دانلود و خرید کتاب کلمات تصویری؛ جلد ۴
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کلمات تصویری؛ جلد ۴ اثر حمید دهدشتی

کتاب کلمات تصویری؛ جلد ۴

معرفی کتاب کلمات تصویری؛ جلد ۴

مجموعه کتاب‌های دوزبانه کلمات تصویری اثر حمید دهدشتی یکی از کتاب‌های آموزش زبان انگلیسی انتشارات راه ابریشم برای کودکان است. در جلد چهارم این مجموعه کودکان با کلمات انگلیسی مرتبط با وسایل مدرسه، کلاس درس، زمین بازی، وسایل ورزشی، آلات موسیقی آشنا می‌شوند.

انتشارات راه ابریشم در سال ۱۳۸۶ با رویکرد فعالیت در حوزه عمومی نشر تأسیس و فعالیت خود را آغاز نمود. انتشار ده‌­ها عنوان کتاب در زمینه‌­ها و موضوعات گوناگون به ویژه حوزه کودک و نوجوان، طراحی، ساخت و تکثیر نرم‌افزارهای چندرسانه‌­ای، طراحی و ارائه بسته­‌های فرهنگی و همچنین حضور مستمر در نمایشگاه‌های کتاب ثمره فعالیت راه ابریشم تا کنون است.

مجموعه ۴ جلدی کلمات تصویری شامل تصاویر جذاب و رنگی به همراه کلمات فارسی و انگلیسی مرتبط با آنها است. والدین و مربیان می‌توانند با بهره‌گیری از این کتاب‌ها، کلمات مختلف انگلیسی را به کودکان آموزش دهند و به راحتی زبان انگلیسی فرزند خود را تقویت کنند.

خواندن مجموعه کتاب‌های کلمات تصویری راه به چه کسانی پیشنهاد می‌‌کنیم

مجموعه کلمات تصویری برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان طراحی شده است و والدین و مربیان می‌توانند از این مجموعه برای آموزش آسان زبان انگلیسی به کودکان در خانه و مدرسه استفاده کنند.

نظرات کاربران

کاربر ۲۸۰۰۲۵۸
۱۳۹۹/۱۱/۱۳

برای بچه کوچک ها خیلی خوبه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۴۹٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲ صفحه

حجم

۸۴۹٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲ صفحه

قیمت:
۴,۵۰۰
تومان