دانلود و خرید کتاب پشت هر رنج یک اشتباه وجود دارد! فریبا شکیبا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پشت هر رنج یک اشتباه وجود دارد! اثر فریبا شکیبا

کتاب پشت هر رنج یک اشتباه وجود دارد!

نویسنده:فریبا شکیبا
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب پشت هر رنج یک اشتباه وجود دارد!

پشت هر رنج یک اشتباه وجود دارد! اثر فریبا شکیبا یک کتاب روان‌شناسانه درباره درس گرفتن از اشتباهات زندگی به عنوان راهبران موفقیت است. هدف نویسنده از نگارش این کتاب  نگاه عمیق و ریشه‌ای به مسایل و مشکلات و شناخت آنان با توجه به زمینه‌های فرهنگی کشور خودمان، پرهیز از سطحی‌گرایی و توجه به روان‌شناسی کاربردی، شناخت و تقویت حس پرسشگری و انتقال مفاهیم اساسی روان‌شناسی به زبان بسیار ساده و چندین هدف دیگر است که در کتاب به انها پرداخته شده است.

 درباره کتاب پشت هر رنج یک اشتباه وجود دارد!

مطالب این کتاب حاصل بخشی از مجموعه مقاله‌ها و مصاحبه‌هایی از فریبا شکیبا است که اکثر آن‌ها طی چندین سال در روزنامه‌ها و مجله‌های سراسری ایران و خارج از کشور از قبیل روزنامه‌های همشهری، خراسان، شهرآرا و غیره و مجله‌های موفقیت، نگارستان (کانادا، تورنتو)، شوق حضور و غیره به چاپ رسیده است.

مجموعه مقاله‌های این کتاب در دو بخش تهیه شده است؛ بخشی از آن‌ها شامل مصاحبه با روان‌شناسان و روان‌پزشکان برجسته کشورمان است که از زحمات همهٔ این بزرگان سپاسگزارم و بخش دیگر شامل تجربیات و نظرات خود در زمینهٔ مشکلات و آسیب‌های اجتماعی است ــ مشکلاتی که کمتر به آن پرداخته شده است.

 خواندن کتاب پشت هر رنج یک اشتباه وجود دارد! را به چه کسانی پیشنهاد می کنیم

 این کتاب نگاه شما را نسبت به اشتباهاتتان تغییر خواهد داد و با نظر روان‌شناسان بزرگ کشور درباره موفقیت آشنایتان خواهد ساخت.

نظرات کاربران

shima mahdavi
۱۳۹۹/۱۰/۰۲

بسیار توصیه میکنم به دو علت نویسنده از درون جامعه خودمون زحمت گرداوری کشیده دو همه ما هم بزای خودمون نیاز داریم هم برای تربیت بچه هامون من دو سال پیش این کتاب رو خوندم و به دوستانم پیشنهاد کردم بخونن

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۵۱۲ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۵۱۲ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان