دانلود و خرید کتاب رسیدن به حال خوب (خلاصه کتاب) دیوید برنز ترجمه فاطمه فراهانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رسیدن به حال خوب (خلاصه کتاب) اثر دیوید برنز

کتاب رسیدن به حال خوب (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب رسیدن به حال خوب (خلاصه کتاب)

میکروکتاب رسیدن به حال خوب از جمله کتاب‌های آموزشی–درمانی است که به افراد کمک می‌کند بتوانند به اختلالات روحی-روانی خود خاتمه دهند. 

در هر بخش این میکروکتاب که خلاصه‌ای از کتاب اصلی است، تمریناتی برای اثربخشی بهتر آورده شده است.

 افراد با انجام این تمرینات می‌توانند به ابعاد مختلف احساسی خود نفوذ کنند و به درک از خویشتن برسند. این میکروکتاب به معنای واقعی کلمه حال بد شما را به حال خوب تبدیل خواهد کرد. این میکروکتاب، ویرایش دوم از کتابی است که ۱۰ سال پیش توسط دکتر برنز نوشته شده بود و بهبودهایی نسبت به نسخه اولیه دارد.

 خواندن کتاب رسیدن به حال خوب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به کتاب‌های انگیزشی و موفقیت.

درباره دیوید برنز

دکتر دیوید برنز از جمله مهم‌ترین پایه‌گذاران علم شناخت درمانی است. او با استفاده از این روش موثر توانسته بیماران بسیاری که از مشکلات روحی و روانی رنج می‌بردند را درمان کند. در حال حاضر دکتر برنز به عنوان استادیار دانشگاه پنسیلوانیا مشغول فعالیت است. او توانسته به خاطر ابداعاتی که در درمان بیماران به کار گرفته، جوایز متعددی به دست آورد و کارنامه درخشانی داشته باشد.

معرفی نویسنده
دیوید برنز

دیوید برنز نویسنده‌ی پرفروش آمریکایی و استاد بالینی روان‌پزشکی و علوم رفتاری در دانشکده‌ی پزشکی دانشگاه استنفورد است. او همچنین به عنوان محقق مدعو در دانشکده‌ی پزشکی هاروارد و سرپرست بخش روانپزشکی در مرکز پزشکی پرسبیتریان/ دانشگاه پنسیلوانیا در فیلادلفیا خدمت کرده است. فعالیت‌های او به طور عمده در توسعه‌ی شناخت‌درمانی نقش مهمی ایفا کرده‌اند.

نظرات کاربران

Mohamad-Reza Abolbashari
۱۴۰۱/۰۱/۲۵

سلام چرا شماره صفخات را اصلاح نمیکنید

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
این جمله که «به نظرم می‌آید که شما انسان بسیار خوبی هستید» را به افراد مختلف می‌گویم. این جمله یک معنی دارد اما افراد از آن برداشت‌های مختلف می‌کنند. یکی خوشحال می‌شود، دیگری احساس ناراحتی می‌کند و برخی هم خجالت می‌کشند. هر احساسی که از این تعریف به خصوص به شما دست دهد، ناشی از نحوه اندیشیدن شما به موضوع است. این موضوع فقط در مورد اتفاقات و جملات مثبت نیست، نمونه حاد آن را می‌توانیم در موارد منفی هم پیدا کنیم. هر پیامی که به خودتان ارسال می‌کنید، این قدرت را دارد که احساسات شما را دگرگون کند.
molkeiran

حجم

۸۵٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۸۶ صفحه

حجم

۸۵٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۸۶ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
۲,۸۸۰
۴۰%
تومان