دانلود و خرید کتاب فایننس چگونه کار می کند میهیر دسای ترجمه محمد رهبان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فایننس چگونه کار می کند اثر میهیر دسای

کتاب فایننس چگونه کار می کند

نویسنده:میهیر دسای
انتشارات:راه پرداخت
امتیاز:
۳.۵از ۱۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب فایننس چگونه کار می کند

کتاب فایننس چگونه کار می کند نوشته میهیر دسای است که با ترجمه محمد رهبان منتشر شده است. کتاب فایننس چگونه کار می کند دستورالعمل مجله کسب و کار هاروارد برای تفکر هوشمند در خصوص اعداد است.

درباره کتاب فایننس چگونه کار می کند

موضوع اقتصاد مالی، تخصیص و به کارگیــری منابع اقتصادی در محیط و فضایی نامطمئن در طول زمان است. بنابراین اقتصاد مالی روی تصمیم گیری در زمینه بازارهای مالی، اقتصاد، مدل‌های مالی و اصول آن در شرایط نامطمئن تمرکز می‌کند و نگران نتایج آزمون پذیر و پیامدهای سیاست قبول مفروضات است. این نگرانی بر مبانی اقتصاد خرد و نظریه تصمیم‌گیری بنا نهاده شده است. اساس اقتصاد مالی، مفاهیم ارزش فعلی و ارزش مورد انتظار است. ارزش فعلی در یک کتاب قدیمی تحت عنوان بهره مرکب توسط ریچارد ویت بسط داده شده است. این ایده‌ها بعدها توسط جان دِویت و ادموند هالی توسعه پیدا کرد. 

این کتاب رویکرد شما را به اقتصاد تغییر می‌دهد.

خواندن کتاب فایننس چگونه کار می کند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان و دانشجویان اقتصاد پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب فایننس چگونه کار می کند

برای اینکه به شما کمک کنیم بینش مالی به دســت آورید، می‌خواهیم یک بازی انجام دهیم. این بازی با ایجاد درک نســبت به نحوه اســتفاده از ارقام بــرای ارزیابی عملکرد یا همان فرایند حیاتی تحلیل مالی، دنیای مالی را معرفی می‌کنــد. تحلیل مالی به برخی از اساسی‌ترین پرسش‌هایی پاســخ می‌دهد که متخصصان امور مالی (مدیران ارشد مالی، مدیران، سرمایه گذاران و بانکداران) باید پاسخ دهند؛ پرسش‌هایی که به اساس عملکرد، ماندگاری و پتانسیل یک شرکت مربوط هستند. تحلیل مالی بسیار گسترده‌تر از حسابداری است. در این فصل به ابعاد فنی حسابداری (مثل بدهی و اعتبار) نمی‌پردازیم؛ بلکه در مورد نسبت‌های مالی که از حسابداری استفاده می‌کنند، بینش به دست می‌آوریم. با استفاده از نســبت‌ها در این بازی درک می‌کنید که با مقایسه ارقام به روشی متداول می‌توانید نسبت به منابع عملکرد بینش کسب کنید.

چطور بفهمیم از وام دادن به یک شرکت متضرر نمی‌شویم؟ سهام دار یک شرکت بودن چقدر از لحاظ مالی ارزشمند خواهد بود؟ این شــرکت چقدر ارزش ارائه می‌کند؟ صرفا با نگاه کردن به یک رقم به صورت مجزا نمی‌توان به هیچ کدام از این پرســش‌ها پاسخ داد. نسبت‌ها امکان مقایسه ارقام را به روشــی متداول فراهم می‌کنند و ارقام در ظاهر بی‌معنی را معنی‌دار می‌کنند. در بستر این بازی صرفا با توجه به مجموعه‌ای از نسبت‌ها ۱۴ شرکت پیشگام را شناســایی می‌کنید. بعد از اینکه فهمیدید چطور می‌توان با نسبت‌ها صنایع را از یکدیگر تشــخیص داد، از این دانش تازه برای تحلیل عملکرد یک شــرکت در طول زمان ســتفاده می‌کنید و می‌بینید که چطور می‌توان از ارقام برای خلـق روایتی از موفقیت‌ها و شکست‌های آن شرکت استفاده کرد.

نظرات کاربران

سعید دولتی
۱۴۰۰/۱۱/۲۶

کتاب خیلی خوبیه ولی به خاطر نوع چاپ نسخه فیزیکیش یکم خوندن الکترونیکیش سخته حتما قبل از خرید نمونه‌شو بگیرید ببینید اوکی‌ هستید باهاش یا نه اگه اوکی بودین کتاب رو از دست ندین

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۲۸ صفحه

حجم

۲٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۲۸ صفحه

قیمت:
۸۰,۰۰۰
تومان