دانلود و خرید کتاب چگونه درباره خودتان احساس نابی داشته باشید ترجمه عیسی مادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه درباره خودتان احساس نابی داشته باشید اثر موسسه HTeBooks

کتاب چگونه درباره خودتان احساس نابی داشته باشید

معرفی کتاب چگونه درباره خودتان احساس نابی داشته باشید

کتاب چگونه درباره خودتان احساس نابی داشته باشید نوشته موسسه HTeBooks است که با ترجمه عیسی مادی منتشر شده است. این کتاب به شما یاد می‌دهد نسبت به خودتان بهترین احساس را داشته باشید.

درباره کتاب چگونه درباره خودتان احساس نابی داشته باشید

شما باید بدانید که انسان فوق‌العاده‌ای هستید، فراتر از آنچه فکر می‌کنید. اما گاهی ممکن است در مورد خود احساس متفاوتی داشته باشید. این امر کاملاً طبیعی است، زیرا در زندگی تجربیات و موقعیت‌های متعددی وجود دارد که می‌تواند سبب ناراحتی شما شود و اینکه احساس بدی نسبت به خود داشته باشید.

ممکن است در ابتدا چیزی یا شخصی باعث شده باشد که شما نسبت به خود و توانایی‌های خود تردید یا احساسی ناخوشایند داشته باشید، ولی باز هم این امکان وجود دارد که شما بتوانید از بروز چنین احساساتی جلوگیری کنید. شما با انتخاب‌های آگاهانه‌ای که انجام می‌دهید می‌توانید برای خود این فرصت را مهیا کنید تا احساس خوبی داشته باشید.

انتخاب این گزینه‌ها دقیقاً همان چیزی است که در این کتاب یاد خواهید گرفت. در این کتاب ۲۵ راهکار آورده شده است که با کمک آنها می‌توانید احساس خوبی در مورد خودتان داشته باشید. سعی کنید این موارد را به خاطر بسپارید و به یک روش تفکر و زندگی تبدیل کنید. به زودی درخواهید یافت که تحت هر شرایطی، شما این توان را دارید که احساس راحتی بیشتری نسبت به خود داشته باشید. این کتاب انگیزه شما را چند برابر خواهد کرد. کافی است اجازه دهید افکار و ایده‌های خوب میهمان همیشگی ذهن شما باشند.

شما هستید که به طور فعال برای دیدن، احساس و تجربه گام برمی‌دارید که واقعاً چقدر از آنچه فکر می‌کنید بزرگتر است. این ۲۵ عمل قدرتمند به محض انجام آنها تأثیرگذار هستند، اما حتی اگر به عادت تبدیل شوند از قدرت و موثرتری نیز برخوردار هستند. این چیزها را به یک روش تفکر و یک زندگی تبدیل کنید. به زودی و در هر شرایطی که باشید احساس راحتی در مورد خود راحت تر خواهید شد. فقط خودتان را متقاعد نمی‌کنید که فرد بزرگی هستید. شما می‌دانید و احساس می‌کنید که واقعاً بزرگ هستید.

کتاب چگونه درباره خودتان احساس نابی داشته باشید را بخوانید و بدانید در دنیای تازه‌ای خواهید بود شما می‌توانید خودتان را دوباره پیدا کنید و از احساسات منفی‌تان دور شوید. این کتاب شما را با خودتان آشتی می‌دهد و زندگی را برایتان آسان‌تر می‌کند. شما با ۲۵ اصل ساده و کاربردی زندگیتان را تغییر می‌دهید و می‌فهمید تغییر آن‌چنان هم سخت نیست فقط باید بدانی چه می‌کنید.

خوانندگان  این کتاب می‌توانند با خیال راحت زندگیشان را تغییر دهند و بدانند در آینده حال روحی بهتری خواهند داشت، بعضی کتاب‌ها تمام زندگی شما و تصمیم‌های آینده‌تان را تحت تاثیر قرار می‌دهند و مسیر خوشبختی را برای شما روشن می‌کنند کتاب چگونه درباره خودتان احساس نابی داشته باشید؟ یکی از این کتاب‌ها است که شما را تا مسیر خوشبختی همراهی می‌کند.

خواندن کتاب چگونه درباره خودتان احساس نابی داشته باشید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به دنیای یک زندگی شاد هستند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب چگونه درباره خودتان احساس نابی داشته باشید

۱ - شما استعداد آن را دارید

تمام استعدادها، توانایی‌ها و مهارت‌های خود را بشناسید

شما مجموعه‌ای بی‌شمار از مهارت‌ها، استعدادها و توانایی‌ها هستید؛ زیرا به طور قطع اگر هیچ یک از آنها را نداشتید، تاکنون در زندگی این قدر پیشرفت نمی‌کردید. همچنین بخش عظیمی از شخصیت کنونی شما، از این مهارت‌ها و توانایی‌ها ساخته شده است. یادتان باشد وقتی شما در مورد استعدادی که در اختیار دارید می‌توانید فکر کنید یا صحبت کنید، مطمئناً این قدرت و توان را نیز دارید که آنها را بکار ببندید.

هنگامی که شما احساس خوبی نسبت به خودتان ندارید، دشوار است که این استعدادهای شگفت‌انگیز که در شما وجود دارد را فعال کنید. به همین دلیل است که باید روش بسیار قدرتمندی را یاد بگیرید تا بتوانید احساس خوبی در مورد خود داشته باشید. به عبارتی دیگر، شما نیاز دارید درباره تمام این قابلیت‌ها شناخت و آگاهی کامل داشته باشید.

برای انجام مؤثر این کار، در ابتدا نیاز است یک قلب و ذهن کاملاً باز داشته باشید. باید از این ذهنیت که شما غیر جذاب یا ناامیدکننده هستید، پرهیز کنید. این افکار ناامیدکننده قلب و ذهن شما را که سرشار از انرژی است، بسته نگه می‌دارد و مانع از آن می‌شود که شما بتوانید احساس خوبی داشته باشید.

برای این کار می‌توانید با چند صفحه کاغذ یا شاید یک دفترچه شروع کنید؛ اما بهتر است، با یک دفتر رویدادهای روزانه کارتان را آغاز کنید. این دفتر می‌تواند «گامی بلند به تحقق رؤیاهای» شما باشد. در ادامه شما تمرینات قدرتمندی را انجام خواهید داد. توصیه می‌شود آنچه را که فکر می‌کنید، انجام می‌دهید یا احساس می‌کنید در دفترتان یادداشت کنید و آنها را به‌کار گیرید.

اکنون وقتتان است تا به‌صورت واقع‌بینانه‌تری در مورد تمام استعدادها و مهارت‌های خود فکر کنید و آنها را یادداشت کنید. کاملاً با خود صادق باشید و از غرور و توهم نیز دوری کنید. با خودتان راحت باشید تا بتوانید تمام استعداد خود را یادداشت کنید. حتی می‌توانید داستان‌های مرتبط یا تجربیات مربوط به آنها را نیز به نوشته‌هایتان اضافه کنید. به عنوان مثال، اگر مهارت خود در نقاشی روی پارچه را عنوان کردید، می‌توانید زمانی که در مسابقه نقاشی شرکت کردید و طرح شما جایزه برنده اول شد را نیز یادداشت کنید..

شما می‌توانید در مورد مهارت‌های ساده‌تر و روزمره، مانند عوض کردن گل‌های گلدان، یا درست کردن بهترین املت برای خانواده، کارتان را شروع کنید. کافی است یک خودکار بردارید و شروع به نوشتن کنید. این کار شما را آماده خواهد کرد تا بتوانید با احساس راحتی بیشتری مهارت‌های بزرگ‌تر یا حتی حرف‌های خود را یادداشت کنید.

اگر مهارت‌ها یا استعدادهای خاصی در ذهن شما وجود دارد و مطمئن هستید که واقعاً در آنها خیلی خوب نیستید، می‌توانید در مورد یادگیری آنها و این که تا چه حد در آنها پیشرفت داشته‌اید بنویسید، یا در پی یک مهارت یا استعداد دیگر بروید. نکته این است که شما روی آنچه در اختیار دارید و آنچه توانایی انجام آن را دارید، تمرکز می‌کنید.

این تمرین را حداقل نیم ساعت در روز انجام دهید. یادتان باشد هیچ‌وقت از نوشتن کنار نکشید. از شناخت قابلیت‌های خود و یادآوری تجربیات موفقی که در کنار آنها داشته‌اید لذت ببرید. اگر تصاویری مرتبط با این موفقیت‌ها دارید، حتماً آنها را در دفتر خود بچسبانید. با پایان ۳۰ دقیقه، موارد عالی متعددی درباره خود و یادآوری تمام آن خاطرات خوب خواهید داشت. 


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۵٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۶ صفحه

حجم

۵۵٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۶ صفحه

قیمت:
۱۸,۹۰۰
تومان