دانلود رایگان کتاب هنر امنیت محمدمهدی احمدیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هنر امنیت اثر محمدمهدی احمدیان

کتاب هنر امنیت

ویراستار:علیرضا صالحی
انتشارات:نشر سایبان
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۸از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب هنر امنیت

کتاب هنر امنیت؛ ۱۰۰ آموزه از امنیت سایبری نوشته محمدمهدی احمدیان است که زیر نظر دکتر علیرضا صالحی منتشر شده است و آموزش‌هایی درباره امنیت فضای اینترنت ارائه می‌کند.

درباره کتاب هنر امنیت

در بخش نخست کتاب ضمن بیان الگوهای امنیتی و طراحی امن، تاکید می‌کند که امنیت نیاز به بزرگی ندارد و پیچیدگی دشمن امنیت است. بخش دوم با نکته‌ها و توصیه‌های امنیتی همراه است. در امن‌سازی در حوزه‌ سازمان، مدیریت و کارکنان به مرز باریک میان توهم و تحقق امنیت می‌پردازد. در بخش بدافزارها و ضدبدافزارها به این موضوع اشاره می‌کند که ویرو س‌ها تهدیدی برای حیات بشر هستند و در بخش‌های بعدی ضمن بررسی تهدیدات امنیتی و جنگ سایبری از اشتباهات و چالش‌های امنیتی سخن می‌گوید و به تعریف هکرها و مهاجمان می‌پردازد.

هدف این کتاب این است که امنیت سایبری را در سایه توجه به نکاتی ظریف و گاه نه‌چندان پیچیده جدی بگیریم و مواظب تاریکی‌ها باشیم. باور کنیم بهایی که در سازمان و یا زندگی شخصی برای امنیت سایبری می‌پردازیم.

محمدمهدی احمدیان آموزه‌های امنیت سایبری را با تصاویری مرتبط درهم‌آمیخته است که این موضوع به جذابیت و درک آسان مطالب آن کمک بسیاری کرده است و به‌گفته گردآورنده اثر در پیشگفتار تمثیل کمک می‌کنند که حتی بتوان پیچیده‌ترین مسائل علمی را به زبانی که برای عموم قابل فهم باشد، منتقل کرد و به این سخن آلبرت اینشتین استناد می‌کند که «تمثیل یکی از را ه‌های آموزش نیست؛ بلکه تنها راه آموزش است.».یک سرمایه‌گذاری ارزشمند است نه یک هزینه.

کتاب هنر امنیت به صورت دوزبانه فارسی و انگلیسی منتشر شده است.

خواندن کتاب هنر امنیت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که با دنیای اینترنت سر و کار دارند پیشنهاد می‌کنیم.

درباره محمد مهدی احمدیان

محمدمهدی احمدیان، پژوهشگر، مشاور و مدرس حوزه  امنیت سامانه‌های کنترل صنعتی است که تحصیلات کارشناسی خود را در رشته مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار و سپس کارشناسی ارشد خود را در رشته فناوری اطلاعات گرایش امنیت اطالعات پشت سر گذاشته است و در حال حاضر کاندیدای دکتری تخصصی رشته فناوری اطلاعات گرایش امنیت اطالعات دانشگاه صنعتی امیرکبیر تهران است. وی زیر نظر اســاتید مجرب و حاذق کشــور تحصیلات تخصصــی خود را در حوزه امنیت اطالعات ادامه داده اســت و تجارب شــاخصی در حوزه امنیت ســامانه‌های کنترل و اتوماســیون صنعتی و پروژه‌های مرتبط مختلف در سطوح مشاوره، طراحی، اجــرا، نظارت و تدریــس در این حوزه را در کارنامه خود دارد. زمینه پژوهشــی مورد علاقه وی امنیت ســامانه‌های کنترل و اتوماســیون صنعتی، امنیت سامانه‌های سایبر فیزیکی، مدیریت امنیت اطلاعات و تحلیل و تشخیص بدافزارها است.


نظرات کاربران

ahmadreza norouzy
۱۴۰۱/۰۴/۲۲

خوب است

یار یارمهربان
۱۴۰۲/۰۱/۲۲

این کتاب شامل جملاتی درباره امنیت هست یسری جمله شبیه جملات بزرگان مه تعبیر و چگونگی پیاده سازی یا راهکار عملی خاصی رو پیشنهاد نمیده اما میتونه ایده بده یا یادآوری کنه برای اهل فن یسری نکته هایی که شاید در

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۴۲ صفحه

حجم

۵٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۴۲ صفحه

قیمت:
رایگان