دانلود و خرید کتاب مثلث برمودا کجاست؟ مگان استین ترجمه ابوالفضل طاهریان ریزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب مثلث برمودا کجاست؟

کتاب مثلث برمودا کجاست؟ نوشته مگان استین است. این کتاب با ترجمه ابوالفظل طاهریان ریزی منتشر شده است. مثلث برمودا کجاست؟ از مجموعه کتاب‌های به سوی موفقیت است که برای کودکان و نوجوانان منتشر شده است.

درباره کتاب مثلث برمودا کجاست؟

مثلث برمودا، نامی است که به محدوده مثلثی شکل در اقیانوس، در سواحل فلوریدا داده شده است، جایی که صدها کشتی و هواپیما در آن ناپدید شده‌اند.

برخی از داستان‌ها می‌گویند مثلث برمودا کشتی‌ها را به دریا می‌مکد. برخی دیگر می‌گویند هواپیماها می‌توانند وارد محدوده مثلث برمودا شوند اما هرگز خارج نمی‌شوند. در طول سالها، کشتی‌هایی در آب سرگردان دیده شده‌اند، کشتی‌های رها شده در شرایط عالی که حتی غذا هنوز روی اجاق گاز پخته می‌شد، اما هیچ خدمه‌ای در آنها وجود نداشت! گفته می‌شود کشتی‌های عظیم اقیانوس‌پیما در این دریای بی‌رحم به دو نیم شده بود. در این کتاب با حقیقت این جای عجیب آشنا می‌شوید.

خواندن کتاب مثلث برمودا کجاست؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام نوجوانان که به دنبال دانستن هستند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب مثلث برمودا کجاست؟

منطقه خطرناکی که - طبق داستان‌ها - عامل این همه فاجعه بوده است دقیقاً کجاست؟ برای مشخص شدن این منطقه توسط یک خط روی نقشه پورتوریکو، میامی و فلوریدا را به هم متصل کنید. این خطوط مثلثی در اقیانوس ایجاد می‌کنند؛ که به مثلث برمودا معروف است.

اقیانوس به طور غیرمعمولی در مثلث برمودا عمیق است. عمق آن در بسیاری از نقاط سه مایل (۴۸۲۵ متر) و در یک نقطه بیش از پنج (۸۰۰۰ متر) مایل است. صدها گونه مختلف از موجودات کوچک دریایی زیر سطح آب در این منطقه زندگی می‌کنند.

کریستف کلمپ اولین شخصی که تاکنون در نزدیکی مثلث برمودا قایقرانی کرده است. در سال ۱۴۹۲، او امیدوار بود که راهی جدید به آسیا (هندوستان) پیدا کند و از اسپانیا به سمت غرب حرکت کرد. در عوض، او به یک جزیره در سواحل فلوریدا رسید- جزیره‌ای به نام سان‌سالوادور که اکنون بخشی از باهاما است.

اما قبل از رسیدن به باهاما، کلمپ در کشتی خود، سانتا ماریا، اتفاق بسیار عجیبی را تجربه کرد. او به منطقه وسیعی رسید که اقیانوس با فرشی ضخیم از علف‌های هرز پوشانده شده بود.

سطح عظیم علف‌های هرز در جهت عقربه‌های ساعت در حال چرخش بود، مثل گردابی آهسته بود. موجودات در سراسر سطح علف‌های هرز می‌خزیدند (لاک‌پشت‌ها، خرچنگ‌ها و مارماهی‌ها). بعلاوه هوا به طرز عجیبی ساکت بود.

کلمپ فکر کرد که او باید نزدیک خشکی باشد؛ زیرا گیاهان زیادی روی آب دیده می‌شدند! قاعدتاً گیاهان در وسط اقیانوس رشد نمی‌کردند و نیاز به خاک و زمین داشتند؛ اما روزها و روزها، او نتوانست زمین خشکی را پیدا کند، خدمه نگران بودند، آنها می‌خواستند که کلمپ برگردد و به سمت اسپانیا حرکت کند. سپس اتفاق دیگری رخ داد تا خدمه بیش از پیش وحشت کنند. قطب‌نمای کلمپ، ابزاری برای پیدا کردن جهت از کار افتاده بود و هیچ جهت ثابتی را نشان نمی‌داد. قطب‌نما چرا کار نمی‌کرد؟ در این قسمت عجیب اقیانوس چه اتفاقی در حال رخ دادن است؟! کلمپ این را نمی‌دانست، اما او به دریایی که اکنون دریای سارگاسو نامیده می‌شود و جزیی از مثلث برمودا است سفر کرده بود

نظرات کاربران

نقطه ویرگول
۱۴۰۰/۰۷/۱۰

سلام! کتاب جالبی بود! از اون دسته از کتابایی که وقتی حوصله‌ت سر رفته و دلت میخواد یه چیز متفاوت بخونی... یه همچین چیزی بود! این کتابُ به کسایی که وقایع مرموز رو دوست دارن توصیه میکنم؛ خود من یه مدت درمورد

- بیشتر
کاربر طاقچه
۱۴۰۰/۰۵/۱۸

خیلی پر محتوا تر از اسمش بود، عالی

محمدرضا
۱۴۰۰/۰۴/۰۶

فوق العاده هست، توصیه می کنم حتما بخونید.

فاطمه
۱۴۰۱/۰۴/۲۷

جالب بود .کنجکاوم کرد برم بیشتر در این مورد تحقیق کنم

Mohamad Matin Mohebi
۱۴۰۰/۰۹/۱۰

عالی هرچی گه نمیدونی بعد مطالعه می دونی ✔✔✔

کاربر ۳۹۶۹۲۱۲
۱۴۰۱/۰۵/۱۳

عالی بود من بیشتر با مثلث برمودا آشنا شدم ولی کاشکی اطلاعات بیشتری درباره مثلث برمودا کشف میشد و در این کتاب به کار میرفت

امیر سام مهدوی کیا
۱۴۰۱/۰۲/۲۱

کتاب عالی یی هست و برای کسانی که کتاب های اکشن و ترس ناک دوست دارن عالی هست

کاربر 6189894
۱۴۰۲/۰۱/۰۷

عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
یک چیز در مورد پرواز از طریق مثلث برمودا درست است. آسمان‌ها در بعضی مواقع می‌توانند بسیار گول زننده باشند. در این مورد یک خلبان به نام جورج اسمیت تجربیات خود را گزارش داد. جورج توضیح داد که گیج شدن آسان است. او گفت که گاهی اوقات اقیانوس و آسمان بسیار با هم مخلوط می‌شوند، خلبان نمی‌داند کدام یک است. بعضی اوقات نمی‌دانست هواپیما وارونه است یا سمت راست کدام است. او نمی‌توانست به چشمان خود اعتماد کند. جورج گفت: وقتی این اتفاق می‌افتد، یک خلبان می‌تواند به صورت مارپیچ به سمت آب در حرکت باشد و حتی متوجه آن نشود. خلبانان می‌توانند بدون ارسال درخواست کمک (SOS) به اقیانوس سقوط کنند. شب نیز همین اتفاق ممکن است بیفتد. بعضی اوقات، اگر مبهم باشد، ستاره‌ها مانند چراغ‌های زمین به نظر می‌رسند. در این حالت خلبانان نمی‌دانند کدام سمت درست است. اما همه رمز و رازهای مثلث برمودا به راحتی نمی‌توانند توضیح داده شوند. بعضی از اسرار هنوز هم حل نشده است - حتی امروز.
esrafil aslani

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۹۲ صفحه

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۹۲ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان