دانلود و خرید کتاب Summit 2 SB+WB Joan Saslow
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب Summit 2 SB+WB اثر Joan Saslow

کتاب Summit 2 SB+WB

معرفی کتاب Summit 2 SB+WB

کتاب آموزش زبان انگلیسی Summit 2 SB+WB  از سری کتاب‌های Top Notch برای زبان‌آموزان است که در انتشارات مولفین طلایی به چاپ رسیده است.

انتشارات مولفین طلایی بیشتر در زمینه چاپ و نشر کتاب‌های آموزشی و دانشگاهی فعالیت می‌کند. چاپ و نشر کتاب‌های درسی، کتاب‌های آموزشی مشاغل و حرف گوناگون، تدوین جزوات دانشگاهی در قالب کتاب‌های دانشگاهی و چاپ پایان‌نامه‌ها و تالیفات دانشجویان و پژوهشگران مقاطع مختلف، در حوزه کاری این انتشارات است.

هدف این انتشارات به طور کلی، چاپ و نشر کتاب‌هایی است که به متخصصان و کارآموزان و دانشجویان کمک می‌کند بر غنای علمی خود بیافزایند و قدمی موثر در راه ارتقای تخصص خود بردارند.

درباره مجموعه کتاب‌های آموزش زبان Top Notch

سری کتاب‌­های Top Notch برای آموزش زبان انگلیسی، بار اول در سال 2006 میلادی توسط انتشارات پیرسون لانگمن به چاپ رسید. این سری شامل ۴ کتاب است که زبان‌آموزان را از سطح A1 به سطح B1 می‌رساند.

در ادامه، زبان‌آموزان دو کتاب تحت عنوان Summit می­‌خوانند که آن‌­ها را از سطح B2 به سطح C1 می­‌رساند. جٌن سَسلو و آلن آشر نویسندگان سری کتاب‌­های Top Notch هستند. سَسلو نویسنده کتاب­‌های زیادی برای نوجوانان و جوانان است. او زبان انگلیسی را در تمام سطوح، در آمریکا و کشورهای آمریکای جنوبی درس داده‌است و بیش از سی سال است که برای معلم‌های زبان‌­های خارجی، کارگاه­‌های آموزشی برگزار می­‌کند و روش­‌های تدریس را به آنان آموزش می‌دهد.

آلن آشر سال‌­ها زبان انگلیسی درس داده و روش‌­های تدریس را به معلمان آموزش داده است. او مشاور، برنامه­‌ریز و نویسنده چندین سری کتاب آموزش زبان انگلیسی است. آشر همچنین وسایل کمک آموزشی زیادی برای زبان‌آموزان در سنین مختلف طراحی و عرضه کرده است. او کتاب­‌های مختلفی برای نوجوانان و جوانان نوشته و دوره‌­های آموزشی آنلاین متعددی برای معلمان برگزار کرده است.

در کتاب‌­های Top Notch و Summit به تمام مهارت­‌های زبان اعم از خواندن، نوشتن، گوش کردن و صحبت کردن پرداخته شده است. اما، آنچه بیش از همه مورد توجه قرار گرفته، مهارت گوش کردن و صحبت کردن است. تمرین­‌های کاربردی این کتاب‌ها، زبان‌­آموز را در موقعیت‌­های مختلفی قرار م‌دهد که به او کمک می­‌کنند راجع به مسائل مختلف صحبت کند. در این مجموعه، هر فصل با چند هدف مشخص شده آغاز می‌شود و در انتهای فصل انتظار می‌رود زبان‌­آموزان به این اهداف دست پیدا کرده باشند.

گرامر در هر درس در بخشی جداگانه و به صورت جمله‌هایی که از مکالمه یا متن ریدینگ استخراج شده‌ مطرح می­‌شود. بعد از طرح نکته گرامری، یک یا دو تمرین آورده شده و سپس با کمک همان گرامر، گفت‌و‌گوی کوتاهی بین دو زبان‌­آموز صورت می­‌گیرد. در پایان هر فصل قسمتی برای مرور گرامر آن در نظر گرفته شده‌است.

در این مجموعه کتاب­‌ها، از سطح پایه تا آخرین سطح، توجه زیادی به مبحث تلفظ شده‌است. هر درس بخش تلفظ جداگانه‌­ دارد و به آموزش نشانه­‌های فونتیکس می­‌پردازد. این بخش همچنین به نکاتی همچون ترکیب­‌های صدا، تاثیر صداهای مجاور روی هم، لحن و غیره می­‌پردازد. همچنین در انتهای کتاب، بخشی با عنوان جدول تلفظ در نظر گرفته شده‌ که نشانه­‌های تلفظ کلمات را به صورت کلی ارائه می­کند.

از ویژگی­‌های مهم دیگر این کتاب بیان کلمات و جملات کاربردی در مکالمه‌­های کوتاه است. این مکالمات، دستور زیان درس جدید را هم در خود دارند، و با توجه به کوتاه بودن آن­ها، دانش­‌آموزان می­‌توانند آنها را ظرف مدت کوتاهی حفظ کنند. بخش تقویت کلمات نیز که در انتهای کتاب آمده است به بالا بردن تعداد کلمات زبان‌­آموزان کمک می‌­کند

خواندن کتاب Summit 2 SB+WB را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به یادگیری زبان انگلیسی می‌توانند از این مجموعه کتاب‌های استفاده کنند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۲۵۹ صفحه

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۲۵۹ صفحه