دانلود و خرید کتاب درون مغز دروکر جفری کرامز ترجمه مهدی قراچه‌داغی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب درون مغز دروکر اثر جفری کرامز

کتاب درون مغز دروکر

معرفی کتاب درون مغز دروکر

کتاب درون مغز دروکر نوشته جفری جیمز که با ترجمه مهدی قراچه داغی  منتشر شده است به تمام تفکرات و نظریات پیتر دروکو می پردازد.

درباره کتاب درون مغز دروکر

پیتر دروکو را یکی از بزرگترین کارشناسان و متخصصان عالم مدیریت می‌دانند. او در شصت سال توانست سی و هشت کتاب تاثیرگذار بنویسد که راهنمای جامعی برای صاحبان کسب و کار شد. او نویسنده‌ای توانا و نظریه‌پردازی هوشمند است. کتاب درون مغز دروکو به تمام دیدگاه ها و نظرات او پرداخته است و تفکرات او در زمینه‌های رهبری، نوآوری، استراتژی و اثربخشی را بررسی کرده است.

خواندن کتاب درون مغز دروکو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای تمام کسانی که کسب و کاری را اداره می‌کنند و یا قصد دارند کاری را شروع کنند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب درون مغز دروکو

حرفه نویسندگی دروکر حدود ۶۵ سال قبل شروع شده بود. اولین کتابی که دروکر نوشت پایان مرد اقتصادی بود که در سال ۱۹۳۹ به چاپ رسید. این کتاب که با کتابهای آن زمانه تفاوت داشت، مورد توجه وینستون چرچیل قرار گرفت. پس از آن او در آمریکا جوایز و تقدیرنامه‌های فراوانی را به خود اختصاص داده بود. با این حال در خانه‌اش نشانی از این لوحهای افتخار دیده نمی‌شد. به خودم یادآور شدم که باید به کار و برنامه‌ای که دارم بپردازم. کافی نبود که دستگاههای ضبط صوت روشن بودند و کار می‌کردند؛ باید مراقب می‌بودم و سؤالات مناسبی از دروکر می‌کردم.

با این حال دروکر هرگز به من اجازه نداد که حتی سؤال اولم را بپرسم. به این می‌ماند که او تصمیمش را گرفته بود و لحظه‌ای را تلف نمی‌کرد. قبل از هر کار می‌خواست درباره ورودش به دنیای تجارت حرف بزند. دروکر به تفصیل توضیح داد که چگونه به طور اتفاقی به رشته مدیریت کشانده شده است. (با خودم گفتم امّا او خودش رشته مدیریت را شکل داده است.) در شروع به نظر می‌رسید که گویی دروکر با من تفریح و شوخی می‌کند. حرفه‌ای مانند کار دروکر اتفاقی تحقق پیدا نمی‌کند. امّا وقتی حکایت پشت حکایت آورد، دانستم که تواضع برنامه‌ریزی شده یا کذبی در کار نیست. او خودش گفت که «به درون مدیریت افتادم.»

دروکر به من گفت که هیچ مطلبی درباره مدیریت نمی‌دانست زیرا اصولا مدیریت نکرده بود. این بدان معنا نبود که او به تجارت علاقه نداشت. پیش از آمدن به آمریکا، او مشاغل مختلفی را تجربه کرده بود که او را در بخشهای مختلفی از دنیای تجارت قرار داده بود.

به هر حال زمانه برای دروکر از آن بدتر نمی‌شد. او همزمان با فروپاشی بازار بورس امریکا کار خود را آغاز کرد و این پایانی بر هر امیدواری برای سرمایه‌گذاری در کار بانکداری بود. دروکر گفت: «وقتی بازار بورس در هم شکست، من آخرین کسی بودم که وارد و اولین کسی بودم که خارج شدم.»

نظرات کاربران

Mohammad samadani
۱۴۰۲/۱۲/۰۳

کتاب پیش رو نگاهی دارد به اندیشه ها و تلاش های هفتاد ساله ی یکی از نظریه پردازان رشته مدیریت که برای همه مدیران میتواند مفید باشد. کاش زبان انگلیسی را می دانستیم و متن اصلی را مطالعه می کردیم تا

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
دروکر زمانی موضوع مشارکت را به اوج رساند که اضافه کرد: «اگر ناراحتید که کارکنانتان بتوانند شما را اخراج کنند، بدانید که آمادگی لازم برای مدیریت کردن در قرن بعدی را ندارید.»
Mohammad samadani
از جمله سایر اندیشمندان مدیریت که اغلب او را به تیلور ارتباط‌می‌دهند هانری فایول فرانسوی (۱۹۲۵ ـ ۱۸۴۱) است که مدیریت یک معدن زغال سنگ را بر عهده داشت. دروکر معتقد است که فایول اولین کسی بوده است که به نیاز ساختار در سازمانها اشاره کرده است. چهارده اصل او درباره مدیریت در اروپا و امریکا مورد توجه فراوان قرارگرفت.
Mohammad samadani

حجم

۱۴۷٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۲۰۶ صفحه

حجم

۱۴۷٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۲۰۶ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان