دانلود و خرید کتاب غم در غیاب خداوند ابوالقاسم غلام‌حیدر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب غم در غیاب خداوند اثر ابوالقاسم غلام‌حیدر

کتاب غم در غیاب خداوند

انتشارات:نشر بید
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب غم در غیاب خداوند

غم در غیاب خداوند نمایشنامه‌های ابوالقاسم غلام‌حیدر، نویسنده معاصر ایرانی است که در نشر بید به چاپ رسیده است.

انتشارات بید از سال ۱۳۹۷ با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت خود را به عنوان ناشر عمومی آغاز کرده است و در حوزه‌هایی چون ادبیات، علوم اجتماعی، علوم سیاسی، حقوق، اقتصاد، مدیریت، دین، فلسفه، تاریخ،‌ روان‌شناسی، علوم طبیعی و هنر اقدام به نشر و چاپ کتاب نموده است.

نشر بید کار خود را با نویسندگان، شاعران و مترجمان توانمند و جوان اما گمنام شروع کرده است و هدفش کشف استعدادهای بالقوه‌ ادبی، هنری و علمی و پرورش استعدادهایی است که در دنیای نشر امروز مجال دیده شدن نداشته‌اند. درهای این انتشارات به روی جوانان صاحب اندیشه، شاعران توانمند، نویسندگان نوقلم و مترجمان با استعداد باز است.

نشر بید از سال ۱۳۹۷ تا کنون بیش از ۳۰۰ عنوان کتاب از نویسندگان جوان و بااستعداد منتشر کرده است. کتاب غم در غیاب خداوند اثر ابوالقاسم غلام‌حیدر دو نمایشنامه این نویسنده با استعداد ایرانی را دربر دارد.

 درباره کتاب غم در غیاب خداوند

غم در غیاب خداوند شامل دو نمایشنامه است، ساتور و گردن و آهسته که نگاهی متفاوت و بازخوانی دیگر گونه‌ای از داستان حسنک وزیر در تاریخ ابوالفضل بیهقی است و نمایشنامه دوم چشم‌هایت را بگردان سرنوشت فرصتا خان، آخرین شکارچی شیر است شکارچی خاصی در جدال با شیر و شیر، شیری در بیشه درون خویش.

این دو نمایشنامه دو نگاه متفاوت و دو روایت مجزا از اتفاقات عادی زندگی دارند، در حالی که هر کدام مشابهت‌های اساسی با یکدیگر دارند به عبارتی، غم در غیاب خداوند شرح انسان‌هایی است که در جهان مدرن میان پرده‌های ابهام‌های سیاسی و ایهام‌های مجازی و گریز از حقیقت انسان امروز گم شده‌اند.

پس فرصتاخان نمایش چشمهایت را بگردان، همان حسنک وزیر در ساتور و گردن، آهسته است و برای هر کدام در تقدیر محتومشان بوسهلی و معشوقی است، و هر کدام سرانجامی مبهم در رستگاری دارند.

غم در غیاب خداوند ، ششمین کتاب ابوالقاسم غلام‌حیدر است که در انتشارات بید، چاپ و منتشر شده است.

خواندن کتاب غم در غیاب خداوند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به دنیای نمایشنامه به ویژه نمایشنامه‌های امروز ایران علاقه دارید، از خواندن این اثر لذت ببرید.




نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۴۰٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۶۲ صفحه

حجم

۵۴۰٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۶۲ صفحه

قیمت:
۲۷,۰۰۰
تومان