دانلود و خرید کتاب چگونه بدون اینترنت و تکنولوژی شاد باشیم ترجمه سارا سید طباطبایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه بدون اینترنت و تکنولوژی شاد باشیم اثر موسسه HTeBooks

کتاب چگونه بدون اینترنت و تکنولوژی شاد باشیم

معرفی کتاب چگونه بدون اینترنت و تکنولوژی شاد باشیم

کتاب چگونه بدون اینترنت و تکنولوژی شاد باشیم توسط موسسه HTeBooks گردآوری شده و سارا سید طباطبایی آن را ترجمه کرده است. این اثر به ما یاد می‌دهد بدون اینترنت چطور زندگی شاد و موفقی داشته باشیم. 

درباره کتاب چگونه بدون اینترنت و تکنولوژی شاد باشیم

این کتاب ایده‌های کاربردی و عملی متعددی در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید بدون تکیه بر اینترنت یا تکنولوژی به عنوان منبع اصلی سرگرمی، اوقات رضایت بخش و خوشایندی داشته باشید.

همچنین با استفاده از این کتاب می توانید برنامۀ منظمی برای استفاده از زمان خود داشته باشید و زندگی شادتر و هدفمندتری را فارغ از دغدغه‌های دیجیتالی تجربه کنید. انجام و پیگیری این ایده‌ها نه تنها سخت نیست بلکه بسیار جالب و خوشایند نیز هست. شما می‌توانید بیشتر این ایده‌ها را با دوستان، خانواده و عزیزانتان عملی کنید.

خواندن کتاب چگونه بدون اینترنت و تکنولوژی شاد باشیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 اگر نگران غرق شدن خود در فضای مجازی و دور شدن از زندگی واقعی‌تان هستید، این کتاب به شما کمک می‌کند به زندگی شاد و پر جنب‌وجوش عادی برگردید.

بخشی از کتاب چگونه بدون اینترنت و تکنولوژی شاد باشیم

لذت بردن از طبیعت یکی از بهترین روش‌ها برای داشتن سرگرمی بدون اینترنت و تکنولوژی است. بدون شک سُرخوردن در ساحل، غذا خوردن وسط جنگل، یا بالارفتن از شیب خطرناک کوه می‌تواند به شما احساس عمیق شادی، فراغت و خوشی ببخشد.

همانطور که نقل قول بالا اظهار می‌دارد، هیچ کس یا هیچ سرگرمیِ ساخت بشر نمی‌تواند جایگزین تفریح و خوشی بشود که دنیای طبیعی عرضه می‌کند.

خلوت کردن با طبیعت، راه عالی برای گذراندن اوقات با خانواده و دوستان و ایجاد دوستی‌های مادام العمر است. برای مثال، تجربه کوهنوردی با همکاران می‌تواند روابط را عمیق‌تر کند. اینگونه فعالیت‌ها باعث ایجاد اعتماد می‌شوند و در تمام مدتی که چنین تجربه سختی را به پیش می‌برید، حمایت‌های یکدیگر را موردتوجه قرار داده، مراقبت می‌کنید و نظارت می‌نمایید. پیاده‌روی در جنگل بارانی و برگشتن قبل از غروب آفتاب یکی از عالی‌ترین ماجراجویی‌هایی است که با نوجوانان خود انجام می‌دهید.

روش‌های زیادی برای انجام این کار وجود دارد و همه آنها نباید ترسناک و یا مستلزم چیزی خطرناک باشند. در اینجا دسته دیگری از ایده‌ها برای پیشبرد شما مطرح می‌شود.

نظرات کاربران

Moti
۱۴۰۰/۱۰/۰۱

در کل کتاب خوبیه به شرط اینکه بهش عمل کرد.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۵)
هیچ وب‌سایتی به شما نمی‌گوید برای زندگی چقدر وقت دارید. شما باید به گذر ایام توجه کنید و در زندگی خود مهمترین کارها را با مهمترین افراد انجام دهید.
Moti
۱ - کتاب بخوانید: بخش ضروری رشد فردی ۲ - با طبیعت خلوت کنید: سرگرمی منحصربه فرد با خانواده و دوستان ۳ – مهارت کسب کنید: استعداد را می‌توان برای منفعت شخصی آموخت و پرورش داد ۴ – بنویسید: باعث ارتقای التیام درونی می‌شود ۵ – با عزیزان خود باشید: استفاده عاقلانه از وقت ۶ – سرگرمی داشته باشید: استرس مثبت ایجاد می‌کند ۷ – بیرون بروید و ورزش کنید: برای سلامت عمومی مناسب است ۸ – به فروشگاه رفته و خرید کنید: سودمند است به شرطی که در حدمعقول باشد ۹ - برای انجام کارها داوطلب شوید: کمک کردن به دیگران در حقیقت نشانه زندگی هدفمند است ۱۰ – عشق بورزید: برنامه منظم آن باعث می‌شود که شما سلامت و شاد باشید موارد بالا، به تدریج و به آهستگی، در درون شما و باورهای شما اِعمال می‌شوند. اگر در انجام هر یک از این ایده‌ها ثابت‌قدم باشید، به طور حتم منافع آن را در کامل‌ترین شکل ممکن تجربه خواهید کرد. موفق باشید و لذت ببرید.
من
"هرکس می‌گوید پول نمی‌تواند خوشبختی بیاورد نمی‌داند از کجا خرید کند." بو دِرِک
Moti
هنگام مرگ، شما هرگز تعداد مرحله‌هایی را که در بازی کامپیوتری کامل کرده‌اید و یا تعداد افرادی را که در یک بازی خاص شکست داده‌اید به خاطر نمی‌آورید. شما هرگز لپ‌تاپ قدیمی خود را به یاد نخواهید آورد و هرچه قدر که در تاریکی شب محو می‌شوید نمی‌توانید از کامپیوتر خود کمک بخواهید تا در کنار شما باشد. آنچه شما نیاز دارید خانواده و عزیزانتان هستند که آنها را دوست دارید و آنها نیز شما را دوست دارند. در نهایت، این تمام چیزی است که اهمیت دارد.
Moti
چه کسانی در بستر مرگشان آرزو داشتند که ای‌کاش بیشتر کار می‌کردند؟ و یا ای‌کاش وقت کمتری صرف لذت بردن از یک بعدازظهر آرام می‌کردند؟ و یا برای خانواده خود کمتر وقت می‌گذاشتند؟
Moti

حجم

۲۶٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

حجم

۲۶٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

قیمت:
۱۳,۹۰۰
تومان