دانلود و خرید کتاب خود را آنچنان که می خواهید ببینید ارنست هولمز ترجمه موسسه ترجمیک
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خود را آنچنان که می خواهید ببینید اثر ارنست هولمز

کتاب خود را آنچنان که می خواهید ببینید

معرفی کتاب خود را آنچنان که می خواهید ببینید

کتاب خود را آنچنان که می خواهید ببینید نوشته‌ی ارنست هولمز و موسسه ترجمیک ، ترجمه آن را انجام داده است. این کتاب با ساختاری ساده و برای خواندن سریع و آسان نوشته شده است و هدف این کتاب آگاهی رسانی در کمترین زمان است.

درباره کتاب خود را آنچنان که می خواهید ببینید

در جهان ما روحی (ذات) وجود دارد که خودآگاه است، و قانونی که خودآگاه نیست اما خودمحور است و از این روح فرمان می‌برد.

ما مراکزی خودآگاه درون قانونی هستیم که اختیاری برای سرپیچی از خواسته‌های ما ندارد. حال آنکه ناآگاهی ما از این مسئله ناخواسته تمام تجربیات آزاردهنده را اطراف ما گرد می‌آورد؛ چنانچه به کلی طرز تفکر خود را عوض کنیم متوجه تغییر در فضای اطراف خود خواهیم شد. وضعیت امروز ما، ماحصل تمامی اعمال و تفکرات ما و نتیجۀ عینی وضعیت ذهنی آگاهی ماست؛ وضعیت ذهنی اندیشه‌های ما است که تعیین می‌کند وقایع عینی با چه کیفیتی بر ما اثر بگذارند. این کتاب به ما یاد می‌دهد برای یک زندگی بهتر چطور خود را ببینیم.

خواندن کتاب خود را آنچنان که می خواهید ببینید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی آسوده و شاد پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب خود را آنچنان که می خواهید ببینید

در جهان ما روحی (ذات) وجود دارد که خودآگاه است، و قانونی که خودآگاه نیست اما خودمحور است و از این روح فرمان می‌برد. ما مراکزی خودآگاه درون قانونی هستیم که اختیاری برای سرپیچی از خواسته‌های ما ندارد. حال آنکه ناآگاهی ما از این مسئله ناخواسته تمام تجربیات آزاردهنده را اطراف ما گرد می‌آورد؛ چنانچه به‌کلی طرز تفکر خود را عوض کنیم متوجه تغییر در فضای اطراف خود خواهیم شد. وضعیت امروز ما، ماحصل تمامی اعمال و تفکرات ما و نتیجهٔ عینی وضعیت ذهنی آگاهی ماست؛ وضعیت ذهنی اندیشه‌های ماست که تعیین می‌کند وقایع عینی با چه کیفیتی بر ما اثر بگذارند.

وضعیت درونی اندیشه‌های ما به‌طور مداوم تصویری از تمام اعتقاداتمان در طول زندگی را بر نظم ذهنی جهانی تابانده، و از رهگذر تصاویر این اندیشه‌های ناخودآگاه است که شرایط بیرونی ما شکل می‌گیرد. بنابراین کلید موفقیت و شادابی، کنترل آگاهانه اندیشه‌ها و بازتاب مداومی از افکار و اعمال سازنده است.

چنین کلیدی گنجینه‌ای از ابدیت را به‌روی ما خواهد گشود و فرصت‌ها و تجربیاتی را بر ما عرضه خواهد داشت که حتی در رؤیا نیز ندیده‌ایم. با این وجود، ما با ناآگاهی از این قانون الهی مشکلاتی را برای خود پدید آورده‌ایم؛ قانونی که به‌خودی خود قانونی برای آزادی است و ما به‌واسطه فهم غلط از معنای واقعی زندگی در استفاده از آن دچار اشتباه شده‌ایم.

نظرات کاربران

کاربر ۵۷۰۹۲۷۹
۱۴۰۳/۰۲/۰۸

اول اینکه کلا ۱۳ صفحه س، انگار خلاصه شده س. یک مطلب خیلی مهم رو نمیشه توی این حجم توضیح داد، من از طریق کتابهای لوییز هی با این نویسنده آشنا شدم و این تنها کتابی بود ک ازش پیدا

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲ صفحه

حجم

۸٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲ صفحه

قیمت:
۱۰,۹۰۰
تومان