دانلود و خرید کتاب فصول منتخب دویتا در رادیوآنکولوژی 2019 ندا محمدی دهدزی
کتاب فصول منتخب دویتا در رادیوآنکولوژی 2019 اثر ندا محمدی دهدزی

کتاب فصول منتخب دویتا در رادیوآنکولوژی 2019

معرفی کتاب فصول منتخب دویتا در رادیوآنکولوژی 2019

کتاب فصول منتخب دویتا در رادیوآنکولوژی 2019 نوشته دکتر ندا محمدی دهدری مجموعه‌ای کامل از اطلاعات مربوط به درس فصول منتخب دویتا در رادیوآنکولوژی ۲۰۱۹ است که نکته‌های تخصصی این رشته را جمع‌آوری کرده. کتاب فصول منتخب دویتا در رادیوآنکولوژی 2019 شامل خلاصه درس و مجموعه سوال‌های آزمون است.

درباره کتاب فصول منتخب دویتا در رادیوآنکولوژی 2019

مؤسسه رزیدنت یار، حامی و پیشرو در نظام کمک آموزشی پزشکی کشور به سبک نوین و مطابق با آخرین پیشرفت های آموزشی در حیطه پزشکی است. در این کتاب اطلاعات جامع و طبقه‌بندی شده را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد تا خواننده با استفاده از کتاب فصول منتخب دویتا در رادیوآنکولوژی 2019  با صرفه‌جویی در زمان و انرژی اطلاعات یک‌پارچه و کاملی از مباحث به‌دست بیاورد و بتواند در کم‌ترین زمان ممکن بیش‌ترین و با کیفیت‌ترین یادگیری را داشته باشد. در کتاب فصول منتخب دویتا در رادیوآنکولوژی 2019 مباحث با رفرنس و جزئیات در اختیار خواننده قرار گرفته است.

خواندن کتاب فصول منتخب دویتا در رادیوآنکولوژی 2019 را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مطالعه کتاب فصول منتخب دویتا در رادیوآنکولوژی 2019 برای کسانی که قصد شرکت در آزمون‌های رزیدنتی یا بورد تخصصی دارند پیشنهاد می‌شود زیرا کمک می‌کند اطلاعات را به‌صورت طبقه‌بندی شده و با صرفه‌جویی در زمان یادبگیرند.

بخشی از کتاب فصول منتخب دویتا در رادیوآنکولوژی 2019

CA125 در سال ۱۹۸۱ توسط Bast و همکاران کشف شد. اگرچه این بیومارکر، تنها بیومارکر تأیید شده FDA آمریکا برای تشخیص کانسر تخمدان می‌باشد اما تنها در حدود ۷۵ % موارد در نوع سروز بیان می‌شود. CA125 در نوع موسینوس و دیگر کارسینوم‌های تخمدان، بیان نمی‌شود. هر چند زمانی که این بیماری‌ها به حفره شکمی متاستاز می‌دهند، سطح CA125، به صورت غیرمعمول افزایش می‌یابد اما به اندازه کافی، قابل اعتماد نیست که بتواند بار تومور داخل شکمی را منعکس کند. نقایص CA125 شامل کمبود حساسیت برای تشخیص کانسر تخمدان در مراحل اولیه و وجود این پروتئین به میزان بالا در شرایط ژنیکولوژیک و غیرژنیکولوژیک خوش‌خیم می‌باشد. به همین دلایل، CA125 تست غربالگری مناسبی برای کانسر تخمدان در جمعیت عمومی نمی‌باشد و جستجو برای بیومارکرهای حساس‌تر، همچنان ادامه دارد. موارد استفاده قابل قبول از CA125 شامل:

۱ )کمک به تعیین اینکه آیا توده لگنی بدخیم است.

۲ )کمک به تعیین اینکه آیا کانسر با منشأ اولیه ناشناخته از تخمدان میباشد.

۳ )نظارت بر پاسخ کانسر تخمدان به کموتراپی سیستمیک

۴ )نظارت بر بیماران تحت درمان کانسر تخمدان که در حال بهبود هستند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۵۰۰ صفحه

حجم

۱۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۵۰۰ صفحه

قیمت:
۱۰۵,۰۰۰
تومان