دانلود و خرید کتاب قدرت فیض جوئل اوستین ترجمه فریبا جعفری نمینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قدرت فیض اثر جوئل اوستین

کتاب قدرت فیض

نویسنده:جوئل اوستین
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۵از ۱۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب قدرت فیض

کتاب قدرت فیض نوشته جوئل اوستین است. این کتاب به شما می‌گوید نیرویی شما را به موفقیت‌هایی می‌رساند که به تنهایی نمی‌توانید به دست آورید و کمکتان می‌کند به آن نیروی بزرگ برسید. این کتاب با ترجمه فریبا جعفری نمینی منتشر شده است.

درباره کتاب قدرت فیض

آینده‌ای که خدا می‌تواند برای شما رقم بزند، چیزی است که شما نمی‌توانید به‌تنهایی به دست آورید. موقعیت‌هایی وجود دارد که او پیشاپیش می‌تواند برای شما آماده کند، اما خودتان نمی‌توانید به آن‌ها برسید. موانعی وجود خواهد داشت که بسیار بزرگ به نظر می‌رسند، رؤیاهایی که غیرممکن تصور می‌شوند، چیزهایی که رسیدن به آن‌ها بدون کمک محال خواهد بود. خبر خوب این است که خدا در درون شما موهبتی قرار داده است که می‌تواند همه درها را به رویتان باز کند؛ درهایی که شما بدون توجه به این فیض خداوند در درونتان، قادر به باز کردنشان نخواهید بود، موهبتی که شما را از دیگران متمایز می‌کند و باعث می‌شود در جمع بدرخشید. این موهبت «فیض» نام دارد. فیض خدا در درون شما موجب می‌شود تا موقعیت‌های خوبی برایتان پیش آید. فیض شما را از فرش به عرش می‌رساند. فیض به شما امتیازی می‌بخشد که دیگران فاقد آن‌اند؛ امتیازی که سزاوار آن نیستید. با کشف فیض در درونتان، با اینکه در خط افراد سرآمد نبوده‌اید، به شما ترفیع داده می‌شود. با کشف فیض در درونتان، ممکن است روی کاغذ امکان دریافت وام وجود نداشته باشد، اما شما آن وام را دریافت خواهید کرد. با کشف فیض در درونتان، شخصی که به‌شدت مخالف شماست، به دلایلی نامعلوم نظرش را تغییر می‌دهد، موافقتان می‌شود و حتی از شما پشتیبانی می‌کند. این‌ها تصادفی نیستند. همه این‌ها بر اثر فیض خداست.

خواندن کتاب قدرت فیض را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به دنبال موفقیت هستند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب قدرت فیض

«خب اگر من فیض خدا را با خود دارم، پس چرا این همه مشکلات در زندگی من وجود دارد؟ چرا این همه آدم هستند که در مسیر من سنگ می‌اندازند و با من مخالفت می‌کنند؟ چرا کسب‌وکار من رونقی ندارد؟» داشتن فیض به معنای این نیست که شما دیگر هیچ چالشی در زندگی نخواهید داشت، اما فیض آن چیزی است که می‌تواند کاری کند تا چالش‌ها نتوانند شما را شکست دهند. گاهی اوقات خداوند شما را در موقعیتی قرار می‌دهد تا بتواند فیض خود را به شما نشان دهد. یکی از تعاریف فیض این است: دریافت تأیید از کسی که تأیید او می‌تواند به شما مزیت ببخشد یا شما را از بدنامی به خوشنامی برساند. بسیاری از نویسندگان برای اینکه کتاب خود را پرفروش‌تر کنند، از کسی می‌خواهند تا کتابشان را تأیید کند. شما برای این کار باید شخصی را پیدا کنید که تأثیرش بر مردم بیش از شما باشد، اعتبار بیشتری داشته باشد و افراد بیشتری او را دنبال می‌کنند. وقتی چنین فرد برجسته‌ای اجازه دهد شما نام او را روی کتاب خود بنویسید، کتاب شما فوراً اعتبار بیشتری خواهد یافت.

اپرا وینفری سابقاً باشگاه کتاب خود را داشت. گاهی او کتابی را توصیه می‌کرد که نویسنده آن ناشناخته بود. هیچ‌کس از این نویسنده چیزی نشنیده بود و بدون اینکه اپرا کتاب او را تأیید کند، می‌توانست فقط چند صد نسخه از آن را بفروشد، اما وقتی اپرا در برنامه خود می‌گفت: «این کتاب عالی است، شما باید آن را بخوانید.» همین تأیید ساده باعث می‌شد تا صدهاهزار نسخه از این کتاب به فروش برسد.

بسیار خوب است که بتوانید تأیید افراد مهم و برجسته را داشته باشید، اما برای دریافت چنین تأییدی باید خود را آماده کنید. به یاد داشته باشید خالق جهان قرار است شما را تأیید کند. خدا می‌خواهد اتفاقاتی در زندگی‌تان بیفتد که آنقدر بزرگ و شگفت‌انگیزند که به مردم ثابت می‌کند شما به‌تنهایی نمی‌توانستید از آن‌ها سربلند بیرون آیید. نتایج آزمایش‌های پزشکی نشان می‌دهد که شما باید اکنون مرده باشید و مردم از شما می‌پرسند: «چگونه بهبودی یافتی؟» زیرا خدا مرا تأیید کرد. فیض او باعث شد شما بر آنچه غیرممکن به نظر می‌رسید غلبه کنید. «من هم به همان دانشگاهی رفته‌ام که تو رفته‌ای، همان مدرکی را دارم که تو داری، پس چگونه کسب‌وکار تو اینقدر موفقیت‌آمیزتر از من است؟ چطور اینقدر پیشرفت کرده‌ای؟» خدا مرا تأیید کرد. خدا فیض خود را در زندگی شما نشان می‌دهد تا مردم بدانند که شما متعلق به او هستید. 

معرفی نویسنده
عکس جوئل اوستین
جوئل اوستین

جول اوستین را در ایران با نام جوئل اوستین هم می‌شناسند. او تصوری که عامه‌ی مردم در دنیا از یک کشیش داشتند را بر هم زد و با لبخندی دلنشین، آرامش، اتکا بر خود و خداوند بین مردم محبوبیت پیدا کرد. هنوز که هنوز است کسی با دیدن یک مرد خوش‌اخلاق و خوش‌پوش به یاد کلیساهای پروتستان نمی‌افتد، اما جول اوستین این تصور را شکست و تبدیل به یک کشیش ثروتمند شد که با آرامش و همدلی با مخاطبانش صحبت می‌کند!

نظرات کاربران

کتاب باز
۱۳۹۹/۰۹/۳۰

لطفا در طاقچه بی نهایت قرار بدید

فریده
۱۴۰۰/۰۱/۰۶

فوق العاده بود. کتاب در مورد اینه که با تمام وجود به خداوند اعتقاد داشته باشیم تا فیض بیکران الهی رو دریافت کنیم. باید همیشه به خدا امیدوار باشیم و فقط از خودش کمک بخواهیم. خوندن کتاب باعث میشه ارتباط

- بیشتر
atiye
۱۴۰۰/۰۱/۰۹

کتاب فوق العاده ای بود که باعث شد تشویق بشم وکتاب های دیگر این نویسنده رو حتما بخونم در اخر کتاب حس ارامش ومعنویتی که نویسنده در کتابش داشت رو در پایان کتاب حس کردم وهمینطور ایمانم قویتر شد...

❦︎𝑭𝒂𝒓𝒏𝒂𝒛❦︎
۱۴۰۰/۰۱/۰۷

بهترین کتابی که از جوئل اوستین خوندم، با ترجمه ای بسیار ساده و روان.

امين
۱۳۹۹/۰۹/۳۰

این کتاب فوق العاده است حتماً بخونید لطف خدارو در زندگیمون بهتر میبینیم

samsung
۱۳۹۹/۰۹/۳۰

آقا زمان بندیتون کاملا با من لجه من دیدیم نمیارید سفارش دادم برام نسخه چاپیشو بیارن ۵۰ تومن پیاده شدم😂🤦🏼‍♀️

امین
۱۴۰۲/۰۷/۰۵

خوندن این کتاب به من انگیزه و روحیه داد . ترجمه این کتاب خوب و روان است .

آرمین مترجم
۱۴۰۱/۰۲/۲۴

یک کلاهبردار که ماموریتش مسیحی کردن افراد است. یکی از قماش آنتونی رابینز تاجر

melis
۱۳۹۹/۱۰/۰۱

جالبیش تازه اینجاس که نسخه چاپی مه سفارش دادم هنوز نرسیده تازه باید چند روزم بذارم کروناش بره🤦🏼‍♀️

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۴)
خدا به نوح گفت که باید یک کشتی به طول ۴۵۰ متر بسازد. نوح سازنده کشتی نبود. ساختن چنین کشتی‌ای از نظر او غیرممکن بود، اما خداوند هرگز از شما انجام دادن کاری را که در توانتان نیست، نمی‌خواهد، مگر اینکه خود توانایی انجام آن را به شما اعطا کرده باشد.
Dexter
شما نمی‌دانید خدا در یک ساعت چه کارهایی می‌تواند انجام دهد. او می‌تواند بار سال‌ها دلشکستگی، سال‌ها نادیده گرفته شدن، سال‌ها دعای بی‌پاسخ، سال‌ها ایمان بدون داشتن نشانه‌ای امیدوارکننده، سال‌ها درد و رنج را از روی دوش شما بردارد. یک ساعت او نه‌تنها می‌تواند شما را به پیروزی برساند، نه‌تنها می‌تواند رؤیای شما را به سرانجام برساند، بلکه می‌تواند کاری کند که شما به فرد دیگری بدل شوید و زندگی تازه‌ای را تجربه کنید.
naime❄
وقتی زمان شما برای ترقی می‌رسد، هیچ فرد، بدشانسی، بدبیاری یا دشمنی‌ای نمی‌تواند جلوی شما را بگیرد. خدا اولین و آخرین رأی را می‌دهد. او حرف آخر را خواهد زد.
فریده
هنگامی که شما به خدا احترام می‌گذارید و او را در مقام نخست در زندگی خود نگه می‌دارید، فیض خداوند به‌سویتان جلب خواهد شد. در چنین شرایطی، برکتی به زندگی شما وارد می‌شود که وقتی دیگران پایین می‌روند، مدام شما را به سمت بالا می‌کشد.
مسعود صادقی
وقتی همیشه به یاد خداوند باشید، درهای بسته زندگی‌تان به صورتی مافوق تصور باز می‌شوند. موانعی که دائمی به نظر می‌رسند از برابرتان دور می‌شوند. افراد قدرتمندی که علیه شما هستند ناگهان زیردست شما خواهند بود.
❦︎𝑭𝒂𝒓𝒏𝒂𝒛❦︎
من آموخته‌ام که هیچ‌چیز در این دنیا نمی‌تواند مردی که فیض خدا را در درون خود دارد، در قعر نگه دارد. هیچ‌چیز در این دنیا نمی‌تواند زنی که فیض خدا را در درون خود دارد در قعر نگه دارد. ممکن است این افراد با برخی از موانع روبه‌رو شوند و در موقعیت‌های ناعادلانه گرفتار آیند، اما این بدان معنا نیست که آن‌ها حمایت و فیض خداوند را با خود ندارند. چالش‌ها برای همه ما روی خواهند داد، اما آن‌هایی که به خدا ایمان دارند می‌توانند اطمینان داشته باشند که در این اتفاقات در قعر باقی نخواهند ماند، از چالش‌ها بیرون خواهند آمد و این بار در جایگاهی بالاتر از پیش خواهند ایستاد.
آهو
آیا می‌توانید نقطه اتکای خود را از خویشتن بردارید و بر خداوند قرار دهید؟
Dexter
اطمینان دارم زمانی که داوود فقط چوپان بود به خود می‌گفت، من به هیچ جایی نمی‌رسم. من هیچ وقت کار بزرگی نخواهم کرد
🇮🇷💪🏻🇮🇷REZA
استر به دنبال ملکه شدن نبود، اما این مقام به او داده شد. او از صف آخرین‌ها به صف مقدم رفت. بعدها، استر توانست از موقعیت خود برای نجات قوم یهود از توطئه برای نابودی استفاده کند. من معتقدم یکی از دلایلی که خداوند به استر چنین موقعیت برجسته‌ای داد این بود که او می‌دانست می‌تواند از استر برای تحقق هدف خود استفاده کند.
zahra neiazmand
در کتاب مقدس گفته شده است که فیض خدا ما را دربر می‌گیرد و مانند سپری از ما محافظت می‌کند. این‌گونه نیست که ما در اوقاتی فیض خدا را با خود داشته باشیم و در زمان‌های دیگر از این فیض در زندگی ما خبری نباشد. فیض خدا همیشه با ماست، اما مواقع مشخصی وجود دارد که خدا نعمت خود را به ما نشان می‌دهد.
❦︎𝑭𝒂𝒓𝒏𝒂𝒛❦︎

حجم

۲۶۸٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

حجم

۲۶۸٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

قیمت:
۶۵,۹۰۰
تومان