت‌های بزرگ فناوری پول، فناوری داده و نیروی انسانی لازم را در اختیار دارند تا بتوانند نوآوری‌های فناورانه که امتیاز انحصاری ندارند، کپی کنند و ارتقا دهند و این موضوع شامل اکثر محصولات دیجیتال می‌شود.
Mriq Sezar
نتایج تحقیقات در دهه‌های گذشته نشان می‌دهد که اگرچه آموزش تئوری به کارمندان، اهمیت بسیاری دارد، اما مهم‌ترین مهارت‌های مورد نیاز یک شغل از طریق کار عملی به دست می‌آیند.
momenhub
با استفاده از علائم فیزیولوژیکی، می‌توان واکنش‌های احساسی نسبت به محتوا را سنجید. محققان می‌توانند با ثبت یک سیگنال الکتروفیزیولوژیکی به نام پاسخ گالوانیک پوست، نتیجه پخش ویروسی یک محتوا را بسیار دقیق‌تر از روش‌های معمولی اندازه‌گیری، پیش‌بینی کنند.
Mriq Sezar

حجم

۱۰۱٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۶ صفحه

حجم

۱۰۱٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۶ صفحه

قیمت:
۴۱,۰۰۰
تومان