دانلود و خرید کتاب برنامه ۳۰ روزه برای ترک سیگار دانیل اف. سیدمن ترجمه مونیکا ارفع
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب برنامه ۳۰ روزه برای ترک سیگار اثر دانیل اف. سیدمن

کتاب برنامه ۳۰ روزه برای ترک سیگار

معرفی کتاب برنامه ۳۰ روزه برای ترک سیگار

کتاب برنامه‌ی ۳۰ روزه برای ترک سیگار نوشته دانیل اف سیدمن است. این کتاب راه حل ترک سیگار با کمترین آسیب را به مخاطب نشان می‌دهد. علی‌رغم آنکه زیان‌های بهداشتی اجتماعی و روانی سوءمصرف سیگار و انواع دیگر مواد دخانی هر روز آشکارتر می‌شود و با کوشش‌های پیگیر مسئولین بهداشتی در کشورهای پیشرفته مصرف آن به‌طور قابل ملاحظه‌ای کاهش یافته است، با کمال تأسف سوءمصرف سیگار و قلیان در کشورهای در حال توسعه هر ساله حدود ۳ تا ۴ درصد افزایش می‌یابد. این کتاب سعر دارد راه‌حل‌های مناسبی برای ترک سیگار در اختیار مخاطب قرار دهد.

درباره کتاب برنامه‌ی ۳۰ روزه برای ترک سیگار

کتاب جدید دکتر سیدمن، سیگاریها را از طریق یک برنامه ۳۰ روزه راهنمایی می‌کند و براساس یک جدول زمانی روزانه راهنمایی می‌کند و براساس یک جدول زمانی روزانه پیش می‌رود و به افراد سیگاری در قبل و بعد از دوره کامل ترک اعتیاد کمک می‌کند. متن کتاب شامل داستانها و مثالهایی است که در کلینیکش اتفاق افتاده است و تمرینهایی در این کتاب وجود دارد که به روشن شدن توصیه‌ها کمک می‌کند. هدف این کتاب ترک سیگار است ــ کاری که می‌تواند گیج‌کننده، نابودکننده و گاهی وقتها ناامیدکننده باشد و از طرفی می‌تواند ساده و به راحتی امکان‌پذیر باشد. با خواندن این کتاب، دکتر سیدمن به خواننده کمک می‌کند تا بفهمد که اعتیاد جسمانی بزرگترین مانع بر سر راه غلبه کردن نیست. بزرگترین مانع بر سر راه اعتیاد روانی است. 

این کتاب کمک می‌کند فرد به راحتی سیگار را کنار بگذارد.

خواندن کتاب برنامه‌ی ۳۰ روزه برای ترک سیگار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند راحت سیگار را ترک کنند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب برنامه‌ی ۳۰ روزه برای ترک سیگار

شاید این‌گونه احساس می‌شود که انگار سیگار کشیدن زندگی خودش را دارد. این امر بدین دلیل است که یک چرخه بی‌پایان وجود دارد که شامل سه مؤلفه است: تنباکو، مغز و محیط اجتماعی. تنباکو، شیمی مغز را تغییر می‌دهد و سیستم لذت مغز را تحریک می‌کند، آندورفین‌ها و وابستگی ایجاد شده به یک عمل بیرونی (که در این مورد سیگار کشیدن است) خلق را تغییر می‌دهند. از طرفی سیگار کشیدن یک عمل تکراری، خودآیند و چیزی است که روان‌شناسان آن را "رفتار بیش یاد گرفته شده" می‌نامند. یک مثال از رفتار بیش یاد گرفته شده، راه رفتن است: در اغلب موارد، هرگز به آن فکر نمی‌کنید بلکه فقط آن را انجام می‌دهید. افراد سیگاری نیز اغلب این‌گونه رفتارمی‌کنند، به طور خودکار به سیگار دست می‌برند و آن را روشن می‌کنند.

اما درحالی‌که تنباکو و مغز در حال ایجاد این رابطه ناسالم و همراه با وابستگی هستند، با مؤلفه سوم و شریک قدرتمندشان همراه می‌شوند: محیط اجتماعی شما. اگر در کنار افراد سیگاری هستید، سیگار کشیدن مسری و واگیردار می‌شود. به همین دلیل من به شدت تأکید می‌کنم زمانی که می‌خواهید سیگار را ترک کنید، از بودن در کنار افراد سیگاری اجتناب کنید. همچنین بسته سیگار یک محرک برای اغلب افراد سیگاری است، حتی اگر از این موضوع بی‌اطلاع باشند. احساس بوی سیگار می‌تواند یک پاسخ اولیه را در مغز فراخواند و این موضوع این‌قدر مهم است که اثرات بوی تنباکوی سیگار وسوسه‌ای را ایجاد می‌کند که قابل ارزیابی نیست.

همه این سه عامل به هم می‌پیوندند و یک ترکیب قدرتمند را می‌سازند. راه دیگر فهمیدن این موضوع، تصور کردن یک رود است که ممکن است از جریانهای زیادی تغذیه شود. زمانی که آنها به یک رود تنها می‌پیوندند، تبدیل به یک رود پرقدرت می‌شوند که می‌تواند شما را دورتر ببرد. در این صورت تنها راه برای حفاظت از خودتان رفتن به یک زمین خشک است، حتی اگر فکر کنید که می‌توانید در شیب پایین آب حرکت کنید. با داشتن فقط یک سیگار، به طوری عجیب و با سرعت زیاد می‌توانید دوباره به یک جریان خطرناک پرتاب شوید.

نظرات کاربران

M.j H
۱۳۹۹/۱۲/۱۷

سلام، خدمت اعضای محترم گروه سازنده این نرم افزار مفید و آموزنده، به دوستان پیشنهاد می کنم که نرم افزار طاقچه را نسب و کتاب های مورد نظرشان را دانلود کنید، قیمت ها هم عالی هستند، خودم بیشتر کتابهای صوتی

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۷)
موفقیت حاصل تلاش است و نه شانس یا ضعیف و قوی بودن.
احمد رضا
«سیگار کشیدن برای حل مشکلات واقعی زندگی‌ام هرگز به من کمک نمی‌کند.»
احمد رضا
می‌ترسند که نتوانند ترک کنند، در تنهایی و به صورت پنهانی سیگار می‌کشند و آرزو می‌کنند که ای‌کاش هرگز شروع نکرده بودند.
احمد رضا
همین‌جا بایستید بگذارید احساسات بدون سیگار کشیدن عبور کنند و در طول زمان خواهید فهمید که می‌توانید با آنها مقابله کنید بهتر از آنچه فکرش را می‌کردید.
احمد رضا
در تجربیات من افرادی که لذت از سیگار کشیدن را از دست داده‌اند برای ترک آماده‌ترند، اما هنوز نمی‌دانند که چگونه باید اعتیاد به سیگار را کنار بگذارن
احمد رضا
چنانچه شما به سیگار اعتیاد دارید و سعی می‌کنید کشیدن سیگار را کاهش دهید به امید این‌که به یک سیگاری اجتماعی یا تفریحی تبدیل شوید، مطمئن باشید که سیگار کشیدن سبک نیز نمی‌تواند کمکی به شما بکند. گرفتن سیگار برای یک سیگاری معتاد مثل انداختن یک تکه گوشت برای یک حیوان است. حیوان هرزمان که تغذیه می‌شود، قوی‌تر می‌شود. تنها راه برای خلاص شدن، گرسنگی دادن به حیوان است. تنها راه، رها شدن کامل از تنباکو است.
احمد رضا
به جملات زیر پاسخ مثبت یا منفی بدهید: الف: مصرف روزانه نیکوتین به مدت حداقل چند هفته- بله خیر ب: قطع مصرف ناگهانی نیکوتین یا کم کردن میزان مصرف روزانه موجب بروز حداقل ۴ علامت از علائم زیر در طول ۲۴ ساعت: (۱) خلق افسرده - بله خیر (۲) بی‌خوابی- بله خیر (۳) تحریک‌پذیری، عصبانیت و یا خشم - بله خیر (۴) اضطراب و دلشوره- بله خیر (۵) دشواری در تمرکز حواس- بله خیر (۶) بی‌قراری- بله خیر (۷) کاهش ضربان قلب- بله خیر (۸) افزایش اشتها و یا افزایش وزن- بله خیر اگر به جمله (الف) و حداقل ۴ مورد از جمله (ب) پاسخ مثبت داده‌اید، امکان دارد به آنچه «علائم ترک» خوانده می‌شود، دچار شوید.
کاربر ۲۶۰۹۷۵۳

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان