دانلود و خرید کتاب تناسب اندام با گیاهان مهدی (فرشید) عماد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تناسب اندام با گیاهان اثر مهدی (فرشید) عماد

کتاب تناسب اندام با گیاهان

معرفی کتاب تناسب اندام با گیاهان

کتاب تناسب اندام با گیاهان نوشته مهدی(فرشید) عماد است. این کتاب به اهمیت گیاهان می‌پردلازد و به شما کمک می کند خودتان با تغییر رژیم غذایی‌تان به وزن ایده‌التان برسید.

درباره کتاب تناسب اندام با گیاهان

یکی از دغدغه‌‌های افراد داشتن اندامی متناسب است. متأسفانه برخی برای نیل به این هدف به انواع روش‌‌ها و یا رژیم‌ های غیراصولی و غلط متوسل شده و سلامت خود را به خطر می‌‌اندازند. از آنجا که سلامتی موهبتی الهی است که در نهاد ما به ودیعه گذاشته شده، می‌‌بایست در حفظ آن کوشا باشیم. این اثر تلاشی برای داشتن اندام متناسب با روش‌ های نوین و بر پایه طبیعت و گیاهان می ‌باشد. بیاییم به طبیعت اعتماد کنیم و با استفاده از روش‌‌های ساده، هم زیبایی و هم سلامتی را با هم داشته باشیم و همواره یادمان باشد که لازمه این امر، تداوم و پیگیری مستمر تا رسیدن به مقصود است. گیاهان دارویی دارای ویتامین‌ها و مواد معدنی باارزشی هستند که غالباً ازنظر کیفیت و کمیت بی‌نظیر و بی‌رقیب هستند. نقش این گیاهان در زیبایی پوست، مو، ناخن و سلامتی عمومی بر کسی پوشیده نیست.

انسان هر چه به طبیعت نزدیک‌تر شود، سالم‌تر بوده و بیشتر عمر می‌کند به همین دلیل اگر انسان به طبیعت روی آورد و از نعمات آن بهره بیشتری ببرد، درمان بیماری سریع‌تر، بهتر و مطمئن‌تر انجام می‌شود. این کتاب یلامت و تناسب اندام برایتان به همراه می‌اورد.

خواندن کتاب تناسب اندام با گیاهان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به دنبال سلامت هستند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب تناسب اندام با گیاهان

دغدغه این روزهای خیلی‌ها، ازجمله خانم‌هایی که هر شب کابوس چربی اضافه بدن رهایشان نمی‌کند،‌این است که چه نوع رژیمی می‌تواند به آن‌ها در حل این مشکل کمک کند. شاید برای شما شنیدن یک واژه رژیم غذایی کاهش وزن معنای خاصی نداشته باشد، چراکه سختی‌هایی که این افراد درگرفتن این نوع رژیم‌ها متحمل می‌شوند، برایتان غیرقابل‌تصور است؛ اما به‌واقع ماندگاری یک رژیم غذایی ازجمله سخت‌ترین جای موضوع به شمار می‌رود. به همین علت آوردن برخی غذاهای چربی‌سوز مؤثر می‌تواند هم در ایجاد تنوع غذایی به افراد کمک کند و هم جای رژیم‌های سرسختانه کاهش وزن را تا حد بسیار زیادی بگیرد.

وزن ایده آل (که یکی از راه‌های به دست آوردن آن محاسبه BMI است اما درنهایت به شخص و توان بدنی او باز می‌شود) یکی از آمال بسیاری از مردم است. بسیاری دختران و زنان امروز بنا به سلیقه خود یا نظر دیگران سعی در لاغر کردن خوددارند که اغلب از طریق اعمال رژیم‌های سخت و پرهیز از مواد غذایی ضروری برای بدن که در یک ترکیب غذایی ایده‌آل و یا لازم برای بدن باید حضورداشته باشند، به بدن خود از سوی دیگر صدمه می‌زنند.

لاغر کننده‌های گیاهی

شیوع چاقی و اضافه‌وزن به‌طور هشداردهنده در حال افزایش است. چاقی و اضافه‌وزن از مهم‌ترین عوامل خطر قابل‌اجتناب هستند كه موجب بیماری و مرگ می‌شوند. داروهای مصنوعی كاهنده وزن كه مورد تأیید قرارگرفته‌اند، اثربخشی كم و عوارض نامطلوب قابل‌توجهی دارند. روش‌های متعددی به‌عنوان جایگزین داروهای صناعی برای ایجاد كاهش وزن به كار می‌روند. یكی از این روش‌ها، استفاده از داروهای گیاهی است. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۵۰٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۱۲ صفحه

حجم

۵۵۰٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۱۲ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان