دانلود و خرید کتاب پیشگری و درمان کمردرد خشایار فخاریان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پیشگری و درمان کمردرد اثر خشایار فخاریان

کتاب پیشگری و درمان کمردرد

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب پیشگری و درمان کمردرد

پیشگری و درمان کمردرد کتابی نوشته دکتر خشایار فخریان است که راه‌کارهایی برای پیشگیری از کمرکرد و درمان این بیماری شایع  در میان همه اقشار جامعه دارد.

 درباره کتاب پیشگری و درمان کمردرد

تقريباً همه حداقل  يک بار در طول زندگی خود كمر درد را تجربه كرده‌اند. معمولاً اين دردها به علت فشارهای بيش از حد يا صدماتی كه در كمر ايجاد می‌شود بروز می‌كنند و در اكثر موارد هم به سرعت بهبود می‌يابند.

نقش ستون فقرات، حمايت از كل بدن، توانايی در خم شدن و چرخيدن در تمام مسيرها، و نيز حمايت از ساختمان‌های حياتی بدن مثل اعصاب و نخاع است كه در داخل آن قرار دارند.

وضعيت نامناسب ايستادن، نشستن و خوابيدن، ورزش‌های غلط، ساييدگی مهره‌ها و شغل‌هايی كه به ستون مهره‌ها فشار نامناسب وارد می‌كنند از علل شايع بروز دردهای پشت يا كمر هستند.

كمر درد و گردن درد جدای از ايجاد درد، از اين بابت اهميت دارند كه هزينه و عوارض زيادی را برای فرد ايجاد می‌كنند، كه تأمين دارو، كمترين آنهاست. مرخصی‌های طولانی مدت يا از دست دادن شغل، اعمال جراحی و ناتوانی دائمی از جملی اين هزينه‌ها هستند.

درد كمر و پشت دومين علت غيبت كارگران و كارمندان بعد از مسائل تنفسی است و در كشورهای صنعتی ميزان درد كمر و پشت به ۷۰ درصد می‌رسد. 

خوشبختانه در بيشتر موارد، علت دقيق بروز اين دردها مشكل اساسی نيست و كمر درد علامتی است كه معمولاً به خودی خود و با مراقبت‌ها ساده كه در اين كتاب به آنها اشاره

خواهد شد، درمان و برطرف می‌شود. در بعضی موارد كه شيوع كمتری دارد، علت بروز كمر درد، یک مشكل اساسی است كه احتياج به تكنيک‌های تشخيصی خاص و مراقبت و درمان ويژه دارد.

آشنايي با آناتومی ستون مهره‌ها، عواملی كه موجب بروز كمر درد می‌شوند، پيشگيری از بروز كمر درد و درمان‌های ساده از اهداف كلی اين كتاب است. 

 خواندن کتاب پیشگری و درمان کمردرد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب برای همه در هر سن و سالی مفید است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۴

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۴

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

قیمت:
۱۹,۵۰۰
تومان