دانلود و خرید کتاب اسطوره های عشق کمال السید ترجمه اسما خواجه‌زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اسطوره های عشق اثر کمال السید

کتاب اسطوره های عشق

نویسنده:کمال السید
امتیاز:
۴.۰از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب اسطوره های عشق

کتاب اسطوره های عشق نوشته کمال السید و ترجمه اسما خواجه زاده، داستان زندگی میسون غازی است. او یکی از زنانی است که در جریان مبارزات اسلامی در دوران حکومت صدام، به شهادت رسید.

درباره کتاب اسطوره های عشق

کتاب اسطوره های عشق داستانی از زندگی یکی از زنانی است که در جریان مبارزات اسلامی در سال‌های حکومت صدام، شهید شده است. کمال السید این داستان را بر اساس زندگی واقعی او نوشته است. علی العراقی و فاطمه العراقی زوجی بودند که سال‌ها در زندان رژیم بعث مبحوس بودند. آن‌ها بعد از سقوط حکومت، کتابی را منتشر کردند که از خاطرات زنان زندانی گفته بود. این داستان از دل همان خاطرات بیرون آمده است. 

در این کتاب علاوه بر آشنایی با داستان زندگی مسیون غازی، با بسیاری از حوادث اجتماعی عراق هم آشنا می‌شویم. چگونگی برخورد با نحله‌ها، اثرات مدرنیته و نوگرایی در کنار بعثی‌گرایی و اعتماد و اعتقاد به اصول مذهبی و دینی و قیام علیه ظلم و ستم حزب بعث، با وجود خفقان آن‌دوران جامعه شیعی عراقی کم‌وبیش در این ‌کتاب، در قالب داستان معرفی شده است.

کتاب اسطوره های عشق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر به خواندن داستان‌ها و کتاب‌های زندگینامه علاقه دارید، کتاب اسطوره‌ های عشق را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب اسطوره های عشق

بدنش دوباره به شدت تکان خورد، از شدت درد وحشتناک، فریاد می‌کشید و فریادهایش به دیوارهای بی‌رحم می‌خورد، مثل کبوتری بی‌گناه میان دندان‌های گرگ اسیر بود. چشم‌های نگهبان اشک‌آلود شد. شاید برای اولین بار، سنگ از قطرهای آب می‌شکافت، افسر اعدام هم تحت‌تأثیر قرار گرفته بود، اما نماینده قصر با عصبانیت زوزه می‌کشید و به لیوان اشاره می‌کرد: زنده‌باد صدام... میسون تمام توانش را جمع کرد تا شکست سختی به درندگان بعث بدهد. او می‌دانست آنها تا چه حد از رهبر فاتحی که طاغوت سرزمینش را سرنگون کرده، کینه دارند. تمام رمق زندگی‌اش را جمع کرد و فریاد زد: زنده باد خمینی.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۸۴ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۸۴ صفحه