دانلود و خرید کتاب لذت زندگی شهرام اسلامی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب لذت زندگی

کتاب لذت زندگی نوشته شهرام اسلامی و سید مهدی حسینی است. احساس لذت و خوشبختی در زندگی همان چیزی است که همه‌ی ما به دنبالش هستیم. بزرگ‌ترین وظیفه‌ی ما این است که خوشبخت زندگی کنیم و خوشبخت زندگی کردن را به فرزندانمان یاد دهیم؛ اما بسیاری از افراد راه و روش خوشبختی و لذت بردن از زندگی را بلد نیستند.

در این کتاب فعالیت‌ها و راهکارهایی برای یافتن خوشبختی و لذت بردن از زندگی مطرح ‌شده است. فعالیت‌های لذت‌بخش می‌توانند ما را از روزمرگی و افکار منفی نجات دهند و روابط‌‌مان را با خودمان، اجتماع، همسر و فرزندان‌مان بهبود بخشد.

همه‌ی ما این توانایی را داریم که افکار منفی را تبدیل به افکار مثبت کنیم. اگر می‌خواهیم از زندگی لذت ببریم باید افکار منفی را از ذهنمان بیرون کنیم. میزان لذت زندگی هر فردی بستگی به نگرشش دارد. اگر می‌خواهیم از زندگی لذت ببریم باید نوع نگاهمان را به زندگی تغییر دهیم. مهم‌ترین عاملی که می‌تواند انسان را نابود کند افکار اوست و مهم‌ترین عاملی که می‌تواند انسان را خوشبخت کرده و از روزمرگی نجات دهد باز هم افکار اوست.

خواندن کتاب لذت زندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به دنبال خوشبختی و لذت از زندگی هستند پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

Reza Mosavi
۱۳۹۹/۱۰/۱۴

خیلی از نوشته های کتاب برای زندگی روزمره خوبه منم این کتاب رو پیشنهاد میکنم مخصوصا به افراد زیر ۳۰ سال آرزوی موفقیت دارم برای نویسندگان کتاب

کاربر ۲۳۹۲۹۹۷
۱۳۹۹/۱۰/۱۱

کتاب خوب و کاربردی است به دیگران توصیه می کنم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰۰۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۱۴ صفحه

حجم

۱۰۰۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۱۴ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان