دانلود و خرید کتاب تخت خوابت را مرتب کن ویلیام. اچ. مک‌ریون ترجمه آریا فلاحتگر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تخت خوابت را مرتب کن اثر ویلیام. اچ. مک‌ریون

کتاب تخت خوابت را مرتب کن

معرفی کتاب تخت خوابت را مرتب کن

کتاب تخت خوابت را مرتب کن نوشته ویلیام مک اچ ریون است که با ترجمه آریا فلاحتگر منتشر شده است. کتاب تخت خوابت را مرتب کن به شما یاد می‌دهد موفقیت در زندگی با تبعیت از اصول نظامی ممکن است.

درباره تخت خوابت را مرتب کن

کتاب تخت خوابت را مرتب کن، نتیجه تلاش مک‌رِیوِن برای توضیح ده درس است که در زمان آموزش خود در نیروی دریایی یادگرفته است و زندگی‌اش را تغییر داده است. او در این کتاب مسیر استفاده از این درس‌ها را برای تبدیل شدن به انسانی که اکنون هست، شرح داده و برای اشاره به افرادی که با نظم، تلاش، ممارست، افتخار و شجاعت خود الهام بخش او بوده‌اند، داستان‌هایی جذاب آورده است.

این کتاب پرفروش ۱۰ فصل دارد و هر فصل به یکی از اصول رفتاری و تربیتی یگان ویژه نیروی دریایی ایالت‌متحده آمریکا می‌پردازد. این رویکردهای رفتاری، ویژگی‌هایی هستند که می‌تواند زندگی روزمره افراد و اجتماع را بهبود بخشد و به پیش ببرد.

دریاسالار مک‌ ریون چکیده این کتاب را در قالب سخنرانی جشن دانش‌آموختگی دانشگاه تگزاس انجام داده است

خواندن کتاب تخت‌ خوابت را مرتب کن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر دوست دارید در زندگی موفق باشید و تغییرات بزرگ ایجاد کنید کتاب تختخوابت را مرتب کن را از دست ندهید.

بخشی از کتاب تخت خوابت را مرتب کن

من از همان اوایل دورهٔ آموزش نیروی دریایی دو نکتهٔ مهم را یاد گرفتم: ارزش کار گروهی و نیاز به کسی که در شرایط سخت و در وظایف دشوار بتوان به او تکیه کرد. برای تعلیم و فهماندن این درسِ حیاتی به تعدادی از ما «تازه کارها» که امیدوار بودیم به یک کارآزمودهٔ با تجربه نیروی دریایی تبدیل شویم، از یک قایقِ پارویی ده فوتی استفاده کردند.

ما در همهٔ مراحل آموزشِ نیروی دریایی به هر کجا که می رفتیم، باید قایقی را با خومان می‌بردیم. وقتی از خوابگاه‌ها می‌دویدیم، آن را روی سرمان می‌گذاشتیم، از بزرگراه رد می‌شدیم و به سمت سالن غذاخوری می‌رفتیم. ما آن را در حالتِ خمیده طوری حمل می‌کردیم تا بتوانیم به سمت تپه‌های شنی کورونادو بدویم. ما سوار بر قایق پارویی بی‌وقفه از شمال تا جنوب در امتداد خط ساحلی و از میان موج‌هایی که به ساحل برخورد می‌کردند پارو می‌زدیم؛ هفت مرد، که همگی با یکدیگر همکاری می‌کردند تا قایق پارویی را به مقصد نهایی برسانند.

اما ما نکتهٔ مهم‌تری را هم در سفرمان با قایق یاد گرفتیم. گاهی اوقات یکی از خدمهٔ قایق بیمار یا مجروح می‌شد و نمی‌توانست ۱۰۰ درصد از توانِ خود را به این کار اختصاص دهد. اغلب در روزهای تمرین خسته می‌شدیم، یا با سرماخوردگی یا آنفولانزا برمی‌گشتیم. در آن روزها، اعضای دیگر گروه به عنوان نیروی کمکی انتخاب می‌شدند. آن‌ها محکم‌تر پارو می‌زدند. آن‌ها عمیق‌تر حفر می‌کردند. آن‌ها جیره‌هایشان را به هم می‌دادند تا قدرت بیشتری داشته باشیم و بعداً در تمرین، وقتی که زمانش فرا می‌رسید، لطفشان را جبران می‌کردیم. قایق کوچک پارویی به ما فهماند که هیچ کس نمی‌تواند به تنهایی در طی تمرینات از عهدهٔ راندن آن برآید. هیچ فرماندهٔ ویژهٔ نیروی دریایی نمی‌تواند به تنهایی از این مبارزه جانِ سالم به در بَرَد و با گسترش دادن دیدگاه‌مان فهمیدیم که همهٔ ما در زندگی به افرادی نیاز داریم که در لحظاتِ سخت و دشوار باید در کنار ما باشند و به ما کمک کنند.

معرفی نویسنده
ویلیام. اچ. مک‌ریون

ویلیام اچ مک ریون بازنشسته‌ی نیروی دریایی ایالات متحده است که در ۶ نوامبر ۱۹۵۵ در پاین‌هرست در کارولینای شمالی متولد شد. پدرش یک افسر نیروی هوایی بود و خانواده‌اش در کودکی ویلیام به تگزاس نقل مکان کردند. مادر مک ریون در تگزاس به دنیا آمده بود و خود مک ریون نیز به شدت به این ایالت احساس تعلق می‌کرد.

نظرات کاربران

کاربر ۱۹۶۲۶۷۴
۱۴۰۰/۰۹/۰۹

خیلی کتابشو دوست دارم وقتی خاطراتشو تعریف میکنه اینکه از چه شرایط بدی تونسته به اینجا برسه به آدم انگیزه زیادی میده به نظر من مهم ترین درس این کتاب اینکه هرگز تسلیم نشو حتی اگه هیچ نوری نباشه

reza.mlk
۱۴۰۰/۰۸/۱۲

بد نبود ارزش یکبار خوندن رو داشت البته خیلی شبیه اون چیزی ک انتظار داشتم نبود تنها چند نکته داشت ک مهمترینش همون مرتب کردن تختخواب بود انتظار داشتم ک نکات کاربردی تری بیان کنه ک اینطور نبود و فقط

- بیشتر
امید
۱۴۰۱/۰۵/۱۳

نویسنده جملات و نکات طلایی زندگی و موفقیت را با بیان خاطراتی مرتبط از جنگ و آموزش های نظامی بیان میکنه! به نظرم کتابی که ارزش خواندن داره و میتونه در این روزگار سخت یه تلنگر خوب باشه باید رسیدن ما

- بیشتر
کاربر ۴۷۷۷۹۳۹
۱۴۰۲/۰۴/۰۱

تجربیات خوب یک نظامی

غزاله
۱۴۰۲/۰۴/۰۱

این کتاب بخاطر نظرات دوستان خوندم اون چیزی که فکر میکردم نبود و درکل کتاب کم حجمی هست ایشون جزو نیروی دریایی بودن و خاطراتشون میگفتن هر فصل یک مورد با توجه به خاطراتش توضیح میده انتظار منو برآورده نکرد

- بیشتر
nazanin zeynab
۱۴۰۱/۰۳/۰۴

چگونه میتونم بریده ای از کتاب رو بذارم؟

روزبه
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

عالی

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۵)
روز خود را با تکمیل یک کار آغاز کنید. ... اگر می‌خواهی دنیا را عوض کنی از تختخوابت شروع کن.
Fatima
باید به دنبال چیزی بگردید که بتواند به شما آرامش ببخشد، چیزی که بتواند به شما انگیزه دهد که روزِ جدیدِ خود را شروع کنید، چیزی که بتواند حسی از غرور و سرافرازی را در این دنیایی که گاه بسیار زشت می‌شود تا به شما عزّت نفس بدهد.
Fatima
فقط وسعت قلب شما مهم است اگر می‌خواهی دنیا را عوض کنی... اشخاص را با توجّه به وسعتِ قلبشان اندازه‌گیری کنید.
Fatima
شما نمی‌توانید به تنهایی پارو بزنید. کسی را پیدا کنید که زندگی‌تان را با او تقسیم کنید. تا جایی که ممکن است دوستانِ زیادی پیدا کنید و هرگز فراموش نکنید که موفّقیّت شما به دیگران بستگی دارد.
Fatima
بدونِ شجاعت، دیگران مسیرِ شما به جلو را مشخّص می‌کنند. بدونِ شجاعت، به دامِ وسوسه‌های زندگی می‌افتید. بدونِ شجاعت، زیر سلطهٔ ظالمان و مستبدان قرار می‌گیرید. بدونِ شجاعت، هیچ جامعهٔ بزرگی نمی‌تواند شکوفا شود. بدونِ شجاعت، زورگوها در دنیا رشد و نمو می‌کنند؛ امّا با شجاعت، می‌توانید هر هدفی را دنبال کنید. با شجاعت، می‌توانید با شیطان مبارزه کنید و شکستش دهید.
امید
از بین تمام درس‌هایی که در آموزشِ نیروهای ویژهٔ دریایی آموختم، این مهم‌ترین درس بود: «هرگز تسلیم نشو.» این عبارت، چندان پیچیده به نظر نمی‌آید، اما زندگی، دائماً شما را در شرایطی قرار می‌دهد که ترک کردن کار، خیلی آسان‌تر از ادامه دادن کار است.
Nima Goodarzi
بعضی وقت‌ها مهم نیست چقدر سخت تلاش می‌کنید، مهم نیست چقدر خوب باشید، باز هم مثل یک «کلوچه شکری» تمام می‌شود. شکایت نکنید. بدبختی‌ها تقصیر شما نیست. بلند شوید، به آینده نگاه کنید و به جلو حرکت کنید!
Nima Goodarzi
امید قدرتمندترین نیروی دنیاست.
Negar
بدانید که زندگی عادلانه نیست و شما اغلب شکست خواهید خورد؛ امّا اگر کمی ریسک کنید، با افرادِ زورگو مقابله کنید، دستِ افرادِ شکست خورده را بگیرید و هرگز هرگز تسلیم نشوید… اگر این کارها را انجام دهید، نسلِ بعدی و نسل‌های بعدی در دنیایی بسیار بهتر از آنچه امروز داریم زندگی خواهند کرد؛ و آنچه در اینجا آغاز شده است واقعاً جهان را به جایی بهتر تغییر خواهد داد.
Nima Goodarzi
زندگی یک مبارزه است و همیشه امکان شکست وجود دارد، اما کسانی که با ترس از شکست، در سختی زندگی می‌کنند، یا خجالت‌زده می‌شوند، هرگز به توانایی‌های واقعی خود دست نخواهند یافت. بدون غلبه بر محدودیت‌ها، بدون سُر خوردن با سَر به سوی موانع، بدون جسارتِ زیاد، هرگز نمی‌فهمید که در زندگی چه چیزی واقعاً امکان پذیر است.
Nima Goodarzi

حجم

۱۰۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۱ صفحه

حجم

۱۰۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۱ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان