دانلود و خرید کتاب ۲۱ روز تا ایده بزرگ برایان ماتیمور ترجمه هانیه ذوالفقاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۲۱ روز تا ایده بزرگ اثر برایان ماتیمور

کتاب ۲۱ روز تا ایده بزرگ

معرفی کتاب ۲۱ روز تا ایده بزرگ

کتاب ۲۱ روز تا ایده بزرگ نوشته برایان ماتیمور و ترجمه هانیه ذوالفقاری است. این کتاب به مخاطبان کمک می‌کند تا با راه و روش ایده پردازی آشنا شوند و از طریق ایده‌های خلاقانه کسب و کارشان را جلو ببرند. 

مینی‌بوک‌ها چکیده‌ای از برترین کتاب‌های غیرداستانی جهان هستند که با هدف صرف زمان و هزینه کمتر، برای مطالعه تهیه شده‌اند. مینی بوک‌ها با انتخاب و اشاره به نکات اصلی یک کتاب، امکان دریافت بهتر از متن اصلی را به خوانندگان می‌دهند و درعین‌حال محتوایی مستقل، قابل‌فهم و کاربردی هستند. 

درباره کتاب ۲۱ روز تا ایده بزرگ

کتاب ۲۱ روز تا ایده بزرگ، راهنمای شما برای احیای مجدد خلاقیت و کشف ایده‌های بیشماری است که مغز شما قادر به خلق آن‌ها است. برایان ماتیمور به زبان بسیار ساده صحبت می‌کند و به شما کمک می‌کند تا بعد از شناخت و درک اهمیت ایده پردازی و داشتن یک ذهن خلاق، ایده‌هایتان را عملی کنید.

این کتاب رازهایی را با شما درمیان می‌گذارد. رازهایی که در تکنیک‌هایی ساده اما موثر پنهان شده‌اند و کمکتان می‌کند تا جریان تفکر‌ خلاقانه را آغاز کنید. بعد از آن می‌تواند شاهد روند صعودی پیشرفت کسب و کارتان به سمت تجارتی درآمدزا باشید. 

کتاب ۲۱ روز تا ایده بزرگ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب ۲۱ روز تا ایده بزرگ به شما راه و روش خلاقیت در ایده‌پردازی را آموزش می‌دهد و کمکتان می‌کند تا در مسیر یک موفقیت خلاقانه قدم بردارید. اگر کسب و کاری دارید که دوست دارید گسترش پیدا کند و یا پیشرفتی بزرگ داشته باشد، این کتاب را بخوانید. 

درباره برایان مایتمور

برایان ماتیمور متخصص نوآوری و موسس شرکت شخصی‌اش، «موتور رشد» در کنتیکت است. ماتیمور به عنوان رهبر جلسه و مشاور شرکت‌های بزرگی مثل فورد، یونیلیور و پپسی، خلاقیت را برای سازمان‌ها تقویت کرده است. همچنین او خالق بازی «ایده‌های روشن» است که برای آموزش خلاقیت طراحی شده است.

بخشی از کتاب ۲۱ روز تا ایده بزرگ

عموماً کلمه «خلاقیت»، شاعران، نوازندگان و نقاشان یا حتی دانشمندان بزرگی مانند آلبرت انیشتین و مخترعان بااستعدادی مانند نیکولا تسلا را برای ما تداعی می‌کند اما خلاقیت و تجارت، ترکیب خیلی آشنایی را نمی‌سازند.

اگر می‌خواهید ایده‌ای خوب برای یک کسب‌وکار جدید پیدا کنید، باید خلاق باشید. اگر می‌خواهید ایده خود را به یک محصول عالی بدل کنید، باید خلاق باشید و اگر می‌خواهید محصولی را با موفقیت به فروش برسانید، باید خلاق باشید.

ایده‌پردازی کنید تا قوه خلاقیتتان به جریان بیفتد و علایق خود را به طور دقیق مشخص کنید.

صفحات خالی، دلهره‌آورند. این مورد می‌تواند رمان‌نویس‌های چیره‌دست، تصویرگران عالی و رهبران موفق کسب‌وکار را به هنگام شروع پروژه‌های جدید عصبی کند. خوشبختانه، یک روش همراه با قابلیت کمک برای غلبه بر این صفحه خالی وجود دارد: ایده‌پردازی.

در حقیقت برخی از بزرگ‌ترین نوابغ علمی جهان برای راه‌اندازی بزرگ‌ترین ایده‌های خود بر ایده‌پردازی تکیه کردند که شامل توماس ادیسون، مخترع لامپ الکتریکی هم می‌باشد.

داخل یکی از دفترهای وی به تاریخ ۳ ژانویه ۱۸۸۸، فهرستی با بیش از ۱۰۰ ایده وجود دارد که ادیسون به امید یافتن اختراعی که در آرزوی خلق آن بوده، با خط ناخوانا نوشته است. او به ایده‌هایی برای کمپرسور برف، ابریشم مصنوعی، عاج مصنوعی، پیانوی برقی و موارد دیگر رسیده بوده است.

ایده‌پردازی در طول تاریخ، شگرد اصلیِ افراد خلاق بوده است زیرا به ساکت کردن منتقدهای درونی کمک می‌کند. وقتی ایده‌پردازی می‌کنیم، با خودِ سرزنده و خیال‌پردازمان ارتباط برقرار می‌کنیم. این به‌نوبه خود، به ما امکان دیدن امکانات جدیدی را می‌دهد که معمولاً از کنارشان به‌سادگی می‌گذریم.

نظرات کاربران

علیرضا
۱۴۰۰/۰۱/۰۹

بد نبود. اسمش ربطی نداره ب محتواش. کسی ک نوشته خودشم دقیقا مسلط نیست ب چیزی ک میگه. کلا میخواد راهنمایی کنه چجوری ایده برای کار پیدا کنید. خوبیش اینه میکرو کتابه و زود تموم میشه ازشم نمیشه انتظار زیادی

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۴٫۸ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۹ صفحه

حجم

۱۴٫۸ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۹ صفحه

قیمت:
۳,۹۰۰
تومان