دانلود و خرید کتاب تمرینات کش مقاومتی‮‬ کارینا اینکستر‮‬ ترجمه مائده شفیع‌زاده‮‬
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تمرینات کش مقاومتی‮‬ اثر کارینا اینکستر‮‬

کتاب تمرینات کش مقاومتی‮‬

ویراستار:ابوبکر راوند
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب تمرینات کش مقاومتی‮‬

کتاب تمرینات کش مقاومتی‮‬ نوشته کارینا اینکستر است که با ترجمه مائده شفیع‌زاده و ابوبکر راوند منتشر شده است. این کتاب از مجموعه کتاب‌های نشر مبانی است که با هدف آموزش مفاهیم صحیح ورزش و سلامت و تندرستی برای تمام افراد جامعه تألیف شده است. این کتاب با نگاهی دقیق و صحیح ورزش را بررسی می‌کند.

درباره کتاب تمرینات کش مقاومتی‮‬

بدون شک داشتن بدن سالم و آماده نیازمند به‌کارگیری اصول و قواعد علمی است. در این سال‌ها مقالات و کتاب‌های زیادی در حیطه فیتنس و بدنسازی به رشته تحریر در آمده است که نقش به سزای در ارتقاء آمادگی جسمانی ورزشکاران و غیر ورزشکاران داشته است. هر کدام از این کتاب‌ها به دنبال یک نوع نوآوری بوده و سعی کرده‌اند یک سلسله اطلاعات علمی و کاربردی را در اختیار مخاطب خود قرار بدهند.

در کنار تمرینات دیگر تمرینات کش مقاومتی‮‬ هم در این سال‌ها مورد توجه بیشتر مربیان دنیا قرار گرفته و بیشتر مربیان و ورزشکاران از این تمرینات در طراحی برنامه‌های خود استفاده می‌کنند. تمرینات کش مقاومتی اول توسط فیزیوتراپ‌ها برای بازتوانی ورزشکاران مصدوم استفاده می‌شد ولی بعد از چند سال مربیان بدنسازی و رشته‌های دیگر از اهمیت و کاربرد این تمرینات در کاهش آسیب دیدگی در ورزشکاران و بهبود آمادگی جسمانی شاگردان خود آگاه شدند. به همین دلیل اغلب مربیان و ورزشکاران شروع به استفاده از این تمرینات در برنامه‌های خود کردند.

از ویژگی‌ها خوب این کتاب داشتن تنوع حرکات و توضیحات کامل همراه با تصویر تمام حرکات می‌باشد که استفاده راحت و آسان از این کتاب را برای هر کسی فراهم کرده است. امید است که این کتاب در افزایش دانش مربیان و ورزشکاران مفید بوده و بتوانند حداکثر استفاده را از آن ببرند.

خواندن کتاب تمرینات کش مقاومتی‮‬ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ورزش پیشنهاد می‌کنیم

نظرات کاربران

کاربر ۲۲۷۴۰۶۸
۱۴۰۰/۰۹/۲۰

عکس ها ک مهم ترین جزئه حذف کردین جمع کنید این مسخره بازیتون

ندا بانو
۱۴۰۰/۰۱/۰۶

عکسهای کتاب واضح نیستن انگار یجورایی سانسور شدن

کاربر ۲۴۲۵۴۶۹
۱۳۹۹/۰۸/۱۲

یکی از بهترینها برای علم تمرین

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۴٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان