دانلود و خرید کتاب مجاهد بصیر راشد جعفرپور کلوری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب مجاهد بصیر

مجاهد بصیر سیری در زندگی و مبارزات شهید محمد منتظری به قلم راشد جعفر پور کلوری و از مجموعه دانستنی‌های انقلاب برای جوانان است که در مرکز اسناد انقلاب اسلامی به چاپ رسیده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد منتظری از جمله نوادری بود که تیزبینی و بصیرتش او را به شناخت دقیق جریانات سیاسی ضدانقلاب کشانده بود و صد البته همواره چنین اشخاصی هدفِ بغض، کینه و عداوت منافقان بوده، هستند و خواهند بود و راهی که اهل بصیرت برگزیده‌اند لاجرم به ترور شخصیت و دروغ‌پردازی، توهین، هجو و شایعه‌سازی علیه آنان منتهی خواهد شد که محمد نیز از این قاعده مستثنی نشد.

آنچه پیش روی شما است، تأملی در زندگانی و مبارزات مبارزی خستگی‌ناپذیر و عالمی از تبار اهل عمل، شهید حجت‌الاسلام والمسلمین محمد منتظری است.

 خواندن کتاب مجاهد بصیر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه علاقه‌مندان به سرگذشت‌نامه‌های شخصیت‌های تاثیرگذار تاریخی و اجتماعی را به خواندن این کتاب دعوت می‌کنیم.

 بخشی از کتاب مجاهد بصیر

محمد منتظری در میان شخصیت‌های انقلابی و فعال، روحی بود که هرگز آرام نمی‌گرفت و در هر شرایط لحظه‌ای از تلاش بازنمی‌ایستاد و ممکن نبود فرصتی را حتی به قیمت جانش از دست بدهد. از همان زمان کودکی ویژگی‌های برجسته‌ای داشت که بعدها در عرصه زندگی اجتماعی و سیاسی در وی بارز شد. شیخ محمد، انسانی سخت‌کوش، جدی و اهل استدلال بود. او از وقتی که وارد طلبگی و حوزه شد، همین ویژگی‌ها، استعداد و ذکاوت سرشاری که داشت خیلی سریع پیشرفت کرد. او علاوه بر فراگیری علوم دینی و حوزوی تا آنجا که می‌توانست برای کسب اطلاعات عمومی شناخت مسائل سیاسی و اجتماعی ایران و منطقه و جهان، شناخت دوست و دشمن، جریان‌های انحرافی و وابسته به شرق و غرب و... در حد خود از افراد کم‌نظیر یا بی‌نظیر بود. همچنین او در کسب اطلاعاتی که برای پیشبرد نهضت امام (ره) مفید بود، هیچ فرصتی را از دست نمی‌داد و در کنار فعالیت‌های سیاسی، مطالعات و تحقیقاتی هم در مکاتب اقتصادی و شناخت سازمان‌های جاسوسی و اطلاعاتی داشت.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۴۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۳۴۸ صفحه

حجم

۸۴۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۳۴۸ صفحه

قیمت:
۷۰,۰۰۰
تومان