دانلود و خرید کتاب زبان بدن آلن پیز ترجمه سعید زنگنه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زبان بدن اثر آلن پیز

کتاب زبان بدن

نویسنده:آلن پیز
انتشارات:نشر آسیم
امتیاز:
۳.۴از ۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب زبان بدن

کتاب زبان بدن اثر آلن پیز راهنمای خوبی برای کسانی است که می‌خواهند به افکار دیگران از طریق تفسیر حرکات بدن دست پیدا کنند.

تحقیقات آلن پیز در این زمینه نشان می‌دهد اطلاعات  زیادی راجع به زبان بدن، وجود ندارد و با اینکه کتابخانه‌ها و دانشگاه‌ها نتایج چنین تحقیقاتی را بایگانی کرده بودند، این اطلاعات فقط دست‌نوشته‌هایی از عقاید فرضی افرادی بود که خود تجربه‌ای عملی، در شیوه  ارتباط انسان‌ها با یکدیگر نداشتند. البته این موضوع کار آنها را بی‌ارزش نمی‌کند بلکه بیشتر این نوشته‌ها بر پایه فرضیات است و جنبه عملی ندارد.

درباره کتاب زبان بدن

در این کتاب، خلاصه‌ای از دستاوردهای پژوهشگران علم رفتارشناسی با تحقیقات مشابه‌ای که در زمینه جامعه‌شناسی، انسان‌شناسی، جانورشناسی، آموزش و پرورش، روانکاوی، مشاوره خانوادگی و هنر فروشندگی انجام شده ترکیب شده‌اند

این کتاب همچنین دربردارنده دستاوردهایی است که نویسنده از راه فیلم، تجربیات رو در رو و مصاحبه‌ چندین و چند تن از افرادی که آنها را استخدام کرده و آموزش داده و یا در ۱۵ سالِ اخیر به آنها چیزی فروخته‌ بدست آورده است.

این کتاب نه تنها آخرین حرف در زمینه زبان بدن نیست بلکه در آن، از هیچ‌کدام از فرمول‌های جادویی که کتاب‌های دیگر قولش را داده اند هم استفاده نشده است. پیز در اینجا قصد دارد خواننده را، با علائم بدون کلام زبان بدن خود و تأثیر آن بر چگونگی ارتباط مردم با یکدیگر آشنا کند.

 این کتاب، هرکدام از علائم و عناصر تشکیل‌دهنده زبان بدن را جداگانه بررسی می‌کند، هرچند این علائم، به ندرت بدون همراهی نشانه‌های دیگر انجام می‌شوند. در عین حال پیز سعی کرده‌ از ساده کردن بیش از حد مطلب، دوری کند ولی ارتباط بدون کلام، فرایندی پیچیده‌ است که شامل مردم، کلمات، تُن صدا و حرکات بدن می‌شود. همیشه افرادی هستند که با ترس ادعا می‌کنند مطالعه زبان بدن و به کار بردن اطلاعات علمی آن و خواندن افکار و رازهای مردم، به قصد سوء استفاده و چیره شدن بر آنان است.

این کتاب سعی دارد به خواننده آگاهی بیشتری درباره ارتباط با همنوعش بدهد تا به درک عمیق‌تری از دیگران و درنتیجه خودشان ، دست یابند. آگاهی از عملکرد هر چیز، زندگی با آن را ساده‌تر می‌کند درحالی که ناآگاهی و نادانی، منجر به افتادن در دام خرافات، ترس و انتقاد بی‌جا از دیگران می‌شود.

فردی که به تماشای پرنده‌ها علاقه دارد، آنها را به قصد شکار، تماشا نمی‌کند. به همین ترتیب یادگیری و مهارت در ارتباطات غیر کلامی، برخوردهایمان را با دیگران، تبدیل به یک تجربه‌ای دوست‌داشتنی و به یادماندنی می‌کند.

در گام اول، هدف کتاب زبان بدن دادن دستورالعمل‌هایی برای فروشندگان، مدیران تجاری و مدیران اجرایی بود اما در ۱۰ سالی که تنظیم و تدوین می‌شد، دامنه ان بسیار گسترده شد و هر کسی بدون در نظر گرفتن شغل و مقام اجتماعی‌اش قادر خواهد بود با استفاده از این اثر به درک بهتر و درست‌تری از ملاقات‌های رو در رو برسد.

خواندن کتاب زبان بدن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

همه کسانی که در ارتباطات به ویژه ارتباطات شغلی خود به دانستن زبان بدن نیاز دارند، می‌توانند از راهنمایی‌های آلن پیز در کتاب زبان بدن استفاده کنند.

معرفی نویسنده
آلن پیز

آلن پیز نویسنده، مدرس و متخصص زبان بدن است. او متولد سال ۱۹۵۲ در ملبورن استرالیاست. آلن پیز نویسنده‌ی‌ پرکار و محبوبی است و عناوین مختلفی از کتاب‌هایش در لیست کتاب‌های پرفروش قرار گرفته‌اند. آلن پیز مدیرعامل یک شرکت مشاوره‌ در سیدنی است و در آن به تولید و تهیه‌ی فیلم‌ برای ارائه‌‌ به شرکت‌های مختلفی در سراسر جهان، برای آموزش کارکنان و مدیران نیز می‌پردازد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۷۸

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

حجم

۲۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۷۸

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان