دانلود و خرید کتاب پرنده درون میشل اسنونیت ترجمه امید هدایت‌پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پرنده درون اثر میشل اسنونیت

کتاب پرنده درون

معرفی کتاب پرنده درون

کتاب پرنده درون نوشته میشل اسنونیت، نویسنده داستان زیبای درون و بیرون است. او در این کتاب مخاطبانش را با پرنده‌ای آشنا می‌کند که در عمق روح ما زندگی می‌کند و تمام احساساتمان را حس می‌کند. 

این کتاب زیبا را با ترجمه روان امید هدایت‌ پور بخوانید و با پرنده استثنایی درونتان آشتی کنید.  

درباره کتاب پرنده درون

کتاب پرنده درون، داستان پرنده استثنایی را تعریف می‌کند که درون روح ما زندگی می‌کند. در اعماق روحمان این پرنده روی دو پایش ایستاده است و تمام احساساتی را که ما تجربه می‌کنیم، حس می‌کند. هر زمان که ما عصبانی می‌شویم، ناراحت و اندوهگینیم، خوشحالیم و می‌خندیم و یا هر حسی را تجربه می‌کنیم این پرنده نیز آن را درک می‌کند. در حقیقت فهمیدن پرنده درونمان و ارتباط گرفتن با آن، کلید شناخت احساسات و درک آن است. حال باید از خود بپرسیم آیا ما زمان کافی به پرنده درونمان اختصاص می‌دهیم؟ 

شناخت احساسات یکی از مهم‌ترین مراحل شناخت خود است. اگر ما بتوانیم احساساتمان را بشناسیم و با آن مرتبط شویم، نیاز پشت هر احساس را درک می‌کنیم و می‌دانیم چه تقاضایی داشته باشیم تا بتوانیم به آن نیاز پاسخ بگوییم. میشل اسنونیت به ما کمک می‌کند تا احساساتمان را درک کنیم. آن را بشناسیم و با درونمان مرتبط شویم. کلمات این کتاب با لحن شاعرانه و لطیفش ما را دربرمی‌گیرد و به ما اجازه می‌دهد سفری به اعماق وجودمان داشته باشیم. 

کتاب پرنده درون را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب پرنده درون برای تمام علاقه‌مندان به مطالعه کتاب‌های خودیاری و موفقیت، جذاب و خواندنی است. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۴۸ صفحه

حجم

۸٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۴۸ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان