دانلود و خرید کتاب چرا مردها با بعضی زن‌ها ازدواج می‌کنند جان تی مالوی ترجمه شهرزاد فتوحی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چرا مردها با بعضی زن‌ها ازدواج می‌کنند اثر جان تی مالوی

کتاب چرا مردها با بعضی زن‌ها ازدواج می‌کنند

معرفی کتاب چرا مردها با بعضی زن‌ها ازدواج می‌کنند

کتاب چرا مردها با بعضی زن‌ها ازدواج می‌کنند نوشته جان تی مالوی است که با ترجمه شهرزاد فتوحی منتشر شده است.

 اشتباه نکنید! کتاب «چرا مردها با بعضی زن‌ها ازدواج می‌کنند؟» نوشته‌ی جان تی. مالوی، مجموعه قوانینی برای گول زدن مرد‌ها و وادار‌ کردن آن‌ها به ازدواج نیست. این کتاب اطلاعات دقیق و معتبری درباره مردان در اختیار زنان می‌گذارد تا بتوانند در جستجوی مرد زندگی‌شان، تصمیم‌گیری‌هایی هوشمندانه داشته باشند.

هر زنی که از راهنمایی‌های کتاب «چرا مردها با بعضی زن‌ها ازدواج می‌کنند؟» بهره بگیرد نه‌تنها شانس بیشتری‌ برای ازدواج خواهد داشت، بلکه احتمال این که با مردی دقیقا مطابق میلش ازدواج کند هم چند برابر است. در این کتاب گویا درباره راه و رسم های ازدواج، چگونگی تاثیرگذاری اولیه. گفتگو درباره ازدواج. ازدواج بعد از چهل سالگی، ازدواج با مردان بیوه و.... می‌شنوید.

خواندن کتاب چرا مردها با بعضی زن‌ها ازدواج می‌کنند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی شاد پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب چرا مردها با بعضی زن‌ها ازدواج می‌کنند

وقتی بت، یکی از محققان خوبم، گفت که مردانی که از ازدواج بیزار بودند مثل زنبورهایی گرداگرد او می‌چرخند، نسخه‌ای از تحقیقم در زمینه « چرا مردان ازدواج می‌کنند » را در اختیار او گذاشتم. این گزارش نشان می‌داد که اولین دلیلی که مردی از زنی می‌خواهد که با او ازدواج کند و این درخواست را از دیگری نمی‌کند، این است که هر زنی رفتاری منحصر به فرد با او دارد.

بت پس از آن که حدود یک ربع نگاهی به گزارش انداخت، گزارش را روی میز من گذاشت و مرا متهم به مردسالاری کرد. من برای لحظه‌ای جا خوردم. من بت را دوست داشتم و دلم می‌خواست به او کمک کنم، برای همین وقتی حالم بجا آمد، از او پرسیدم چرا چنین فکری به ذهنش رسیده است.

او گفت: « شما بر این باور غلط تکیه کرده‌اید که مردها به دلیل بعضی رفتارهای غلط زنان در زندگی‌شان با آنها ازدواج نمی‌کنند. این بی‌معنی است. در بیشتر موارد، در هر رابطه این مرد است که تصمیم می‌گیرد برای ازدواج آمادگی ندارد یا نمی‌خواهد ازدواج کند و او این تصمیم‌ها را بدون مشورت با زن می‌گیرد. مهم نیست بعضی زن‌ها چه رفتاری داشته باشند، به هر حال همیشه مردانی هستند که حاضر به ازدواج نیستند. اگر این نکته را متوجه نشوی، کل قضیه را نفهمیده‌ای. اگر می‌خواهی واقعاً کمکی به زن‌ها بکنی، به ما کمک کن این بی‌عرضه‌ها را قبل از این که رابطه را با آنها شروع کنیم بشناسیم ».

پس از آن که به بت گفتم بیش از سیصد زن در تحقیق در زمینه ازدواج با من همکاری کرده‌اند، و هیچ یک از آنها چنین چیزی را به من نگفته بود، از او عذرخواهی کردم. من باید قبول می‌کردم که او به نکته جالبی اشاره کرده بود. مصاحبه‌های من با مردان مجرد، نشان می‌داد که مردانی هستند که ازدواج نمی‌کنند. بت در مورد این که باید به زنان کمک کنم تا مردان متمایل به ازدواج را بشناسند هم حق داشت. من باید کمکی واقعی به آنها می‌کردم. به عنوان پاداش نگرش تازه‌ای که در اختیار من گذاشته بود، من او را مسئول طرح کردم.

در جستجوی مرد مناسب

محققان من همانند موارد قبلی به تحقیق در زمینه این طرح پرداختند. ابتدا بت، تمام نوشته‌ها و تحقیقات قبلی را که بایگانی شده بود مطالعه کرد. با این نگرش تازه من مصاحبه‌های‌مان را با مردان و زنانی که می‌خواستند ازدواج کنند و فیلم‌هایی که از دو گروه اصلی از مردان مجرد تهیه کرده بودیم بررسی کردم. سپس با بررسی‌های بیشتر تحقیق را گسترده‌تر کردیم، سپس به سراغ گروه‌های اصلی از مردان مجرد که در زمان مصاحبه هیچ گونه قصدی برای ازدواج نداشتند. ابتدا مصاحبه‌ها توسط مردان جوان انجام می‌شد، اما به بسیاری از مصاحبه‌ها پاسخ مردسالارانه داده می‌شد، که ما در اعتبار آنها تردید می‌کردیم. در واقع ما کل این تحقیقات را کنار گذاشتیم و دوباره تحقیق کردیم.

نظرات کاربران

فاطمه اسماعیلی
۱۳۹۹/۰۸/۰۳

واقعیتش این موضوع از موضوعاتیه که مردها هیچ وقت طرز فکر و استراتژی شون رو لو نمی دن! من همواره دنبال کتابایی بودم که بفهمم یک مرد مصمم درباره ازدواج چطور می اندیشه و رفتار می کنه و این مورد

- بیشتر
کتاب 1984
۱۳۹۹/۱۲/۲۰

کتابیه که بهتره هرکسی قبل از ازدواج بخونه👌 و ترجمه ی عالی و روان

کاربر 3358641
۱۴۰۲/۰۸/۰۶

داستان از جایی شروع می شه که یک خانم محقق متوجه می شه مردی که دو سال با او نامزد بوده بعد از ۵ ماه جدایی از او حالا ازدواج کرده!!! چیزی که قضیه رو خیلی دردناک می کنه و او

- بیشتر
ب ت
۱۴۰۰/۱۰/۳۰

خیلی بد با اینکه همیشه سعی می کنم با دید باز بخونم وگارد نگیرم در مقابل اینطور مطالب روانشناسی این کتاب واقعا بد بود بیشترم شبیه کتاب امار هست پر از درصد و ناامید کننده نویسنده چون مرد هست خیلی

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۶۷٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۶۴ صفحه

حجم

۱۶۷٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۶۴ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان