دانلود و خرید کتاب بخور، بخواب، کار کن، دوباره تکرار کن بروس دیزلی ترجمه سارا ابراهیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بخور، بخواب، کار کن، دوباره تکرار کن اثر بروس دیزلی

کتاب بخور، بخواب، کار کن، دوباره تکرار کن

معرفی کتاب بخور، بخواب، کار کن، دوباره تکرار کن

کتاب بخور، بخواب، کار کن، دوباره تکرار کن نوشته بروس دیزلی است که با ترجمه سارا ابراهیمی منتشر شده است این مینی‌بوک به سوالی که بسیاری از ما با آن روبه‌رو هستیم پاسخ می‌دهد: چرا در کار خود این‌قدر ناراضی هستیم و در مقابل آن چه کاری می‌توانیم انجام دهیم؟ نویسنده با استفاده از تحقیقات مختلف، مشکلات اساسی ناراحتی در محیط کار را مشخص می‌کند و طیف گسترده‌ای از راه حل‌های عملی را پیشنهاد می‌دهد.

مینی‌بوک‌ها چکیده‌ای از برترین کتاب‌های غیرداستانی جهان هستند که با هدف صرف زمان و هزینه کمتر، برای مطالعه تهیه شده‌اند. مینی بوک‌ها با انتخاب و اشاره به نکات اصلی یک کتاب، امکان دریافت بهتر از متن اصلی را به خوانندگان می‌دهند و درعین‌حال محتوایی مستقل، قابل‌فهم و کاربردی هستند.

درباره کتاب بخور، بخواب، کار کن، دوباره تکرار کن

از شغل خود ناراضی هستید؟ اگر چنین است، به جمع ما خوش آمدید!

در یک نظرسنجی پس از بررسی‌های پی‌درپی، کاشف به عمل آمد که اکثر مردم دچار احساسات منفی راجع‌به کار خود هستند. اکثریت کارمندان آمریکایی می‌گویند که شغلشان باعث ایجاد استرس در آنها می‌شود. بیش از نیمی از کارمندان انگلیسی اظهار داشتند که در اثر شغل خود، دچار احساس آسیب‌دیدگی شده اند. هنگامی‌که از کارگران در سراسر جهان خواسته شد تا فعالیت‌های روزمره خود را از موردعلاقه‌ترین تا کمترین نسبت به علاقه خود رتبه‌بندی کنند، حضور در محل کار در جایگاه دوم الی آخرین قرار داشت؛ یعنی فقط یک درجه بالاتر از مریض بودن در رختخواب. این تصویر، بسیار ناخوشایند است و حتی وقتی شروع به بررسی عواقب این‌همه ناراحتی می‌کنید، تلخ‌تر هم می‌شود. کتاب بخور، بخواب، کار کن، دوباره تکرار کن سعی دارد بررسی کند چطور باید این احساس را کنار بگذارید.

خواندن کتاب بخور، بخواب، کار کن، دوباره تکرار کن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که شغلشان را دوست ندارند و به دنبال یک زندگی شاد هستند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب بخور، بخواب، کار کن، دوباره تکرار کن

یک کار پرتنش فقط زندگی شما را ناخوشایند نمی‌کند بلکه می‌تواند صدمات زیادی به بدن و ذهن شما وارد کند. مطالعه‌ای توسط الکساندرا میشل، محقق دانشگاه کالیفرنیای جنوبی، صورت گرفت. وی بررسی کرد که چگونه ساعات کاری طولانی و پرتنش، بانکداران را تحت‌فشار می‌گذارد؛ یعنی کسانی که در سال‌های آغازین کار خود، روزانه ۱۵ ساعت کار می‌کنند.

میشل دریافت که بانکداران، طیف وسیعی از علائم ضعف جسمی از جمله ریزش مو، تغییر شدید وزن، حملات پنیک و بی‌خوابی از خود نشان می‌دهند. در چهارمین سال کاری، آنها علاوه بر افزایش میزان مبتلا به دیابت، از مشکلات قلبی و حتی سرطان رنج می‌بردند. پیامدهای بهداشت روان در میان آنها، جدی بود. آنها میزان بالایی از افسردگی، اضطراب و اعتیاد به مواد مخدر و الکل داشتند.

اینها همه مشکلاتی است که باید در نوع خود، باعث دردسر شما شوند. حتی اگر شما یک رئیس کاملاً جدی‌ای بودید که فقط به خط اصلی تجارت خود اهمیت می‌دادید، هنوز هم یک نگرانی جدی وجود داشت. آن نگرانی این است که فقط سلامت و رفاه کارگران نیست که تأثیر منفی بر تجارت شما می‌گذارد بلکه بر توانایی آنها در انجام شغلشان و میزان بازده آنها اثر می‌گذارد.

در اینجا دوباره آمارها، حرف‌هایی برای گفتن دارند. مطالعه‌ای که توسط محققان دانشگاه وارویک انجام شد، نشان می‌دهد که کارمندان راضی، ۲۲ درصد بیشتر از همکاران ناراضی خود بازده دارند و علائم استرس نیز می‌تواند تأثیر عمده‌ای بر عملکرد کاری آنان داشته باشد. به‌عنوان‌مثال، کمبود خواب می‌تواند میزان اشتباهات کارمندان را در کار افزایش دهد.

محققان این ارتباط را در بخش‌های مختلف شغلی، از صنعت بهداشت و درمان تا ارتش تأیید کرده‌اند. احتمالاً نیازی به علم ندارید تا به شما بگوید که آنچه همه ما در ابتدا تجربه کرده ایم که فکرکردن هنگامی‌که خسته هستید، دشوارتر است. 

نظرات کاربران

کاربر ۱۸۱۵۵۹۱
۱۳۹۹/۱۲/۱۶

غیر مفید

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
فشار مردم را ترغیب می‌کند تا کاری را با امنیت انجام دهند، نه اینکه سعی در ابداع روش‌های جدید داشته باشند بلکه به روش‌های قدیمی خود ادامه می‌دهند.
سجاد احمدی

حجم

۱۵٫۵ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۱ صفحه

حجم

۱۵٫۵ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۱ صفحه

قیمت:
۳,۹۰۰
تومان