دانلود و خرید کتاب آداب مهمانی دادن پگی پست ترجمه مریم تقدیسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب آداب مهمانی دادن

کتاب آداب مهمانی دادن نوشته پگی پست و دیگران یکی از کتاب‌های مجموعه آداب دنیای جدید است. کتاب آداب مهمانی دادن به شما آشنایی با رفتارهایی مناسب‌تر در برابر میهمانان و تدارکات مهمانی را می‌آموزد.

درباره کتاب آداب مهمانی دادن

کتاب آداب مهمانی دادن برای کسانی که می‌خواهند مهمانی بزرگ بگیرند و یا در زمان برگزاری مهمانی دچار استرس می‌شوند بسیار مناسب است، این کتاب شما را راهنمایی می‌کند و از زمان دعوت مهمانان تا برگزاری مراسم و پایان آن بهترین راه‌ها را به شما نشان می‌دهد. اگر فکر می‌کنید مهمانی دادن سخت است، شما راه آن را نمی‌دانید، این کتاب را از دست ندهید چون مانند یک راهنمای آگاه تمام تصمیمات شما را همراهی می‌کند تا با هر سلیقه‌ای که دارید یک مهمانی برگزار کنید.

خواندن کتاب آداب مهمانی دادن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنم

این کتاب را به تمام کسانی که برای برگزاری مهمانی به دنبال راه‌های راحت و اصولی هستند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب آداب مهمانی دادن

به نام همهٔ کسانی که می‌خواهید دعوت کنید دعوت‌نامه بنویسید. برای هر یک از افراد بزرگ‌سال یک دعوت‌نامه، و برای هر یک از زوج‌هایی که در یک خانه زندگی می‌کنند یک دعوت‌نامه بفرستید. برای نوجوانان و برای کودکانی که با والدینشان زندگی نمی‌کنند دعوت‌نامهٔ جداگانه در نظر بگیرید.

کودکان خردسال را در دعوت‌نامهٔ والدینشان منظور کنید.

اسامی آن‌ها را در یک خط بنویسید و با «و» به هم متصل کنید. شما می‌توانید برای خواهر و برادرهایی که در یک خانه زندگی می‌کنند دعوت‌نامه‌های مجزا بفرستید یا یک دعوت‌نامه با نام‌های هر یک از خط‌های جداگانه در نظر بگیرید. برای دعوت‌نامه‌های غیررسمی نام، نام خانوادگی و لقب کافی است. ولی برای دعوت‌نامه‌های رسمی‌تر نام کامل و عنوان باید ذکر شود.

اگر مهمانی را با همراه دعوت می‌کنید این موضوع را در خود دعوت‌نامه ذکر کنید نه روی پاکت آن.

مهمانی‌هایی که باید غذا و نوشیدنی خود را ببرید

در برخی از دعوت‌ها هم ذکر می‌شود که غذای خودتان را بیاورید (بی. وای. اُو. اف). این مهمانی حالت پیک‌نیک است و مهمان باید همهٔ وسایل لازم برای پیک‌نیک از جمله غذا و نوشیدنی را با خود بیاورد. نوع دیگر «پات‌لاک‌پارتی» است که از مهمانان خواسته می‌شود غذایی بیاورند که بتوانند با دیگران تقسیم کنند.

درمجموع، این نوع مهمانی‌ها میزبان ندارند، بلکه کسی آن‌ها را سازمان‌دهی می‌کند، غیررسمی هستند و معمولاً در آخرین لحظه در موردشان تصمیم‌گیری می‌شود. این روشی ساده و مفرح برای دور هم جمع شدن اعضای خانواده و دوستان است بدون اینکه خرج و زحمت مهمانی به کسی تحمیل شود. 

نظرات کاربران

کاربر ۲۲۳۸۸۳۹
۱۴۰۲/۱۲/۱۷

والا از نظر من اونی که مهمونی میگیره باید خرجش رو هم بده یعنی چی که خرجش برای کسی تحمیل نشه ؟ یا باید مهمانی نگیره یا باید خرجش رو هم متقبل باشه یعنی تقبل کنه .اصلا با این قسمت

- بیشتر
Midas Midas
۱۴۰۱/۰۳/۲۶

این اصلا کتاب حساب نمیشه ۱۱ صفحه مثل بروشوره یه چند صفه قبل مهمانی رو میگه فقط... انصاف نیس این چی بود آخه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۳٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۶ صفحه

حجم

۳۳٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۶ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
۷,۵۰۰
۵۰%
تومان