دانلود و خرید کتاب اول مشتری جوزف کالاوی ترجمه سارا ابراهیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب اول مشتری

کتاب اول مشتری نوشته جوزف کالاوی و جان کالاوی، نشان می‌دهد که چگونه صداقت، شایستگی و دلسوزی می‌تواند باعث ایجاد روابط قوی و مطمئن با مشتریان شود که کلید موفقیت بزرگی در کسب و کار شما باشد. نویسندگان برخی از بینش‌های عالی که از تجربیات خودشان گرفته شده است را ارائه می‌دهند، زیرا در طی چند سال از بطن بنگاه‌های املاک به آژانس‌های املاک و مستغلات بزرگ و موفقیت آمیزی رسیده‌اند.

مینی‌بوک‌ها چکیده‌ای از برترین کتاب‌های غیرداستانی جهان هستند که با هدف صرف زمان و هزینه کمتر، برای مطالعه تهیه شده‌اند. مینی بوک‌ها با انتخاب و اشاره به نکات اصلی یک کتاب، امکان دریافت بهتر از متن اصلی را به خوانندگان می‌دهند و درعین‌حال محتوایی مستقل، قابل‌فهم و کاربردی هستند.

درباره کتاب اول مشتری

تقریباً همه جمله قدیمی و کسل‌کننده حق با مشتری است را شنیده‌اند. اما علی‌رغم اینکه چنین شعاری، شایع و متداول است، دیگر واقعاً درست نیست. شعار بسیار مناسب‌تر برای دنیای مدرن امروزی، جمله  همیشه مشتری مقدم است است. اما این در عمل این به چه معناست؟ این مینی بوک، بر اساس ۱۲۲ دستورالعمل ساده که توسط یک زوج املاک و مستغلات بسیار موفق ابداع شده است، به شما نشان می‌دهد که چرا باید تحت هر شرایطی، بر احساسات و نیازها و خواسته‌های مشتریان خود تمرکز کنید. به‌جای توصیه به مشتری بر اساس آنچه که به نفع شماست، سعی کنید راه‌ها و تصمیمات خود را بر اساس خواسته‌های آنان قرار دهید. این می‌تواند به کسب‌وکار شما، روح تازه‌ای ببخشد.

خواندن کتاب اول مشتری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام صاحبان کسب و کار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب اول مشتری

اگر می‌خواهید مشتریانتان به شما اعتماد کنند، باید با آنها صادق باشید. چه به‌عنوان یک مشاور بلندپرواز و چه به‌عنوان یک مغازه‌دار. می‌توانید مطمئن باشید که تجارت خوب، باعث می‌شود مشتری جذب کنید و مشتری می‌تواند به شما اعتماد کند. البته گفتن این کار، آسان‌تر از انجام‌دادن آن است. همه ما می‌دانیم که چرا باید پیوندهای قوی‌تری با مشتریان خود ایجاد کنیم، اما آیا می‌دانید چگونه؟

این امر، خیلی پیچیده نیست. با تمرکز بر سه زمینه صداقت، شایستگی و مراقبت، پایه و اساس لازم را برای تجارت عالی بین مشتری و برند خود، ایجاد خواهید کرد؛ بنابراین، بیایید با اولین آنها شروع کنیم: صداقت.

صداقت، فقط گفتن حقیقت به مشتری نیست، بلکه گفتن حقیقتی است که حتی مغایر با منافع شما باشد. اما یک دروغ مصلحتی هرگز به کسی آسیب نرسانده است، آیا آسیب رسانده است؟ خوب، بیایید کمی عمیق‌تر بررسی کنیم که چرا صداقت به طور مثال در کسب‌وکار املاک و مستغلات بسیار ضروری است.

وقتی صحبت از خرید املاک می‌شود، مشتریان تصمیمات مالی و عاطفی بزرگی می‌گیرند. آنها در حال تصمیم‌گیری در مورد محل زندگی و خانواده خود هستند و حاضرند برای آن هزینه کنند. جای تعجب نیست که اغلب مشتری‌ها در این وضعیت تحت‌فشار قرار می‌گیرند.

شاید فکر کنید بهترین کارگزاران املاک، کسانی هستند که این لحظات را شکار می‌کنند، اما واقعیت کاملاً برعکس آن است. نمایندگانی که می‌توانند مشتریان خود را با اظهارات صادقانه حفظ کنند، کسانی هستند که از روابط پایدار و قابل‌اعتماد بهره‌مند می‌شوند.

در کار املاک، نویسندگان با خانواده براون ملاقات کردند. این خانواده، اگرچه از نظر اقتصادی چندان مرفه نبودند، اما مشتاق و مصمم بودند خانه‌ای را که توسط خانواده اسمیت در حال فروش بود، خریداری کنند. نویسندگان می‌توانستند معامله با خانواده براون را ببندند اما آنها با دانستن اینکه وام مسکن آنها را از نظر اقتصادی فلج می‌کند، واقعیت را به خانواده براون گفتند و آنان را از خرید خانه منصرف کردند. نتیجه چه شد؟ هم اسمیت‌ها و هم براون ها به مشتریان وفاداری تبدیل شدند، زیرا متوجه شدند که نویسندگان، واقعاً منافع مشتری را در نظر دارند و آنها مطمئناً نویسندگان را هم به همه دوستانشان توصیه کردند! 

نظرات کاربران

مصعب
۱۴۰۲/۰۷/۱۴

خلاصه جالب نبود

کاربر ۴۲۶۲۴۶۳
۱۴۰۱/۰۴/۱۰

ایت کتاب فق ۲۵ صفحه بود بقیه کتاب چی؟

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰٫۹ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۷ صفحه

حجم

۱۰٫۹ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۷ صفحه

قیمت:
۳,۹۰۰
تومان