دانلود و خرید کتاب گرم کردن ایان جفریز ترجمه یاشار دسکره
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب گرم کردن اثر ایان جفریز

کتاب گرم کردن

معرفی کتاب گرم کردن

کتاب گرم کردن نوشته ایان جفریز با ترجمه یاشار دسکره و دیگران منتشر شده است. این کتاب از مجموعه کتاب‌های نشر مبانی است که با هدف آموزش مفاهیم صحیح ورزش و سلامت برای افراد مربیان و ورزشکاران ترجمه شده است. این کتاب با نگاهی دقیق و صحیح اصول گرم کردن را بررسی می‌کند

درباره کتاب گرم کردن

همه ورزشکاران به یک شکل تمرین نمی‌کنند، اما به ندرت دیده می‌شود که هر ورزشکاری – در هر سطحی – بدون گرم کردن، فعالیت یا رقابت کند. اگرچه گرم کردن می‌تواند اشکال مختلفی داشته باشد، اما مربیان و ورزشکاران باهوش می‌دانند که گرم کردن باید بخشی از هر جلسه تمرینی باشد.

گرم کردن اولین کتابی است که علم گرم کردن را توصیف می‌کند و رهنمودهایی برای به حداکثر رساندن اثربخشی آن از طریق فرآیند ساخت گرم کردن‌های مبتنی بر RAMP موثر ارائه می‌دهد. سیستم RAMP – افزایش، فعالسازی، تحرک‌پذیری و تقویت – گرم کردن را نه تنها به عنوان آمادگی برای جلسه آینده، بلکه همچنین به عنوان ابزاری برای توسعه ورزشی می‌داند که می‌تواند مهارت‌ها و ظرفیت‌های حرکتی مورد نیاز برای برتری در ورزش را پرورش دهد.

RAMP یک سیستم گرم کردن استانداردی شده است که توسط انجمن قدرت و آماده‌سازی انگلستان (UKSCA) توصیه شده و در منابع حرفه‌ای توسعه یافته توسط انجمن ملی قدرت و آماده‌سازی (NSCA) گنجانده شده است.

گرم کردن کتابخانه‌ای از فعالیت‌ها را ارائه می‌دهد که می‌تواند برای به حداکثر رساندن اثربخشی گرم کردن در ساختار سیستم RAMP مورد استفاده قرار گیرد. مربیان و ورزشکاران می‌توانند فعالیت‌هایی را برای توسعه گرم کردن‌هایی که به طور مستقیم به عملکرد کمک می‌کنند، ادغام کنند یا می‌توانند از یکی از پنج نمونه برنامه گرم کردن RAMP استفاده کنند که برای انواع ورزش‌ها و سطوح تمرینی ورزشکاران مناسب است.

بیش از ۱۶۰ نمودار و عکس متن را بهبود می‌بخشد و جهتی را برای تمرینات و فعالیت‌ها فراهم می‌کند و ۱۷ کلیپ ویدیویی از الگوهای حرکتی مرحله افزایش را نشان می‌دهد. به علاوه، کتاب حاضر پیدا کردن فعالیت‌های مناسب برای نیازهای ویژه را برای جویندگان فعالیت و تمرین تسهیل می‌کند.

وقت آن است که گرم کردن را بخشی از برنامه توسعه بلند مدت ورزشی بسازیم. کتاب گرم کردن به مربیان و ورزشکاران کمک می‌کند تا از سیستم RAMP برای گرم کردن بدن به عنوان بخش مؤثرتر تمرین که به عملکرد بهتر کمک می‌کند، استفاده کنند.

خواندن کتاب گرم کردن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام مربیان و ورزشکاران که در می‌خواهند به اهداف اختصاصی گرم کردن در تمرینات خود دست پیدا کنند، پیشنهاد می‌کنیم.


نظرات کاربران

کاربر ۲۵۹۸۱۴۱
۱۴۰۰/۰۳/۱۸

عالیه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۱۸ صفحه

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۱۸ صفحه

قیمت:
۷۵,۰۰۰
تومان