دانلود و خرید کتاب شازده کوچولو آنتوان دوسنت اگزوپری ترجمه شهناز مجیدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شازده کوچولو اثر آنتوان دوسنت اگزوپری

کتاب شازده کوچولو

انتشارات:نشر پنگوئن
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۳از ۱۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب شازده کوچولو

کتاب شازده کوچولو، داستان جاودانه و زیبای آنتوان دوسنت اگزوپری با ترجمه شهناز مجیدی است. این داستان سفر یک پسر کوچک را از سیاره ب۶۱۲ که در آن ساکن است به زمین روایت می‌کند. سفری که برای پیدا کردن یک دوست آغاز شد و یادگیری‌ها و ماجراهای زیادی برایش به ارمغان آورد.

درباره کتاب شازده کوچولو

کتاب شازده کوچولو با متن دوزبانه منتشر شده است و شرح سفر قهرمان داستان از سیاره‌ ب۶۱۲ به زمین و اتفاقاتی است که در طول مسیر برای او رخ می‌دهد. او با آدم‌های بسیاری برخورد می‌کند که هرکدام چیزی به او یاد می‌دهند و حرفی می‌زنند که او را حسابی به فکر فرو می‌برد.

علاوه بر این، با خلبان هم آشنا می‌شویم. هواپیمای خلبان در صحرایی دور از آبادی خراب شده است. مقدار آب و غذای باقیمانده‌اش به زحمت کفاف چند روز را می‌دهد و مشکل هواپیما هم پیدا نمی‌شود. مرد که حسابی نگران وضعیتش است، با پسر کوچکی برخورد می‌کند که از او می‌خواهد برایش یک گوسفند بکشد و این آغاز ماجرای دوستی خلبان و شازده کوچولو است.

شازده کوچولو از سیاره‌ ب۶۱۲ به دنبال پیدا کردن دوست و کسی که بتواند با او حرف بزند، به زمین سفر کرده است. او در راهش سیاره‌های زیادی را دیده است و ماجراهای زیادی برای تعریف کردن دارد. او از دیدن رفتار آدم بزرگ‌ها حسابی تعجب می‌کند و مرتب با خودش می‌گوید این آدم بزرگ‌ها راستی راستی عجیبند....

کتاب شازده کوچولو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

داستان زیبای شازده کوچولو داستانی است که همه از خواندن آن لذت می‌برند و مخاطب خاصی ندارد. با این حال اگر دوست دارید از یک داستان لطیف و زیبا و پر از معانی عمیق لذت ببرید، این کتاب را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

درباره آنتوان دوسنت اگزوپری

آنتوان دوسنت اگزوپری در ۲۹ ژوئن ۱۹۰۰ در لیون فرانسه متولد شد. اگزوپری تا قبل از جنگ جهانی دوم، خلبان تجاری موفقی بود. با آغاز جنگ، به نیروی هوایی فرانسه آزاد در شمال آفریقا پیوست. اگزوپری دیداری با کودکی در آفریقا داشت. او با الهام از این دیدار، کتاب شازده کوچولو را نوشت. شازده کوچولو به بیش از سیصد زبان ترجمه شده و بارها مورد اقتباس تئاتری و سینمایی قرار گرفته است.

آنتوان دوسنت اگزوپری در سال ۱۹۴۴ در حادثه‌ای که برای هواپیمایش رخ داد درگذشت. او بعد از مرگ به عنوان قهرمان ملی فرانسه شناخته شد.

معرفی نویسنده
عکس آنتوان دوسنت اگزوپری
آنتوان دوسنت اگزوپری
فرانسوی | تولد ۱۹۰۰ - درگذشت ۱۹۴۴

آنتوان دوسنت اگزوپری، نویسنده و خلبان فرانسوی است که با جاودانه «شازده کوچولو» در تاریخ ادبیات جهان ماندگار شد. او که یک خلبان غیرنظامی موفق در پیش از آغاز جنگ جهانی دوم است، با برافروخته شدن شعله‌های جنگ به نیروی هوایی فرانسه پیوست. اما اشغال زودهنگام و رعدآسای فرانسه توسط قوای نازی، او را بر آن داشت تا به آمریکا برود و به جریانی بپیوندد که می‌کوشید ایالات متحده را مجاب کند تا وارد جنگ شود. سپس باز در جایگاه یک خلبان جنگی به نیروهای ارتش آزادی‌بخش فرانسه پیوست. او در این زمان از نظر سنی برای این کار پرخطر، نسبت به دیگر خلبانان، مسن‌تر و آسیب‌پذیرتر بود. در یکی از پروازهای عملیاتی بر فراز مدیترانه، ناپدید شد و به نظر می‌رسد در همین زمان جان باخته باشد.

نظرات کاربران

آنیلا
۱۳۹۹/۱۱/۰۶

واااااااای که چقدر متفاوت و جذاب کار شده تصویرسازی‌های کتاب حتما نسخه چاپیش رو هم باید تهیه کنم متن خیلی ساده و روان بود مناسب برای هر سن و سالی پر از مفاهیم و جملات ناب خوبیش این هست که کتاب

- بیشتر
mohaddeseh
۱۴۰۰/۱۱/۲۹

سلام خیلی عالی بود مفهوم عشق رو یاد میده

مهرسا
۱۴۰۰/۰۶/۰۴

عالی

avanaziri86
۱۴۰۰/۰۴/۲۲

عالی فقط کاش نسخه رایگانش هم بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۲۰ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۲۰ صفحه

قیمت:
۲۷,۰۰۰
تومان