دانلود و خرید کتاب حقیقی ترین لحظه ها برای عشاق سعید سهیلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب حقیقی ترین لحظه ها برای عشاق اثر سعید سهیلی

کتاب حقیقی ترین لحظه ها برای عشاق

معرفی کتاب حقیقی ترین لحظه ها برای عشاق

کتاب حقیقی ترین لحظه ها برای عشاق اثری از سعید سهیلی پیرامون عشق است. این کتاب از عشق صحبت می‌کند؛ عشقی که میان یک زوج وجود دارد تا رابطه‌شان را گرم نگاه دارد و چراغ خانه‌شان را همیشه روشن. 

درباره کتاب حقیقی ترین لحظه ها برای عشاق

کتاب حقیقی ترین لحظه ها برای عشاق از عشق صحبت می‌کند. عشقی بی‌پیرایه و خالص. عشقی که گرما بخش زندگی یک زوج است و تمام دنیا بر مدار آن می‌چرخد. عشق از ابتدای روزگار، از روز ازل وجود داشته است و بهانه حیات انسان‌ها و آفرینش آن‌ها نیز عشق است. 

خداوند این عشق را در وجود بندگانش باقی گذاشته است. تا زمین را به جایی روشن برای زیستن تبدیل کنند و زندگی را به کام یکدیگر شیرین سازند. اما چه اتفاقی رخ می‌دهد که این نیرو، این شور تپنده بعد از مدتی رو به خاموشی می‌رود و کمرنگ می‌شود؟ چه فعل و انفعالاتی در زندگی مشترک یا حتی در ذهن ما رخ می‌دهد که نتیجه‌اش کمرنگ شدن عشق و در نتیجه سست شدن بنیان‌های زندگی مشترک خانوادگی است؟ 

سعید سهیلی در این کتاب، بعد از ارائه تعریفی از عشق حقیقی، خالص و پاکی که باید میان یک زوج برقرار باشد، به آسیب شناسی آن می‌پردازد. او با نگاه تیزبین خود، مسائلی را که ممکن است منجر به شکست در زندگی مشترک شوند، بررسی می‌کند و راهکارهایی را بیان می‌کند که به روشن نگاه داشتن چراغ عشق کمک می‌کند. 

کتاب حقیقی ترین لحظه ها برای عشاق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

تمام علاقه‌مندان به مطالعه کتاب‌های روان‌شناسی و موفقیت را به خواندن کتاب حقیقی ترین لحظه ها برای عشاق دعوت می‌کنیم. این کتاب مطالب جالبی برای تمام زوج‌ها نیز دارد. چه آنان که تازه ازدواج کرده‌اند و چه آن‌هایی که کوله‌بار سال‌ها زندگی مشترک را بر دوش می‌کشند. 

بخشی از کتاب حقیقی ترین لحظه ها برای عشاق

معشوق واقعی کسی است که معنای تعهد را درک کند و صادقانه، مستمر و همیشه پذیرای عشق، عاشق خود باشد.

انسان زمانی حقیقتا و به معنای واقعی کلمه، عاشق هست که قدرشناس داشتن «نعمت معشوق» باشد و بابت این نعمت هر روز از زندگی شکرگزار باشد و برای آن جشن بگیرد.

یادتان باشد: معشوق از طرف خداوند نزد شما امانت است. اگر از او خوب مراقبت نکنید، روزی می‌رسد که این نعمت از شما گرفته خواهد شد و او را از دست می‌دهید.

همواره با معشوق خود، به اندازه ارزش و استحقاق عشق رفتار کنید، در غیر این صورت خیلی زود این موهبت را از دست خواهید داد، ابتدا از لحاظ عاطفی و احساسی و بعد از نظر جسمانی.

برای همیشه.

اگر یادتان برود که عشق و معشوق هدیه‌ای از جانب خداوند هستند، دیگر عاشق نیستید، عشق خیلی زود خود را کنار می‌کشد و این نعمت را دیر یا زود از دست می‌دهید.

اگر به یکدیگر و عشقی که میان شماست، احترام نگذارید عشق را از یاد برده‌اید.‌

هیچ چیز بدتر از این نیست که انسان با کسی ازدواج کرده باشد، اما احساس عشق نکند. اگر همسرتان را فقط دوست دارید، کافی نیست، باید عشق میان شما باشد، عشق خالص و صمیمی.

بسیاری از زوج‌ها در یک خانه زندگی می‌کنند، بستر مشترک دارند و همدیگر را دوست دارند، اما از شور و شادمانی عشق خبری نیست. قطعا از دست دادن یک نیروی عظیم، یک شبه رخ نداده است.

چه طور بفهمیم این اتفاق برای شما رخ داده است؟

اگر برای هم عادی و یکنواخت شده‌اید، اگر با دیدن همدیگر یا لحظات قبل از ملاقات یکدیگر قلب‌تان برای هم نمی‌تپد، اگر با هم بودن را یک چیز بدیهی، طبیعی و معمولی می‌دانید، و خلاصه این که:

اگر مثل عشاق فکر و رفتار نمی‌کنید.

جالب است که درصد زیادی از زن و شوهرها بعد از مدتی عشق خود را از دست می‌دهند، چرا؟

زیرا سعی نمی‌کنند که مثل عاشق و معشوق رفتار کنند، یادشان می‌رود که فقط زیبایی‌های روح یکدیگر را ببیند، یادشان می‌رود که عشق یک نعمت است و برای حفظ آن باید تلاش کرد و بالاخره این که:

یادشان می‌رود به « ارزشمندترین لحظه‌های » زندگی خود توجه و از آنها استفاده کنند.

این لحظه‌های ارزشمند، همان‌هایی هستند که توجه خود را تماماً به معشوق خود متوجه کرده‌اید و عشقی را که میان شما جریان دارد، با تمام وجود لمس می‌کنید، از صمیم قلب و با تمام وجود در آن لحظه نفس می‌کشید و احساسات خود را بی‌هیچ محدودیتی به جریان می‌اندازید، هنگام غذا خوردن، صحبت کردن، عشق‌بازی و پیاده‌روی ...

این که چه می‌کنید، مهم نیست. توجه شما فقط و فقط به عشق شما و آنچه در حال روی دادن است می‌باشد، توجه‌ای که می‌تواند هر لحظه از زندگی شما را به حقیقی‌ترین و ارزشمندترین لحظه‌های زندگی‌تان مبدل می‌کند.

نظرات کاربران

خیر کثیر
۱۴۰۰/۰۲/۱۸

خوندنش خالی از لطف نیست، اما انتظار یک کتاب کمک خانواده و راهبردی رو نباید داشته باشید

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳)
توجه اصلی ما معطوف به مشکلات و گرفتاری‌های زندگی شده است، کار، تلفن‌های مهم، مراقبت از بچه‌ها، آشپزی و خلاصه هر چیز دیگری به جز آنچه باید فقط به آن توجه کنیم: یعنی مراقبت از عشق و عشق ورزیدن
خیر کثیر
جالب است که درصد زیادی از زن و شوهرها بعد از مدتی عشق خود را از دست می‌دهند، چرا؟ زیرا سعی نمی‌کنند که مثل عاشق و معشوق رفتار کنند، یادشان می‌رود که فقط زیبایی‌های روح یکدیگر را ببیند، یادشان می‌رود که عشق یک نعمت است و برای حفظ آن باید تلاش کرد و بالاخره این که: یادشان می‌رود به « ارزشمندترین لحظه‌های » زندگی خود توجه و از آنها استفاده کنند.
stunningly beautiful
پس معشوق واقعی یعنی چه؟ معشوق واقعی کسی است که معنای تعهد را درک کند و صادقانه، مستمر و همیشه پذیرای عشق، عاشق خود باشد.
stunningly beautiful

حجم

۲۷٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۴

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۲۷٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۴

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۳۱,۵۰۰
تومان