دانلود و خرید کتاب بازگشت به انسان دن شاوبل ترجمه سارا ابراهیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب بازگشت به انسان

کتاب بازگشت به انسان نوشته دن شاوبل و ترجمه سارا ابراهیمی به این پرسش، پاسخ می‌دهد: چرا مدیران در عصر انزوا، باید راه‌های ارتباطی ایجاد کنند؟

مینی‌بوک‌ها چکیده‌ای از برترین کتاب‌های غیرداستانی جهان هستند که با هدف صرف زمان و هزینه کمتر، برای مطالعه تهیه شده‌اند. مینی بوک‌ها با انتخاب و اشاره به نکات اصلی یک کتاب، امکان دریافت بهتر از متن اصلی را به خوانندگان می‌دهند و درعین‌حال محتوایی مستقل، قابل‌فهم و کاربردی هستند. 

درباره کتاب بازگشت به انسان

دن شاوبل در کتاب بازگشت به انسان به این سوال بسیار مهم پاسخ می‌دهد: چرا مدیران در عصر انزوا باید راه‌های ارتباطی ایجاد کنند؟ شاید شما هم از خودتان پرسیده‌ باشید که تفاوت زندگی در دنیای امروز که تمام ابزارهای تکنولوژیکی در اختیار ما قرار دارد و همچنین دنیایی که در آن ارتباطات متفاوت از فضای شبکه‌های اجتماعی بود، چه بوده است؟ اصلا چرا لازم است که چنین فضایی در محیط کاری و همچنین زندگی انسان‌ها وجود داشته باشد؟ با وجودی که دنیای ارتباطات، به انسان‌ها کمک می‌کند تا ارتباط بهتر و راحت‌تری با مردم دنیا برقرار کنند، اما می‌توانند انزوا را نیز با خود به همراه بیاورند. 

دن شاوبل در کتاب بازگشت به انسان یک راهنمای کاربردی ارائه کرده است که به رهبران در محل کار نشان می‌دهد که چگونه می‌توانند فرهنگ سازمانی بهتری را بر اساس ارتباطات انسانی ایجاد کنند. دلیل این کار می‌تواند این باشد که مکان‌های کاری که رویکرد انسانی‌تری را فراهم می‌کنند، یک محیط بهتر برای کارمندان می‌سازند. این موضوع در نهایت به دریافت یک خروجی بهتر منجر می‌شود.

اگر از خودتان پرسیده‌اید چرا تکنولوژی می‌تواند باعث حواس‌پرتی شود؟ چرا وجود دوستان خوب در محل کار، ضروری است؟ و چرا تعریف قلبی، بهتر از پاداش نقدی است؟ این کتاب را بخوانید و پاسخ تمام آن‌ها را دریافت کنید. 

کتاب بازگشت به انسان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

این کتاب برای تمام مدیران منابع انسانی و مدیران کسب و کارها مطالب مفیدی دارد. بازگشت به انسان می‌تواند به افراد کمک کند تا روابط حقیقی بر پایه دوستی و ارتباط متقابل بسازند و بازده خود را در عملکردشان بالا ببرند. 

درباره دن شاوبل 

دن شاوبل از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز، موسس و مدیر تحقیقاتی کسب‌ و کار فورچون و موسس نشان تجاری نسل هزاره (Millenial Branding) و Workplace Trending.com  است. او در زمینه بهبود علمکرد و مشارکت کارمندان و افزایش بهره‌وری تحقیقات فراوانی کرده است و تا به حال همکاری با برندهای بزرگی از جمله امریکن اکسپرس، جنرال الکتریک، مایکروسافت، ویرجین، آی‌بی‌ام، کوکاکولا و اوراکل را در کارنامه خود دارد. 

از میان کتاب‌های دن شاوبل می‌توان به بازگشت به انسان و خودت را ارتقا بده، اشاره کرد. 

بخشی از کتاب بازگشت به انسان

تکنولوژی در حال تغییر جهان است اما همیشه به سمت بهترشدن پیش نمی‌رود. شبکه‌های اجتماعی، ارتباط افراد را در سراسر کره زمین آسان‌تر کرده‌اند ولی باعث افسردگی و انزوای اجتماعی نیز شده‌اند. ایمیل و پیام‌رسانی فوری، توانایی ما را برای برقراری ارتباط تسریع کرده است اما به قیمت از دست‌ دادن تجربه غنی ارتباط رو در رو. دورکاری ممکن است انعطاف‌پذیری شغلی را شامل شود اما همکاری بین کارمندان و همچنین ایجاد فضای دوستانه در محیط کار را دشوار می‌کند.

این دنیا به جایی تبدیل شده است که احساسات انسانی، کمتر در آن وجود دارد و این امر، بهایی دارد. اکنون زمان آن فرارسیده تا رهبران کسب‌ و کار در سرتاسر جهان به این فکر کنند که چگونه منافع تکنولوژی را در کنار پذیرش محدودیت‌هایی تشخیص دهند؟ چگونه می‌توانند با رویکرد انسانی‌تری به کسب‌وکارهای دیجیتالی نگاه بیندازند و نیاز جهانی برای درک شدن و تعامل را تصدیق کنند؟

تکنولوژی به‌خاطر تمام مزیت‌هایش، روابط انسانی را که برای زندگی شخصی و کاری مهم است تضعیف می‌کند.

فناوری دیجیتال، به تغییر جهان ادامه می‌دهد. چیزهایی که یک دهه پیش به‌سختی وجود داشت مثل تبلت یا گوشی‌های هوشمند و یا سیستم پیام‌رسانی یا شبکه‌های اجتماعی، به یک واقعیت در زندگی امروزی تبدیل شده است. بدون شک این تکنولوژی اثرات مثبت بسیاری به همراه داشته است. مثلاً هرگز ارتباط برقرار کردن با دیگران در سراسر دنیا برای ما این‌چنین آسان نبود.

اما تکنولوژی اثر منفی هم در زندگی مردم گذاشته است. برای مثال انزوای اجتماعی، عدم تماس و ارتباط حضوری با دیگران را تشدید می‌کند؛ خصوصاً در بین افراد جوان که بیشتر از تکنولوژی استفاده می‌کنند.

مردم ذاتاً طالب ارتباط برقرار کردن هستند ولی روشن‌کردن یک دستگاه برای برقراری ارتباط و داشتن یک مکالمه عادی را ساده‌تر و راحت‌تر درمیابند. در نتیجه احساس می‌کنند که مقدار لازم تعامل اجتماعی خود را به دست آورده‌اند اما در حقیقت آنها شکل‌گیری روابط عادی و واقعی را از دست‌داده‌اند. دانشگاه پترزبورگ طی مطالعه‌ای که در سال ۲۰۰۴ انجام داد، متوجه شد فردی که دو ساعت در شبکه‌های اجتماعی به سر می‌برد، ریسک انزوای اجتماعی در او دو برابر است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۴٫۹ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۰ صفحه

حجم

۱۴٫۹ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۰ صفحه

قیمت:
۳,۹۰۰
تومان