دانلود و خرید کتاب سوگندهای نهج البلاغه نورالله علیدوست خراسانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سوگندهای نهج البلاغه اثر نورالله علیدوست خراسانی

کتاب سوگندهای نهج البلاغه

معرفی کتاب سوگندهای نهج البلاغه

کتاب سوگندهای نهج البلاغه اثر نورالله علیدوست خراسانی یکی از کتب تخصصی انتشارات دانشگاه امام صادق (ع) برای دانشجویان و طلاب است.

دانشگاه امام صادق علیه‌السلام در سال ۱۳۶۱ شمسی در تهران تاسیس شد. مؤسسان این دانشگاه پیش از پیروزی انقلاب اسلامی با درک شکاف موجود بین حوزه و دانشگاه در صدد تاسیس دانشگاهی بر‌آمدند که تلفیقی از دروس حوزه و دانشگاه را در خود داشته باشد.

در این دانشگاه نظام علمی دانشگاهی با تلفیقی از دروس معارف اسلامی و علوم متداول انسانی به همراه اجرای اصول تربیتی و اخلاقی حوزه‌های علمیه اجرایی گرديد. در این نظام دانشجویان همزمان با تحصیل علوم اسلامی، علوم متداول انسانی را نیز می‌آموزند. تلاش مسؤولان دانشگاه نیز بر آن است که این دانشگاه صرفا یک محیط علمی نباشد بلکه جنبه‌های تربیتی نیز در آن لحاظ شود.

انتشارات دانشگاه امام صادق علیه السلام به‌عنوان یکی از برجسته‌ترین ناشران دانشگاهی کشور به‌طور ویژه و تخصصی در حوزه‌های مطالعاتی بین‌رشته‌ای فعالیت می‌نماید.

این انتشارات به مثابه بازوی ترويجی دانشگاه اسلامی مرجع كشور، طی قريب به ۲۰ سال فعاليت در حوزه‌های علوم انسانی و اسلامی در راستای افق‌گشايی مرزهای دانشی و تاكنون توانسته است با قريب به ۱۰۰۰ عنوان اثر تأليفی، تنظيمی، تدوينی و ترجمه‌ای، پاسخگوی بخشی از نياز روزافزون جامعه علمی كشور باشد.

کسب رتبه اول و برگزيده شدن در جشنواره‌های مختلف سبک زندگی، كتاب سال دانشگاهی، كتاب سال دانشجويی، كتاب سال ايران، کتاب سال بانوان، فارابی، كتاب مقاومت، كتاب فصل ج.ا.ايران، پژوهش فرهنگی سال ج.ا.ايران و دكترين مهدويت از جمله جوایز و افتخارات این انتشارات است.

انتشار بيش از ۴۰۰ عنوان كتب ميان‌رشته‌ای در زمينه علوم انساني ـ اسلامی، انتشارات دانشگاه‌ را يكي از پيشگامان تهيه و طبع اين آثار در كشور به‌شمار می‌‌آورد. همچنين ايجاد ظرفيت توليد سالانه بيش از ۱۰۰ عنوان كتاب نشر اولی و تحقق اين ظرفيت در ادوار مختلف، انتشارات دانشگاه امام صادق (ع) را در رسته ناشران حرفه‌ای كشور قرار داده است.

علاوه بر آنچه گفته شد، انتشارات دانشگاه امام صادق علیه السلام در زمينه نشر آثاری با رويكرد آموزش زبان (عربی و انگليسی) و روش پژوهش و تحقيق هم آثار فاخری را ارائه نموده است كه برخی از آن‌ها جزو پرفروش‌ترين آثار اين حوزه در كشور به‌حساب می‌آيند.

کتاب ارزشمند سوگندهای نهج البلاغه یکی از همین آثار است که در جهت آموزش و ارتقای علمی دانشجویان و طلاب علوم دینی تالیف شده است.

تابستان دلپذیر
کورینا بومان
انشای قاتل
دانیال پناک
روش های تدریس در مدارس ابتدایی
رقیه حیدری آرباطان
و اخیراً رقص الجمل
د. عمر الساربسی
فیزیولوژی پزشکی گایتون و هال، ویرایش چهاردهم 2021؛ جلد هفتم
جان ادوارد هال
فیزیولوژی پزشکی گایتون و هال، ویرایش چهاردهم 2021؛ جلد اول
جان ادوارد هال
ساسانیان
محسن جعفری
مادربزرگ گِیت وود
جنیفر ترمز
در امتداد شب
ام‌البنین منیری خلیل‌آباد
داستان‌های دست چپ
کاظم سلطانی
آمار در علوم ورزشی، علوم زیستی و علوم تربیتی
رسول حمایت طلب
پنی فاجعه بد بلایی است
جوئنا نادین
ایده عالی مستدام (خلاصه کتاب)
دن هیث
آینده نگاری شرکتی
آلبرتو تونی
انقلاب اسلامی و ظهور عالم جدید
سیدسعید لواسانی
جوان سازی صورت با طب سوزنی
هاله عالی زاد
مموشی به سینما می رود
لوسی کازینس
فیزیولوژی پزشکی گایتون و هال 2020 (ویراست چهاردهم) بخش ۱ مقدمه‌ای بر فیزیولوژی، بخش ۲ فیزیولوژی غشاء عصب و عضله
جان ادوارد هال
چه کسی از سوزان سانتاگ می ترسد؟
کورین روندو
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۵۳۲ صفحه

حجم

۱۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۵۳۲ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان