دانلود و خرید کتاب بروس لی چه کسی بود؟ جیم جیگلیوتی ترجمه ابوالفضل طاهریان ریزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بروس لی چه کسی بود؟ اثر جیم جیگلیوتی

کتاب بروس لی چه کسی بود؟

معرفی کتاب بروس لی چه کسی بود؟

کتاب بروس لی چه کسی بود؟ نوشته جیم جیگلیوتی و ترجمه ابوالفضل طاهریان ریزی از مجموعه کتاب‌های به سوی موفقیت است. این کتاب نوجوانان را با زندگی یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین استادان هنرهای رزمی جهان و بازیگر مشهور فیلم‌های اکشن  آشنا می‌کند.

 درباره کتاب بروس لی چه کسی بود

بروس لی در محله چینی‌های سانفرانسیسکوی، کالیفرنیا متولد شد. نام اصلی وی جون فن بود. رسم چینی این است که "نام خانوادگی " را اول قرار دهند، بنابراین نام کامل وی لی جون فن بود. بروس در تاریخ ۲۷ نوامبر ۱۹۴۰، در سال تقویم چینی سال اژدها به دنیا آمد. تقویم چینی نیز ساعتی که وی متولد شده را ساعت اژدها (بین ساعت ۶ صبح تا ۸: ۰۰ صبح) می‌داند؛ بنابراین گاهی اوقات بروس "اژدها " یا در جوانی "اژدهای کوچک " نامیده می‌شد. اژدها نمادی مهم در فرهنگ چین است. این یک موجود مقدس است که قدرت و خوش‌شانسی به ارمغان می‌آورد.

پدر بروس لی هوی چوئن نام داشت. او هنرمند شناخته شده‌ای در یک اپرای مسافرتی چینی بود که هنگام تولد پسرش در کالیفرنیا بود. او همچنین در بسیاری از فیلم‌های چینی ظاهر شده بود. شغل پدر باعث شد که بروس از همان سنین نوجوانی به سمت هنرهای نمایشی برود و خیلی زود خودش به عنوان هنرپیشه در فیلم‌ها ظاهر شود....

 جیم جیگلیوتی در این کتاب جذاب داستان زندگی بروس لی را با زبانی روان برای نوجوانان و جوانان روایت کرده است.

کتاب بروس لی چه کسی بود؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب بروس لی چه کسی بود؟ یک زندگینامه جذاب و تاثیرگذار برای تمام نوجوانانی است که به مطالعه کتاب‌های زندگینامه‌ای علاقه دارند.

 بخشی از کتاب بروس لی چه کسی بود؟

توانایی بروس در انجام ورزش‌های رزمی در سال ۱۹۷۰ تقلیل یافت. یک روز صبح او داشت وزنه می‌زد که از ناحیه پشت احساس درد کرد، هر روز درد بیشتر می‌شد؛ و به زودی، درد غیر قابل تحمل بود. او به ملاقات دکتر رفت. دکتر به بروس گفت که به طور دائمی به عصب پشت خود آسیب‌زده است. او گفت که عمر ورزش حرفه‌ای در ورزش کونگ‌فو برای بروس تمام شده است. بروس تا سه ماه آینده در رختخواب بود. به مدت سه ماه پس از آن، او هنوز نمی‌توانست هیچ ورزش رزمی انجام دهد. شش ماه آتی بدون ورزش‌های رزمی طی شد. بعدها گفت: "در مسیر هر دستاورد بزرگ، همیشه موانعی وجود دارد اما واکنشی که درمقابل چنین موانعی نشان می‌دهیم مهم است، نه خود مانع."

در این مورد، مانع بروس مصدومیت او بود. برای اولین بار در زندگی، او در حرکت و جنب‌وجوش نبود. او چگونه به این مسئله واکنش نشان داد؟ خوب، او هم وقت خود را تلف نکرد. در عوض، او به توسعه فلسفه ذهنی خود، آئین‌نامه رفتار شخصی خود ادامه داد. بروس کتاب‌های زیادی را در مورد اصول اساسی زندگی خواند. او کتابخانه عظیمی داشت. او یک بار تخمین زد که بیش از ۲۵۰۰ کتاب دارد!

بروس آن کتاب‌ها را مطالعه می‌کرد و به خیلی چیزها فکر کرد. او به زندگی فکر می‌کرد، او به این فکر کرد که چگونه می‌تواند اندیشه‌های خود را درباره زندگی را داخل آموزش هنرهای رزمی کند.

او همچنین شروع به نوشتن کرد. یادداشت‌های بسیاری از کتابهای مختلف در مورد جیت کون دو، ورزش‌های رزمی و خِرد زندگی را جمع‌آوری کرد. هنوز هم بروس همیشه مردی در حال حرکت بود و او باید دوباره وارد عمل می‌شد.

او می‌دانست که دکتر به او چه گفته است: او برای اثبات اشتباه پزشک، تصمیمات بزرگی گرفت. بروس استراتژی خودش را برای بهتر شدن در ذهن ترسیم کرد. او در ابتدا به آرامی شروع کرد، سپس به تدریج به سبک خود ادامه داد. او تا آخر عمر مجبور بود با درد پشت خود مقابله کند. در غیر این صورت، او مثل همیشه خوب بود.

نظرات کاربران

reza moeini
۱۴۰۰/۰۶/۰۶

برای کسی که برای اولین بار نام بروس لی را میشنوه خوبه توصیه میکنم اما آگاهی من نسبت به بروسلی بیشتر بود.

BTS
۱۴۰۰/۱۰/۰۲

عالیه بهترین است بروس لی 😙😙😙😚😚😚😚😚😚😚😘😘😘😘😍😍😍😍

متین جوان
۱۴۰۱/۱۰/۰۹

عالی بود

jamalali
۱۴۰۰/۱۱/۱۶

هرکسی تو دوره خودش تکه، اما بروسلی با تمریناتی که برنامه ریزی شده بود و هر روز تمرین داشت جوری قوی و سریع د که تا این دوره و تا الان کسی مثل اون پیدا نشده با اون قدرت و

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۹)
بروس دستش را فقط یک اینچ عقب کشید و چنان نیرویی به حریف وارد کرد که مرد به عقب، روی صندلی پرتاب شد طوریکه حتی مرد دیگر نمی‌توانست سرپا بماند. بروس چه قدرتی داشت!
المپیان؟:)
بروس به دلیل انقلابی بودن شیوه‌های تمرین و آمادگی جسمانی، توانست تا حد زیادی به ورزش‌های رزمی بازگردد. روشهای او در آن روزگار بسیار غیرمعمول تلقی می‌شد، اما امروزه مدتهاست که مورد قبول واقع شده است.
المپیان؟:)
او به زندگی فکر می‌کرد، او به این فکر کرد که چگونه می‌تواند اندیشه‌های خود را درباره زندگی را داخل آموزش هنرهای رزمی کند. او همچنین شروع به نوشتن کرد. یادداشت‌های بسیاری از کتابهای مختلف در مورد جیت کون دو، ورزش‌های رزمی و خِرد زندگی را جمع‌آوری کرد. هنوز هم بروس همیشه مردی در حال حرکت بود و او باید دوباره وارد عمل می‌شد. او می‌دانست که دکتر به او چه گفته است: او برای اثبات اشتباه پزشک، تصمیمات بزرگی گرفت. بروس استراتژی خودش را برای بهتر شدن در ذهن ترسیم کرد. او در ابتدا به آرامی شروع کرد، سپس به تدریج به سبک خود ادامه داد. او تا آخر عمر مجبور بود با درد پشت خود مقابله کند. در غیر این صورت، او مثل همیشه خوب بود. بروس به دلیل انقلابی بودن شیوه‌های تمرین و آمادگی جسمانی، توانست تا حد زیادی به ورزش‌های رزمی بازگردد. روشهای او در آن روزگار بسیار غیرمعمول تلقی می‌شد، اما امروزه مدتهاست که مورد قبول واقع شده است.
esrafil aslani
بروس اعتقاد نداشت که یک سبک رزمی خاص در هر شرایطی بهترین است.
المپیان؟:)
ـ من به خوش شانسی محض اعتقاد ندارم. شما باید شانس خود را خلق کنید. شما باید از فرصت‌های اطراف خود آگاه باشید و از آنها استفاده کنید.
ali fattahi
لیندا درباره وی می‌گفت: بروس مردی "با اراده، صادق، عاشق و مهربان " بود. بروس یک بار گفت: "من و لیندا یک و یک نیستیم. ما دو نیمه هستیم که یک کل را می‌سازیم. دو نیمه‌ای که در کنار هم قرار گرفته‌اند تا کارایی بیشتری داشته باشند! "
melik
او از او سئوال کرد که می‌خواهد در زندگی چه کار کند؟ بروس به چینی به او گفت: "من روزی ستاره مشهور فیلم خواهم شد."
melik
یادداشت‌های بسیاری از کتابهای مختلف در مورد جیت کون دو، ورزش‌های رزمی و خِرد زندگی را جمع‌آوری کرد. هنوز هم بروس همیشه مردی در حال حرکت بود و او باید دوباره وارد عمل می‌شد.
المپیان؟:)
وی گفت که وی نه تنها به دانشجویان خود می‌آموزد که از خود دفاع کنند. او همچنین به آنها یاد می‌داد تا با حرکات رزمی احساسات خود را بیان کنند.
melik

حجم

۹۴۰٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

حجم

۹۴۰٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان