دانلود و خرید کتاب برنامه ریزی استراتژیک و مدیریت عملکرد ORISE محسن لاسمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب برنامه ریزی استراتژیک و مدیریت عملکرد ORISE اثر محسن لاسمی

کتاب برنامه ریزی استراتژیک و مدیریت عملکرد ORISE

نویسنده:محسن لاسمی
انتشارات:انتشارات نظری
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب برنامه ریزی استراتژیک و مدیریت عملکرد ORISE

کتاب برنامه ریزی استراتژیک و مدیریت عملکرد ORISE اثر محسن لاسمی است که در انتشارات نظری به چاپ رسیده است. برنامه ریزی استراتژیک و مدیریت عملکرد ORISE پدیده‌ای نو در توانمندسازی سازمان و سرمایه انسانی، همراه با الگوی کاربردی در صنعت نمونه است.

 درباره کتاب برنامه ریزی استراتژیک و مدیریت عملکرد ORISE

بقا و تداوم سازمان‌ها و همچنین توسعه آن‌ها نیازمند درک به هنگام فرصت‌های محیطی و تغییرات در قواعد بازی است. سازمان‌هایی که توان درک قواعد جدید بازی را دارند، شانس بیشتری برای بهره‌مندی از فرصت‌ها می‌یابند. فن‌آوری‌های جدید، نگرش‌های نو و روش‌های نوین همه می‌توانند قواعد موجود را دگرگون ساخته و شرایطی کاملاً نوین برای بازی بیافرینند. چرخش به‌موقع در استراتژی‌ها (راهبردها)، کاری است که سازمان‌های پویا انجام می‌دهند و ادامه استراتژی‌های موجود و به عبارتی دل بستن به کامیابی‌های گذشته، از ویژگی‌های سازمان‌هایی می‌باشد که تمایلی به حرکت به‌سوی پویایی و توسعه ندارند و این رویکرد می‌تواند خود عامل توقف حرکت این سازمان‌ها در رقابت با سازمان‌های همکار باشد. تشخیص به‌موقع ضرورت وجهت چرخش، کاری بسیار دشوار است و نیازمند توسعه ظرفیت تفکر استراتژیک و درک درست مفهوم استراتژی و چگونگی ایجاد و اجرای آن می‌باشد.

کتاب حاضر ازجمله منابعی است که برخورد نوینی با مفهوم استراتژی، برنامه‌ریزی استراتژیک و مدیریت عملکرد و رویکردهای کاربردی آن در قالب یک تألیف ارزشمند دارد. تألیفی که با گذر از یک مدت‌زمان کوتاه با توجه به نوآوری‌های موجود در آن توانست به‌عنوان تنها نسخه تألیف در زمینه برنامه‌ریزی استراتژیک و مدیریت عملکرد ORISE به‌عنوان شیوه‌ای نوین با استقبال مخاطبین محترم در مراکز پژوهشی و مطالعات راهبردی در مجموعه‌های مختلف تولیدی، صنعتی و خدماتی کشور مواجه شود. استقبال برخی خبرگزاری‌ها از انتشار ویراست اول این کتاب،  توانست توجه برخی مراکز معتبر پژوهشی در خارج از کشور را به به این اثر جلب کند.

در این کتاب نویسنده اثر که ازجمله مشاوران و طراحان مدل‌های توانمندسازی سازمانی در کشور با سوابق ارزشمند اجرایی و تجربه همکاری با مجموعه‌های مختلف صنعتی و خدماتی (دستگاه‌های اجرایی) کشور و درعین‌حال آشنا به تئوری‌ها و مفاهیم روز مدیریت است، به سؤال‌های زیادی که ممکن است ذهن مدیران را به خود مشغول نموده است، پاسخ می‌دهد.

با توجه به نوآوری‌های این کتاب و به منظور تبادل دانش محقق ایرانی با مجموعه‌های معتبر پژوهشی و صنعتی در خارج از کشور و با در نظر گرفتن استقبال مخاطبان محترم از این کتاب، این ناشر فرآیند ترجمه «برگردان» آن را از فارسی به انگلیسی در دستور کار خود قرار داده است. با ترجمه این کتاب و انتقال دانش آن به کشورهای دیگر امید است بتوانیم در مسیر معرفی آثار برتر علمی نویسندگان بزرگ ایران به جهانیان گامی مؤثر را برداشته و در این مسیر خدمتی ارزشمند را به جامعه محققین و نویسندگان کشور ارائه نماییم.

انتشارات نظری، با رسالت توسعه دانش مدیریت در کشور از طریق انتشار آثار معتبر و برگزیده محققان و فرهیختگان عصر حاضر، امیدوار است با انتشار این اثر باارزش که ازجمله آثار با جاذبه‌های جهانی این ناشر می‌باشد، قدمی دیگر درراه اعتلای سطح مدیریت در کشور بردارد.

 خواندن کتاب برنامه ریزی استراتژیک و مدیریت عملکرد ORISE را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 پزوهشگران حوزه مدیریت مخاطبان این کتاب‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۵۹۲ صفحه

حجم

۶٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۵۹۲ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان