دانلود و خرید کتاب خلاقیت در نقاشی کودکان فاطمه حافظی بیرکانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خلاقیت در نقاشی کودکان اثر فاطمه حافظی بیرکانی

کتاب خلاقیت در نقاشی کودکان

معرفی کتاب خلاقیت در نقاشی کودکان

کتاب خلاقیت در نقاشی کودکان نوشته فاطمه حافظی بیرکانی درباره نقاشی کودکان سه تا شش ساله و عناصر مهم در پرورش خلاقیت کودکان صحبت می‌کند. 

درباره کتاب خلاقیت در نقاشی کودکان

فاطمه حافظی بیرکانی در کتاب خلاقیت در نقاشی کودکان درباره عناصری نوشته است که می‌تواند به پرورش خلاقیت کودکان کمک کند. در این کتاب درباره تقویت حواس کودکان، عناصر بصری در آثار کودکان، تصویرسازی، نقاشی آزاد، نمایشکاه نقاشی کودک و اهمیت سبک در نقاشی و هنر کودک مطالبی خواندنی وجود دارد.  

کتاب خلاقیت در نقاشی کودکان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

والدین و مربیان کودک می‌توانند از مطالب و محتوای این کتاب استفاده کنند. 

بخشی از کتاب خلاقیت در نقاشی کودکان

کودک در سال‌های اولیه زندگی خود نیاز به آرامش و اعتماد به نفس برای پردازش دارد. یعنی این که به جایی خیره شود، آن را ببیند، کشفش کند و به درک برسد. در اکثر مواقع بزرگ‌ترها در این پردازش کودک دخالت و رهایی فکر و نگاه کودک را آشفته می‌کنند.

این که کودک چه کار می‌کند به ما ربطی ندارد؛ ما (بزرگ‌ترها) فقط باید مراقب باشیم که اگر او احساس خوشایندی دارد، اجازه دهیم به کارش ادامه دهد و اگر احساس خوبی ندارد او را حمایت کنیم.

گاهی باید به اشتباهات بی‌خطر کودک، به عنوان یک فرصت نگاه کنیم تا جبران کردن را به او بیاموزیم و به او یاد دهیم از اشتباه کردن نترسد. برخورد نادرست با اشتباهات کودک او را دچار وحشت از اشتباه می‌کند و به همین دلیل در بزرگسالی از ترس شکست خیلی از فرصت‌ها را از دست می‌دهد و یا با هر شکست به راستی می‌شکند. باید بگذاریم که کودک خود بداند کدام یک از رفتارهایش پسندیده‌تر است. درست است که در بعضی موارد پدر و مادر یا مربی موظف هستند مقابل فرزندشان بایستند و با رفتار یا خواسته او مخالفت کنند، اما اگر این روش تبدیل به روش تربیتی شود، کودک ممکن است در ظاهر سخت اما از درون شکننده شود.

اشتباه والدین این است که می‌خواهند به کودک کمک کنند و چیزی یاد او بدهند اما کودک برای رشد نیازی به کمک ندارد؛ هر چیزی که لازم است خلقت به او یاد داده است، فقط باید او را حمایت کرد.

نظرات کاربران

kianasalamat75
۱۴۰۰/۰۸/۰۵

به نکات خوبی اشاره شده بود ولی خیلی خلاصه و پراکنده بود

Yasna
۱۳۹۹/۱۰/۲۹

بسیار کاربردی

معصومه بهرمن
۱۴۰۲/۰۷/۱۳

نکات خوبی داشت اما کوتاه و گاهی رو به تکرار. اما مربی خوب، به خوندن نکات مختلف نیاز داره

zahra
۱۴۰۰/۱۰/۱۰

افطزاح بود☹️ داشت خوابم می برد از بس بد بود 🙁

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان