دانلود و خرید کتاب در جستجوی استیو جابز بعدی نولان بانشل ترجمه سارا ابراهیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب در جستجوی استیو جابز بعدی اثر نولان بانشل

کتاب در جستجوی استیو جابز بعدی

معرفی کتاب در جستجوی استیو جابز بعدی

کتاب در جستجوی استیو جابز بعدی نوشته نولان باشنل و ترجمه سارا ابراهیمی به شما کمک می‌کند تا بیاموزید افراد خلاق را همانند آهن‌ربا به کسب‌وکارتان جذب کرده و رشد مجموعه‌تان را چندبرابر کنید.

مینی‌بوک‌ها چکیده‌ای از برترین کتاب‌های غیرداستانی جهان هستند که با هدف صرف زمان و هزینه کمتر، برای مطالعه تهیه شده‌اند. مینی بوک‌ها با انتخاب و اشاره به نکات اصلی یک کتاب، امکان دریافت بهتر از متن اصلی را به خوانندگان می‌دهند و درعین‌حال محتوایی مستقل، قابل‌فهم و کاربردی هستند. 

درباره کتاب در جستجوی استیو جابز بعدی

این موضوع که هر کسب و کار و هر شرکتی برای اینکه بتواند پا برجا بماند و به کارش ادامه دهد، به خلاقیت احتیاج دارد بر کسی پوشیده نیست. کسب و کارها همچنین برای اینکه موفق به گسترش خود شود نیاز به خلاقیت دارند. رد پای این عنصر مهم را می‌توان در هر مرحله از کار دید. اما یک شرکت چطور می‌تواند افرادی را که خلاق هستند به تیم خود اضافه کند و از خلاقیت آنان برای رشد و پیشرفت خود استفاده کند؟

نولان باشنل در کتاب در جستجوی استیو جابز بعدیچگونه افراد خلاق را همانند آهن‌ربا به کسب‌وکارتان جذب کرده و رشد مجموعه‌تان را چندبرابر کنید؟ از تجربیات خودش می‌گوید. او که بنیانگذار شرکت آتاری است تجربیات خود را در کار با افرادی مانند استیو جابز (بیانگذار اپل) بیان می‌کند. او به صاحبان کسب و کارها می‌آموزد چگونه استعدادهای خلاق را جذب کنند و آن را در کنار خود حفظ کنند. او همچنین برای پرورش استعدادهای خلاق، راهکارهایی دارد.

کتاب در جستجوی استیو جابز بعدی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر در فکر گسترش کسب و کارتان هستید و برایتان اهمیت دارد که این کار را از راه درستش انجام دهید، راهنمایی‌های کتاب در جستجوی استیو جابز بعدی را استفاده کنید. 

درباره نولان باشنل

نولان باشنل (Nolan Kay Bushnel) در تاریخ ۵ فوریه ۱۹۴۳ در یوتا متولد شد. او در مدرسه عالی کسب و کار استنفورد تحصیل کرده است و در حال حاضر در کالیفرنیا زندگی می‌کند. باشنل مهندس آمریکایی و کارآفرین و بنیانگذار شرکت‌های آتاری و چاک ئی. چیزز است.

نظرات کاربران

Aref
۱۴۰۰/۰۱/۲۰

اگه یه شرکت دارید یا قصد دارید که یک شرکت تأسیس کنید حتمااااً پیشنهاد میشه بخونید “ درمورد استیو جابز نیستا 😐😂” درمورد اینه که کارمند خوب استخدام کنید

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۴٫۶ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۱ صفحه

حجم

۱۴٫۶ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۱ صفحه

قیمت:
۳,۹۰۰
تومان