دانلود و خرید کتاب چگونه زن بی کم و کاستی باشیم جی. اس. سالت ترجمه شهره عبداللهی (قراچه داغی)
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه زن بی کم و کاستی باشیم اثر جی. اس. سالت

کتاب چگونه زن بی کم و کاستی باشیم

معرفی کتاب چگونه زن بی کم و کاستی باشیم

کتاب چگونه زن بی کم و کاستی باشیم نوشته جی اس سالت است که با ترجمه شهره عبداللهی منتشر شده است. این کتاب براساس نظریات شوهرها، مردها بالاخره زبان به بیان نیازهایشان باز می‌کنند نوشته شده است. این کتاب شما را در زندگی مشترکتان همراهی می‌کند.

درباره کتاب چگونه زن بی کم و کاستی باشیم

چرا شوهرها دوست ندارند که زبان باز کنند و احساساتشان را با دیگران سهیم شوند؟

چون آنها مرد هستند.

برای نوشتن این کتاب، در واقع، دو سال از قریب به هزار مرد تقاضا به عمل آمده است. با نویسنده حرف بزنید. این کتاب نوشته شده تا زنها بدانند که شوهرانشان به واقع چه می‌خواهند؛ و شوهرها هم دست کم بتوانند به این توصیه‌ها اشاره کنند و بگویند: بین، این چیزی است که من احتیاج دارم. عیناً همین که این مرد در صفحه... بیان می‌کند.

مطمئن باشید کتابی که شما اینک در دست دارید، کمکتان می‌کند که آسان‌تر با هم بحث و گفت‌وگو کنید، شما و همسرتان را به درک و تفاهم بیشتری می‌رساند و ازدواج شما را شیرین‌تر می‌سازد.

ضمناً می‌توانید این کتاب را به همراه کتاب دیگری که در همین زمینه تحت عنوان چگونه شوهر بی‌کم و کاستی باشیم ـ بر اساس نظریات زنها نوشته شده است، به زوجهایی که می‌خواهند تازه ازدواج کنند هدیه بدهید.

این کتابهای کوچک، امّا پراهمیت مطمئناً مناسبات هر اتحاد یا ازدواجی را بهبود خواهند بخشید. آنها حتّی به ازدواج خود من هم که از قبل ازدواج بسیار خوبی بود، بهبود بخشیده و رنگ و جلای تازه‌ای داده‌اند. 

خواندن کتاب چگونه زن بی کم و کاستی باشیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند در زندگی زناشویی موفق باشند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب چگونه زن بی کم و کاستی باشیم

مثل زن من باشید. ۵۰ سال است که با همه دیوانه‌بازیهای من ساخته و طوری رفتار کرده که انگار از آنها لذت می‌برد. او همیشه با من موافق نیست و بعضی از کارهایی که می‌کنم برایش جالب نیستند، امّا به من نشان می‌دهد که همیشه دوستم دارد. و این بسیار خوب است.

ــ پاتریک، ۷۱ ساله

۵۰ سال زندگی مشترک

ز من حمایت کن، طرفدار من باش.

اگر فکر می‌کنی اشتباه می‌کنم،

سعی کن مرا به جایی هدایت کنی

که به نظرت می‌رسد باید باشم.

نخواه که مرا بکوبی و با زور به آنجا بکشی.

ــ چارلی، ۲۸ ساله

۱۱ سال زندگی مشترک

به شوهرتان قدرت بدهید که بهترین انتخاب را بکند

یا بهترین تصمیم را بگیرد،

آن‌گاه از صحنه کنار بروید.

مدام تکرار کردن شما

در حکم نق زدن محسوب می‌شود.

ــ رونی، ۴۶ ساله

۱۲ سال زندگی مشترک

به آمال و آرزوهای شوهر خود با علاقه گوش کنید. حتّی اگر فکر می‌کنید رویاهایش قابل دسترسی نیستند، او را خوشحال کنید. حمایتش کنید. حتّی بد نیست که با او هیجان‌زده شوید. این موجب می‌شود که شوهرتان شما را دوست بدارد و از شما تقدیر کند که ناامید و دلسردش نکرده‌ایدـ بلکه در جهت تشویق او قدم برداشته‌اید. یک شوهر دلش می‌خواهد که در سالهای بعدی زندگی به زن خود نگاه کند و بگوید: «عزیزم، تو در همه مراحل زندگی با من بودی.» نه اینکه: «فقط اگر...»

ــ رولند، ۶۴ ساله

۴۲ سال زندگی مشترک

نظرات کاربران

𝙛𝙯𝙞𝙖𝙖𝙙𝙙𝙞𝙣𝙞
۱۴۰۱/۰۱/۰۲

یه کتاب کاربردی و مفید برا خانوم هایی که قصد دارن توقعات و انتظارات مردا رو از خودشون بدونن. خوندنِ این کتاب زیاد طول نمیکشه ولی احتمالا میتونه در زندگی و درک انتظارات همسر(شایدم هر مردی که باهاش در ارتباطین) کمکتون

- بیشتر
taraneh moghaddam
۱۴۰۲/۰۹/۲۰

خیلییییی دوسش داشتم😭 قلبم به درد اومد از خواسته های کوچک ولی بسیار مهم مردها...

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۹)
اوّلین وظیفه عشق گوش کردن است.
کاربر ۱۳۸۷۳۹۰
وقتی هر دو نفر شما کار می‌کنید تا ازدواجتان را بسازید، شوهر شما اشتباهاتی خواهد کرد: خیلی از میخها را کج می‌کند، سیم هواکش را اشتباه می‌بندد، یکی از دیوارها را در جای نامناسبی می‌سازد و حتّی ممکن است اتاقی بنا کند که شما اصلاً آن را نمی‌خواستید. وقتی کار تمام شد، با هم جشن بگیرید. روی تمامی اشتباهات او انگشت نگذارید: به پروژه عظیمی که انجام شده فکر کنید.
کاربر ۱۳۸۷۳۹۰
یک سیگار خوب همان‌قدر به یک مرد آرامش می‌دهد که گریه کردن یک زن را آرام می‌کند.
کاربر ۱۳۸۷۳۹۰
وقتی از چیزی ناراحت هستی، در مورد آن با من حرف بزن. نگذار تا آن مسئله به شکل یک مین زمینی درآید و بعداً هم یک روز منفجر شود.
غریو دیو توفان
مشوّق و راهنمای من باش. باور کن که من لیاقت دست یافتن به رویاهایم را دارم، حتّی اگر بیشتر از آن زمانی که خیال می‌کردم طول بکشد.
غریو دیو توفان
تمام لحظه‌هایی که ما با هم هستیم باید غنیمت شمرده شوند. نگذارید که «زندگی» لحظه‌های شما را خراب کند. رابطه ما هدیه خاصی است که استحقاق هیچ چیز پائین‌تر از اولویت اول را ندارد.
taraneh moghaddam
شوهرتان را تشویق کنید که بیرون از رابطه ازدواجتان علایقی برای خودش پیدا کند: دو تا نیمه با هم کامل نمی‌شوند. فقط دو تا کامل می‌توانند با هم به کمال برسند.
taraneh moghaddam
کمکم کن که برای بچه‌هایم یک قهرمان باشم. از من خوب بگو و به کارهای خوبی که می‌کنم اشاره کن. فقط از نقطه‌ضعفهایی که دارم حرف نزن.
taraneh moghaddam
این را بدان که رویابینی ریختن طرحی برای واقعیت است.
غریو دیو توفان

حجم

۶۴٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۴

تعداد صفحه‌ها

۱۰۷ صفحه

حجم

۶۴٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۴

تعداد صفحه‌ها

۱۰۷ صفحه

قیمت:
۲۳,۰۰۰
تومان