دانلود و خرید کتاب شغل جانبی کریس گیلبو ترجمه شاهین غفاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شغل جانبی اثر کریس گیلبو

کتاب شغل جانبی

معرفی کتاب شغل جانبی

در کتابچه شغل جانبی، کریس گیلبو از ایده تا درآمد در بیست و هفت روز همراه شما است. او با روشی هوشمندانه شما را به سمت ثروت هدایت می‌کند. این کتاب خلاصه‌ای از کتاب شغل جانبی است.

درباره کتاب شغل جانبی

افراد زیادی هستند که شغل‌ جانبی خود را تبدیل به منبع اصلی درآمدشان می‌کنند. اگر شما هم به تبدیل یک فعالیت جانبی به منبعی برای درآمد فرعی فکر کرده‌اید، این راهنمای بیست و هفت روزه می‌تواند نقطه شروع خوبی برای ایجاد یک شغل جانبی باشد و راهی برای دنبال کردن علایق، بدون اینکه مجبور به رها کردن شغل و درآمد ثابت خود باشید.

هدف شما هر چه باشد، کتاب شغل جانبی با ارائه مثال‌هایی از زندگی واقعی به همراه مشاوره‌های کارامد، به شما کمک خواهد کرد تا به اهداف خود دست یابید و در عین حال، الزامات و تعهد شغلی محدودی داشته باشید.

برای ایجاد کسب و کار جانبی این نکات کلیدی را به یاد داشته باشید:

- برای خلق یک منبع درآمد دوم، نیاز به زمان یا پول زیادی ندارید.

- مشاغل جانبی می‌توانند کوتاه‌مدت و یا بلندمدت باشند.

- به ایده‌های خود ایمان داشته باشید، هوشمندانه کار کنید، و مطمئن باشید که بقیه چیزها سر جای خود قرار خواهند گرفت.

- برای داشتن یک شغل جانبی موفق نیازی به داشتن گواهی در زمینه کسب و کار نیست.

- شما این قدرت را دارید که زندگی خود را از طریق یک شغل جانبی، دچار یک دگرگونی مثبت کنید.

هزاران نفر توانسته‌اند مشاغل جانبی موفقی خلق کنند. بسیار محتمل است که بتوانید بدون سرمایه‌گذاریِ زمان و پول زیاد بر روی پروژه خود، یک منبع درآمد دوم بدست آورید.

خواندن کتاب شغل جانبی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

همه افرادی که به تبدیل کردن یک کار جانبی به منبع درآمد فکر می‌کنند.

بخشی از کتاب شغل جانبی

اگر شما نیز در مورد تبدیل یک فعالیت جانبی به منبعی برای درآمد فرعی فکر کرده‌اید، این راهنمای بیست و هفت روزه می‌تواند نقطه شروع خوبی برای خلق یک شغل جانبی باشد و راهی است برای دنبال کردن علایق، بدون اینکه مجبور به رها کردن شغل و درآمد ثابت خود باشید.

فقط در طول پنج هفته می‌توانید در مسیر تغییر دادن زندگی خود قرار گیرید، وام‌های دردسرساز را تسویه کنید، برای دوران بازنشستگی خود پس‌انداز کنید و همه این کارها را بدون رها کردن شغل ثابت خود انجام دهید. هدف شما هر چه که باشد، این کتابِ راهنما با ارائه مثال‌هایی از زندگی واقعی به همراه مشاوره‌های کارامد، به شما کمک خواهد کرد تا به اهداف خود دست یابید و در عین حال، الزامات و تعهدات شغلی محدودی داشته باشید.

این نکته کلیدی را به یاد داشته باشید: نباید پول و زمان زیادی را روی پروژه خود سرمایه‌گذاری کنید.

اولین گام برای شروع، تصویرسازی مثبت است. از خود بپرسید که با درآمد حاصل از این شغل جانبی چه کاری می‌خواهید انجام دهید. آیا می‌خواهید بالاخره به آن مسافرت دور دنیا که آرزویش را داشتید بروید و یا قصد دارید پول بدست آمده را برای روز مبادا پس‌انداز کنید؟ پاسخ شما هر چه که باشد، این مهم است که پاداش نهایی حاصل از این فعالیت جانبی را در ذهن خود تصویرسازی کنید.

ایده‌پردازی نیز بخش مهمی از برنامه هفته اول است. شاید از هم‌اکنون، جزئیات پروژه خود را بدانید و شاید هم فقط برای پولی که می‌خواهید بدست آورید نقشه کشیده باشید؛ در هر حال به هر جا که می‌روید بدنبال فرصت‌ها باشید. گوش به زنگ باشید که مشتری‌ها به چه چیز نیاز دارند که تاکنون برای آن‌ها تامین نشده.

چهار عامل اصلی وجود دارند که باید در هنگام ایده‌پردازی، آن‌ها را به یاد داشته باشیم. آیا ایده شما...

به آسانی به سرانجام می‌رسد؟

- سودآور است؟

- در کوتاه‌مدت قابل دست‌یابی است؟

- برای مشتری‌های بالقوه، وسوسه‌انگیز است؟

اگر پاسخ شما به تمام این سوالات «بله» است، در مسیر درستی برای شروع فعالیت جانبی خود قرار دارید. اگر همچنان در تکاپو برای رسیدن به یک ایده هستید، سعی کنید با پاسخ به سوالات زیر، خود را جای مشتری‌های آیندهٔ خودتان بگذارید:

- مشتری‌های بالقوه شما برای رسیدن به یک زندگی بهتر، به چه چیز نیاز دارند؟ 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۲۶ صفحه

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۲۶ صفحه