دانلود و خرید کتاب اپرا وینفری چه کسی است؟ باربارا کرامر ترجمه ابوالفضل طاهریان ریزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اپرا وینفری چه کسی است؟ اثر باربارا کرامر

کتاب اپرا وینفری چه کسی است؟

معرفی کتاب اپرا وینفری چه کسی است؟

کتاب اپرا وینفری چه کسی است؟ نوشته باربارا کرامر و ترجمه ابوالفضل طاهریان ریزی از مجموعه کتاب‌های به سوی موفقیت است که برای کودکان و نوجوانان منتشر شده است. در این کتاب با اپرا وینفری، یکی از مشهورترین مجریان تلویزیون و یکی از ثروتمندترین زنان دنیا آشنا می‌شویم.

درباره کتاب اپرا وینفری چه کسی است؟

اپرا وینفری در سال ۱۹۵۴ به دنیا آمد. او یکی از مجریان برنامه‌های تلویزیونی، بازیگر، نویسنده و یکی از ثروتمندترین زنان دنیا است. برنامه‌های گفتگو محور او، بسیار محبوبند و از برنامه‌های پربیننده تلویزیون هستند. رفتار حرفه‌ای او در این برنامه‌ها سبب شده تا او را ملکه رسانه‌ بدانند. اپرا همچنین بسیار ثروتمند است. ثروتش به نزدیک سه میلیارد دلار تخمین زده می‌شود. او یکی از افرادی است که کمک‌های زیادی به خیریه‌ها می‌کند و پرنفوذترین زن در تاریخ معاصر امریکا و شاید جهان هم هست.

اپرا در روستایی در می‌سی‌سی‌پی و در خانواده‌ای فقیر به دنیا آمد. مادرش هنگام زایمان او نوجوان بود و خودش هم در کودکی بارها مورد سواستفاده جنسی قرار گرفت. در نوجوانی باردار شد و فرزندش که نارس به دنیا آمده بود، خیلی زود از دنیا رفت. او در دوران دبیرستان به کارهایی مانند پرستاری و کارگری مشغول بود تا اینکه کار رسانه را در یک رادیوی محلی را آغاز کرده است. در سن نوزده‌سالگی به عنوان گوینده خبرهای محلی شامگاهی کار می‌کرد  بعد برنامه‌ای گفتگو محور را در شیکاگو بر عهده گرفت. 

اپرا وینفری در سال ۲۰۰۸ به عنوان یک عنصر سیاسی ظهور کرد . یک میلیون رأی برای باراک اوباما جمع آوری کرد. در سال ۲۰۱۳ مدال آزادی ریاست جمهوری امریکا و درجه دکترای افتخاری را از دانشگاه هاروارد دریافت کرد. 

باربارا کرامر در کتاب اپرا وینفری چه کسی است؟ مخاطبان را با زندگی و شخصیت این چهره مشهور آشنا می‌کند. 

کتاب اپرا وینفری چه کسی است؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اپرا وینفری چه کسی است؟ را به تمام نوجوانان و تمام دوست‌داران کتاب‌های زندگینامه پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب اپرا وینفری چه کسی است؟

در مسابقه یکی از این سئوالات در مورد برنامه های شغلی شما در آینده بود. سایر شرکت کنندگان گفتند که آنها می‌خواهند پرستار یا معلم شوند.

اپرا زیاد به آنچه می‌خواست انجام دهد فکر نکرده بود، اما به یاد آورد که صبح همان روز باربارا والترز گزارشگر برنامه امروز را دیده است. بنابراین او به قضات گفت که می‌خواهد خبرنگار شود و اخبار را از رادیو و تلویزیون گزارش کند.

اپرا برنده مسابقه شد. او اولین آمریکایی آفریقایی تبار در این برنامه به نام Miss Fire Prevention در نشویل بود. بعداً، او به ایستگاه رادیویی رفت تا جوایز خود را که شامل یک ساعت مچی و یک ساعت دیجیتالی بود دریافت کند.

در حالی که او آنجا بود، جان گیدلبرگ پرسید که آیا می خواهد بشنود که صدایش بر روی نوار چگونه ضبط می‌شود؟ اپرا خبری را که به او تحویل داده شد را برای نمونه خواند. او از سه سالگی در جمع صحبت می‌کرد. با تمام آن تجربه، صداش شبیه یک خبرنگار واقعی بود! بعداً، جان برای مدیر ایستگاه نوار را گذاشت و مدیر ایستگاه به اپرا پیشنهاد کار در ایستگاه رادیویی WVOL را داد.

او هفده ساله بود و هنوز در دبیرستان تحصیل می‌کرد که شروع به کار در ایستگاه رادیویی نمود. او اخبار را بعد از مدرسه و آخر هفته‌ها از رادیو می‌خواند.

اپرا بالاخره در ژوئن ۱۹۷۱ از دبیرستان فارغ التحصیل شد. در آن پاییز، وی در دانشگاه ایالتی تنسی ثبت نام کرد. او با بورسیه ای که برای سخنرانی‌ای که در یک مسابقه به دست آورده بود، هزینه کلاس‌های خود را پرداخت کرد. از طرفی او به زندگی در خانه و کار در ایستگاه رادیویی هم ادامه داد.

در دانشگاه، اپرا در رشته گفتار و نمایش تحصیل کرد. در آن زمان، او آرزو داشت که بازیگر شود. به دلیل برنامه کاری‌اش، او مجال اجرا در نمایش‌های دانشگاهی را نداشت. در عوض، او شعرها و بخشهایی از کتابها را حفظ کرد و آنها را به تنهایی اجرا کرد. اپرا همچنین به شرکت در مسابقات زیبایی ادامه داد. او خانم بلک نشویل و خانم بلک تنسی لقب گرفت.

در سال ۱۹۷۳، یک ایستگاه تلویزیونی محلی از اپرا دعوت کرد تا برای شغل به عنوان گوینده خبر (ارائه دهنده اخبار) اخبار شبانه روز تست دهد. او نمی‌دانست که مجری اخبار تلویزیون باید چگونه عمل کند. بنابراین او وانمود کرد که باربارا والترز است و مانند باربارا نشسته بود؛ همانطور که باربارا را دیده بود به دوربین نگاه کرد.

اپرا اولین مجری اخبار تلویزیون سیاه در نشویل شد و همچنین اولین زن. وی در نوزده سالگی، همچنین جوانترین گوینده خبر بود که در این شهر کار می کرد.

نظرات کاربران

فاطمه
۱۴۰۱/۰۵/۲۳

یک چیزی که برام جالبه این آدم های معروف و مشهور خارجی اینقدر که در زمینه شغلی و کاری موفق اند در زندگی شخصی شون موفق و خوشبخت نیستن و این نشون میده که ثروت همیشه همه چیز نیست

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
اپرا اعتراف کرد که میزبان برخی از برنامه‌ها بوده که در آن مهمانان با یکدیگر بحث و مشاجره می‌کردند و حتی سخنان زشتی را به یکدیگر می‌زدند. او از نمایش این کارها در تلویزیون پشیمان بود و قول می‌داد که جهت برنامه خود را تغییر دهد. از سال ۱۹۹۴، او تمرکز خود را بر استفاده از برنامه خود برای کمک به دیگران گذاشت. وی از متخصصان دعوت کرد تا در مورد پول، روابط و سلامتی و تناسب اندام به مردم مشاوره دهند. اپرا برنامه‌هایی را درباره افرادی که در زندگی خود موانع بزرگی را پشت سر گذاشته‌اند و همچنین درباره افراد مشهور که مثل یک قهرمان عمل کرده بودند برنامه‌ریزی کرد. از آنجا که دوستی برای اپرا بسیار مهم بود، تنها برنامه‌هایی را برگزار می‌کرد که فقط مربوط به دوستی بود. او تقریباً هر شب با بهترین دوستش، گیل‌کینگ، از طریق تلفن صحبت می‌کرد.
esrafil aslani

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان