دانلود و خرید کتاب فرصتی دوباره رابرت کیوساکی ترجمه مریم تقدیسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فرصتی دوباره اثر مریم تقدیسی

کتاب فرصتی دوباره

معرفی کتاب فرصتی دوباره

فرصتی دوباره برای وضعیت مالی و زندگی و دنیای من و شما کتابی از رابرت کیوساکی، نویسنده و کارآفرین موفق ژاپنی- آمریکایی است.

 درباره کتاب فرصتی دوباره برای وضعیت مالی و زندگی و دنیای من و شما

روزی روزگاری آمریکا ثروتمندترین طلبکار دنیا بود. روزی روزگاری پشتوانهٔ دلار آمریکا طلا بود. روزی روزگاری چاپ اسکناس جرمی بود به نام «جعل».

روزی روزگاری مردم دانشگاه می‌رفتند، شغلی اختیار می‌کردند، جوانان بازنشسته می‌شدند و تا پایان عمر به خوبی و خوشی زندگی می‌کردند.

روزی روزگاری تنها کاری که باید می‌کردید، این بود که خانه‌ای بخرید و وقتی ارزش خانهٔ شما افزایش پیدا می‌کرد، دیگر ثروتمند بودید.

روزی روزگاری تنها کاری که باید می‌کردید، سرمایه‌گذاری در بازار سهام بود و با افزایش ارزش سهامتان وضع شما هم خوب می‌شد. روزی روزگاری گرفتن مدرک به معنای درآمد بیشتر بود. روزی روزگاری سن و سال، سرمایه بود.

روزی روزگاری یک بازنشسته می‌توانست روی بیمهٔ خود حساب کند. متأسفانه،‌ دوران روزی روزگاری، دیگر به سر رسیده و داستانی که همیشه خوب تمام می‌شد به پایان رسیده است. دنیا تغییر کرده و این تغییر ادامه دارد.

پرسش: پس حالا باید چه بکنیم؟

پاسخ: این کتاب دربارهٔ همین موضوع نوشته شده است و فرصت دیگری‌است برای شما، وضعیت مالی‌تان و زندگی‌تان.

این کتاب از سه بخش تشکیل شده است: گذشته، حال و آینده.

گذشته... به علل واقعی بحرانی که در زمینهٔ وضعیت اقتصادی دنیای امروز با آن مواجهیم پرداخته است.

حال... جایگاه امروز شما را تحلیل می‌کند.

آینده... به کندوکاو فرصتی دوباره برای رشد در زمینهٔ مالی و زندگی و چگونگی استفاده از فرصت‌های نهفته در بحران و ناملایمات برای خلق زندگی دلخواهتان پرداخته است. مهم‌ترین کلمهٔ دنیای امروز «بحران» است. به خاطر داشته باشید که این کلمه دارای دو جزء است: خطر و فرصت.

برای اینکه بتوانید از فرصت دیگری که در این کتاب به آن پرداخته شده بهره ببرید، باید از سویی خطرات را بشناسید و از آن‌ها اجتناب کنید و از سوی دیگر خود را برای استفاده از فرصت‌هایی که بحران مالی رو به رشد دنیا در اختیارتان قرار می‌دهد آماده سازید.

خواندن کتاب فرصتی دوباره برای وضعیت مالی و زندگی و دنیای من و شما را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 اگر شما هم دغدغه این را دارید که زندگی و کارتان در آینده نزدیک چه می‌شود، این کتاب را بخوانید.

 درباره رابرت کیوساکی

رابرت تورو کیوساکی، معروف به رابرت کیوساکی، در ۸ آپریل ۱۹۴۷ در هاوایی آمریکایی و در خانواده‌ای ژاپنی-آمریکایی زاده شد. او پس از پایان دوران دبیرستان، به آکادمی بازرگانی نیروی دریایی، وارد شد و پس از دانش‌آموختگی، به عنوان ملوان در جنگ ویتنام شرکت کرد. پس از جنگ، در رشته MBA ادامه تحصیل داد و از ارتش خارج شد. کیوساکی سپس وارد حرفه مدیریت فروش شد و در چندین شرکت از جمله کمپانی زیراکس فعالیت کرد.

رابرت کیوساکی به تدریج در حوزه‌های گسترده و متنوعی سرمایه‌گذاری کرده و توانست به یک کارآفرین و سرمایه‌گذار موفق تبدیل شود.

کیوساکی در طول فعالیت مالی و تجاری خود، تجاربی را کسب کرد و از آنها برای ایجاد ساختار آموزش مهارت‌های کسب و کار خود استفاده کرد. محور آموزش‌های مالی رابرت کیوساکی، پیرامون مفهومی به نام «آموزش مالی» است. در این مفهوم افراد آموزش می‌بینند تا در حوزه‌های گوناگونی مانند کسب و کارها، بورس اوراق بهادار و ... سرمایه‌گذاری کنند به طوری که بتوانند در بلند مدت از وابستگی به کار کردن و دریافت دستمزد رها شوند. بر اساس آموزش‌های کیوساکی، تحصیلات دانشگاهی زیاد برای به دست آوردن شغل بهتر با دستمزدهای بیشتر راه موفقیت نیست. بلکه افراد باید به روش‌های سرمایه‌گذاری، کسب درآمدهای جانبی و تجارت شخصی بیندیشند و برای آن برنامه‌ریزی کنند.

کیوساکی اکنون شرکت مشاوره اقتصادی و آموزش مهارت‌های کسب و کار به نام «پدر پولدار» دارد که برگرفته از نام مهمترین کتابش، «پدر پولدار، پدر بی‌پول» است.

 بخشی از کتاب فرصتی دوباره برای وضعیت مالی و زندگی و دنیای من و شما

مردم عاشق عکس‌های قبل و بعد هستند. آگهی‌های تلویزیونیِ کاهش وزن، اغلب فردی ۲۹۰ پوندی را در کنار الهه‌ای ۱۱۵ پوندی در لباس شنا نشان می‌دهند. گویندهٔ آگهی می‌گوید: «اگر این مادربزرگ ۵۲ ساله موفق شده چنین کاری را انجام دهد، شما هم حتماً می‌توانید». تلفن‌ها شروع به زنگ زدن می‌کنند و صدای وب‌سایت‌ها بلند می‌شود ـ میلیون‌ها دلار جابجا می‌شوند.

عکس‌های قبل و بعد همیشه الهام‌بخش ما هستند. این عکس‌ها درونمان را به ما یادآوری می‌کنند و همچنین استعدادهای خدادادی را که با آن‌ها متولد شده‌ایم... و برخورداری از این پتانسیل را که می‌توانیم هر چه می‌خواهیم باشیم. با دیدن این عکس‌ها به یاد می‌آوریم که پروانه‌ای درون هر یک از ما هست که منتظر رها شدن است.

فرمول دیگری که باعث موفقیت برنامه‌های تلویزیونی شده، کلمهٔ «بازسازی» است. این برنامه‌ها فردی اُمُل و زشت را نشان می‌دهند، لباس‌ها، مدل مو و آرایش او را ـ به شکلی جادویی ـ تغییر می‌دهند و پس از آن «سیندرلا» یا «شاهزادهٔ جذاب قصه‌ها» وارد میدان می‌شود. بعضی از این برنامه‌ها هم خانه‌های قدیمی جن‌زده را نقاشی می‌کنند، آشپزخانه و حمام‌ها را تغییر مدل می‌دهند و آن‌ها را به خانه‌هایی رؤیایی تبدیل می‌کنند.

برنامهٔ من

تولیدکنندگان برنامه‌های تلویزیونی، سال‌ها به من زنگ می‌زدند و از من می‌خواستند برنامهٔ «بازسازی» برایشان تهیه کنم. آن‌ها از من می‌خواستند «فردی فقیر» را انتخاب کنم و بعد از روند بازسازی... او را به فردی ثروتمند تبدیل کنم. سال‌ها در این باره به طور جدی با چندین تولیدکنندهٔ برنامه‌های تلویزیونی بحث کردم. این بحث‌ها همیشه به یک پرسش منتهی می‌شدند: «آیا چنین کاری عملی است» و «چطور می‌توانیم چنین کاری را انجام دهیم؟» بحث‌های ما همیشه روی یک پرسش متوقف می‌شدند: «کرم ابریشم چطور به پروانه تبدیل می‌شود؟»

درونی نه بیرونی

بین کسانی که بازسازی بیرونی انجام می‌دهند و کسانی که بازسازی درونی انجام می‌دهند تفاوت‌هایی هست. رنگ کردن در و دیوار خانه‌ای قدیمی یا پوشاندن لباس‌های زیبا به تن مردم کار ساده‌ای است، این‌ها کسانی هستند که بازسازی بیرونی انجام می‌دهند، ولی یک فقیر چطور می‌تواند به یک ثروتمند تبدیل شود؟ این کار مستلزم چیزی بیش از رنگ و نقاشی یا پوشیدن لباس‌های زیباست؛ مستلزم بازسازی درونی است.

 


معرفی نویسنده
عکس رابرت کیوساکی
رابرت کیوساکی
آمریکایی | تولد ۱۹۴۷

رابرت تورو کیوساکی، معروف به رابرت کیوساکی، در ۸ آپریل ۱۹۴۷ در هاوایی آمریکایی و در خانواده‌ای ژاپنی-آمریکایی زاده شد. او پس از پایان دوران دبیرستان، به آکادمی بازرگانی نیروی دریایی، وارد شد و پس از دانش‌آموختگی، به عنوان ملوان در جنگ ویتنام شرکت کرد. پس از جنگ، در رشته MBA ادامه تحصیل داد و از ارتش خارج شد. کیوساکی سپس وارد حرفه مدیریت فروش شد و در چندین شرکت از جمله کمپانی زیراکس فعالیت کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۶۴ صفحه

حجم

۷٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۶۴ صفحه

قیمت:
۵۰,۵۰۰
تومان