دانلود و خرید کتاب چوم چوم لاله جعفری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چوم چوم اثر لاله  جعفری

کتاب چوم چوم

معرفی کتاب چوم چوم

کتاب چوم چوم داستانی از لاله جعفری با تصویرگری نگین حسین زاده است که در انتشارات کانون پرورش فکری منتشر شده است. این داستان درباره یک مورچه است که به دنبال شغلی درست و حسابی می‌گردد. 

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که در سال ۱۳۴۴ پایه‌گذاری شد، گسترده‌ترین شبکه کتابخانه‌های کودکان و نوجوانان را دارد و از برجسته‌ترین تولیدکنندگان کتاب کودک است. این سازمان علاوه بر کتاب، محصولات فرهنگی دیگری مانند فیلم و سرگرمی‌های سازنده و موسیقی نیز برای کودکان تولید می‌کند.

درباره کتاب چوم چوم

چوم چوم یک مورچه کوچولو بود. مثل همه مورچه کوچولوهای دنیا. کم کم بزرگ شد و برای خودش مورچه‌ای شد. صبحانه‌اش را خورد و حسابی از اینکه بزرگ شده بود، کیف کرد. بعد رفت بیرون و چشمش به بارباری افتاد. یک مورچه که کارش بار بردن بود. هر باری که بود، سبک بود یا سنگین، فرقی نمی‌کرد. بارباری از چوم چوم پرسید تو چیکار می‌کنی؟ ولی او که کاری نمی‌کرد. بارباری گفت : پس تو هنوز بزرگ نشدی!

اما مورچه کوچولو که حالا دیگه حسابی بزرگ شده بود. این شد که رفت تا دنبال یک شغل درست و حسابی برای خودش بگردد...

کتاب چوم چوم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

چوم چوم داستان جذابی است که بچه‌هایی که تازه به مدرسه رفته‌اند، از خواندن آن لذت می‌برند. 

درباره لاله جعفری

لاله جعفری در سال ۱۳۴۵ در اصفهان متولد شد. در دانشگاه تهران در رشته هنرهای دراماتیک تحصیل کرد و فعالیتش را در حوزه ادبیات کودک و نوجوانان با نشریات ادبی آغاز کرد.

لاله جعفری فعالیت‌های مختلفی را از جمله مسئولیت جلسات قصه نویسندگان در انجمن نویسندگان سال ۱۳۸۶ و مسئولیت جلسات قصه نویسندگان در کانون پرورش کودکان و نوجوانان سال ۱۳۸۷ را بر عهده داشته است. او جوایز و افتخارات زیادی را هم از آن خود کرده است. پیام برگزیده یک صدمین سالگرد هانس کریستین آندرسن، نامزدی کتاب سال ارشاد ۱۳۸۵، ده جایزه‌ جهانی برای کتاب نگهبان خورشید و نامزدی جایزه کتاب فصل بخشی از آن است.

از جمله آثار لاله جعفری می‌توان به کتاب قصه‌های علی و گلی اشاره کرد که به زبان مالایایی در مالزی منتشر شدند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه