دانلود و خرید کتاب گفتگوهای دور میز شام راندا کلمن ترجمه امید هدایت‌پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب گفتگوهای دور میز شام اثر راندا کلمن

کتاب گفتگوهای دور میز شام

نویسنده:راندا کلمن
انتشارات:آسمان نیلگون
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب گفتگوهای دور میز شام

کتاب گفتگوهای دور میز شام نوشته راندا کلمن و ترجمه امید هدایت پور، ۳۵۰ موضوع گفتگو برای زمان صرف شام است که می‌تواند برای یک خانواده لحظاتی سرشار از گفتگوهای عمیق و همبستگی رقم بزند.

درباره کتاب گفتگوهای دور میز شام

بسیاری از اوقات ممکن است، صرف زمان خوب و مناسب با اعضای یک خانواده، داشتن گفتگوهای عمیق و پر محتوا و در نهایت برقرار کردن رابطه سرشار از مهر سخت باشد. پیدا کردن زمانی که همه اعضای خانواده دور هم جمع باشند و یافتن موضوعی برای گفتگو هم می‌تواند چالش برانگیز باشد. اما اگر زمانی را، مثلا زمان صرف شام به این کار اختصاص دهیم، می‌توانیم نتیجه آن را به خوبی ببینیم. 

راندا کلمن در کتاب گفتگوهای دور میز شام، ۳۵۰ موضوع گفتگو برای زمان صرف شام گردآوری کرده است. این سوالات می‌توانند به بحث‌های پرحرارت و عمیقی بین اعضای خانواده تبدیل شوند. این گفتگوها هم به شناخت بهتر اعضای خانواده از یکدیگر منجر می‌شود هم به آن‌ها کمک می‌کند تا با شرکت در یک بحث خانوادگی به تبادل نظر بپردازند و از همه مهمتر، زمانی با کیفیت را در کنار هم صرف کنند. 

کتاب گفتگوهای دور میز شام را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

این کتاب برای تمام افرادی است که به دنبال موضوعاتی برای گفتگو می‌گردند. 

بخشی از کتاب گفتگوهای دور میز شام

فـرض کنیـد چنـد دقیقـه پیـش از سـر جلسـه یـک امتحـان طولانـی و مهـم بیـرون آمده‌ایـد. در طـول امتحـان، سـه نفـر از دانش آمـوزان در حیـن تقلـب لـو رفتــه و معلمــان از تــرس این کــه بقیــه ي دانش آمــوزان هــم تقلــب کــرده باشــند، تصمیـم می‌گیرنـد تـا مجـدداً از همـه کلاس امتحـان بگیرنـد. آیـا بـه نظر شـما این کار عادلانـه اسـت؟ اگـر شـما جـای معلـم بودیـد، در ایـن شـرایط چـه تصمیمـی می‌گرفتیــد؟

بعضـی از انسـان‌ها بـا نزدیـک شـدن بـه پایـان عمـر و لحظـه مـرگ، تصمیـم می‌گیرنـد تـا برخـی یـا همه اعضای بـدن خود را به بیمارانـی که محتاج پیوند عضو هسـتند، اهـدا کننـد. نظرتـان درباره ی این کار چیسـت؟ آیا شـما هـم تمایلی به انجام دادن ایـن کار داریـد؟

نظرات کاربران

Dexter
۱۳۹۹/۰۹/۰۷

نمونه رو مطالعه کردم، خیلی عالیه. مخصوصا برای باز کردن سر صحبت در خانواده و بین همکاران.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۴٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۳۰,۵۰۰
تومان